Olen täysi ateisti, mutta silti minusta tuo Pariisin viimeinen ehtoollinen-parodia oli täysin mauton.
Kommentit (1531)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eikä tuossa vain tiettyä teosta parodioita, vaan itse Vapahtajaa, mikä on suurta jumalanpilkkaa."
Tuo on täysin sinun oma henkilökohtainen tulkintasi (johon sinulla on toki oikeus), ei mikään uskonnollinen fakta.
Sinulla ei siltikään ole vapaassa länsimaassa oikeutta vaatia muita olemaan hiljaa vain siksi että sinä ajattelet jollain eri tavalla.
Se on kaikkien uskovien näkemys. Siksi koko kohu syntyi! Ja todellakin on oikeus vaatia asiallista kohtelua, se ei ole liikaa vaadittu.
Perssilmälläkö sitä avajaisesitystä on katseltu? Mikään ei viittaa kristinuskoon. Kaksi tusinaa drag artistia ei ole sama kuin 12 opetuslasta, eikä näytöslava ei ole ehtoollispöytä.
Mutkun pitää saada uhriutua!!! Nih!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä tekee vasemmisto? Haukkuu islamofobiseksi ja karttaa."
Jälleen tuo "vasemmisto" yhtänä klöntinä johon projisoit kaiken mistä et pidä. Edelleen, tuo vasemmiston hokeminen ei ole mitään todellista kritiikkiä. Ei ole olemassa mitään yhtä vasemistoa jossa kaikki ajattelisivat samalla tavalla ja olisivat samaa mieltä. Ihan kuten oikeistossakaan jokainen ei ole joka asiasta samaa mieltä.
Sinä siis tartut lillukanvarsiin. Selvä. Hauku islamia omalla nimellä ja naamallasi jos haluat näyttää minkälaista uskontokritiikkiä uskallat suoltaa. Muutan mieltäni heti kun löytyy yksikin vasemmistolainen joka haukkuu islamia. Tällä palstalla sellaisia ei ole, etkä sinäkään kykene olemaan sellainen vaikka saisit hiljennettyä minut sillä sekunnilla.
Kukaan ei ole haukkunut kristinuskoa.
Barbarabutch: "Gay new testament" saatetekstinä kuvalle missä heidän esityksensä kuvattiin Viimeisen ehtoollisen vieressä.
Kerro miten Uuteen testamenttiin liittyy Dionysios. Älä kiertele, vaan vastaa suoraan kysymykseen.
Vaikka olisi tarkoituksella lainattu da Vincin teosta, miten se olisi kristinuskon haukkumista? Onko se haukkumista siksi, koska lavalla oli mielestäsi vääränlaisia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille langan persupsykooseissa oleville vasemmistolaisille tiedoksi, että jokainen persu, todellinen taikka päässänne asuva kuvitteellinen sellainen, hiljenee loputtomiin tästä aiheesta kun teette performanssin transsukupuolisesta Muhammedista.
Siis sillä sekunnilla. On outoa että ette viitsi tuollaista tehdä vaikka uskontokritiikkinne puolesta sen ei pitäisi olla temppu eikä mikään.
En nyt ihan ymmärrä tätä logiikkaa. Siis on väärin, että kristinnuskoa pilkataan, mut pitäis tehdä pilkkaa jostain toisesta uskonnosta? Sekö sit hävittäis tän kristinuskopilkan?
Ei voi olla noin vaikea ymmärtää. En jaksa edes selittää syytä koska olet niin tyhmä että selityksenkään jälkeen et vaan tajuais. Harkitse eutanasiaa vakavasti.
Aaa siellä järjen jättiläinen 😁, ilo lukea noin viiltävän analyyttistä vuodatusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli pelkkä avajaisshow. No joo, ehkä meni järjestäjiltä vähän överiksi. Sinänsä visuaalisesti loistava esitys mutta vähän ehkä väärä paikka ja aika.
Siitä kuitenkin vahvasti eri mieltä, että kristillisyyttä vastaan siinä olisi mitenkään halittu rikkoa. Ehkä konservatiivsia arvoja vastaan joka on eri asia kuin kristillisyys. Kristillisyyden ydin on lähimmäisenrakkaus. Ja lisäksi juhlissa viitattiin kreikkalaisiin jumaliin.
Esiintyjien itsensä mukaan performanssissa viitattiin nimenomaan kristinuskoon ja pääesintyjä itse rinnasti sen suoraan Uuteen testamenttiin.
Voit tarkistaa asian googlettama
Lopeta sanomasta "kuin helvetin tyhmiä ME kantaeurooppalaiset oikein olemme antaessamme valloittajien paskoa omat maamme totaalisesti."
Minä en ole niin tyhmä, etkä varmaan sinäkään?
HEITÄ tyhmiä kuitenkin on, ketkä antavat valloittajien paskoa omat maansa totaalisesti, mutta ME emme kuulu HEIHIN, vaan ME vastustamme HEITÄ.
Me olemme siis fiksumpia tämän asian suhteen kuin he. Meitä on valtavia määriä ja me edistämme asioita toivottuun suuntaan, mm. politiikassa.
Toimi sinäkin niin.
Islamisaation kannalla Suomessakin väestöstä on tyyliin ~80% ihmisistä, joten kyllä - me Suomalaiset emme tulevaisuutemme edessä ole itsesuojeluvaistolla pilattuja.
Meitä hulluuden vastustajia on aivan liian vähän - ja liian myöhään. En siis lopeta Suomalaisten itseruoskintaa jo valmiiksi hävityn taistelun edessä. Toivoisin tietysti olevani väärässä, mutta aika näyttää että en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun LBTQ klubi ei pilkkaa sitä uskontoa joka eniten syrjii heitä. Raukkikset.
Islam on korkeammalla vasurien uhrihierarkiassa ja siksi valkoiset LQTGB:t uhrataan niiden edessä.
Ei se ole niin justiinsa vaikka noin luuletkin. Opiskele vähän enemmän niin ei tarvitse toistella muiden virheellisiä tulkintoja.
Tässä on "keskustelu" ihan turhaa. Jos et yksoikoisesti ole samaa mieltä ihan kaikesta oikeisto-konservatiivin kanssa, he kertovat mitä mieltä olet ihan kaikesta. Yleisin johtopäätös on: kommunisti (joka jotenkin on sit myös=putinisti). Lisäksi olet tyhmä ja suositus on poistattaa itsensä elävien kirjoista. Mitäpä sitä siis ottamaan kantaa mihinkään, kun täällä tietäjät tietää. Sinusta kaiken. Riippumatta siitä, mitä mieltä ole tai mitä sanot.
Olisi ollut tasa-arvoisesti myös hametta ja huulipunaa käyttävä allah.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto rakastaa väkivaltaa.
Väkivalta on vallankumouksen väline.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eikä tuossa vain tiettyä teosta parodioita, vaan itse Vapahtajaa, mikä on suurta jumalanpilkkaa."
Tuo on täysin sinun oma henkilökohtainen tulkintasi (johon sinulla on toki oikeus), ei mikään uskonnollinen fakta.
Sinulla ei siltikään ole vapaassa länsimaassa oikeutta vaatia muita olemaan hiljaa vain siksi että sinä ajattelet jollain eri tavalla.
Se on kaikkien uskovien näkemys. Siksi koko kohu syntyi! Ja todellakin on oikeus vaatia asiallista kohtelua, se ei ole liikaa vaadittu.
Perssilmälläkö sitä avajaisesitystä on katseltu? Mikään ei viittaa kristinuskoon. Kaksi tusinaa drag artistia ei ole sama kuin 12 opetuslasta, eikä näytöslava ei ole ehtoollispöytä.
Mutkun pitää saada uhriutua!!! Nih!
"The offensive is political, and the entire ceremony was conceived as a political project. In an interview with Le Monde the day after the second round of the legislative elections, Thomas Jolly said that, in the event of a Rassemblement National victory, the Olympic Games ceremony he was finalising would become a sort of resistance ceremony. One can not be more explicit."
Haluatko valehdella lisää?
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun LBTQ klubi ei pilkkaa sitä uskontoa joka eniten syrjii heitä. Raukkikset.
Omituinen asenne. Pitää pilkata, jos on eri mieltä. Jos et pilkkaa, suojelet tai suosit. Eli vain pilkkaamalla osoitat vastustavan mielipiteen.
Kuulostaa perussuomalaiselta tavalta ajatella.
Trollin kanssa kinaaminen on turhaa ajan ja energian hukkaa.
"Tässä on "keskustelu" ihan turhaa. Jos et yksoikoisesti ole samaa mieltä ihan kaikesta oikeisto-konservatiivin kanssa, he kertovat mitä mieltä olet ihan kaikesta. Yleisin johtopäätös on: kommunisti (joka jotenkin on sit myös=putinisti). Lisäksi olet tyhmä ja suositus on poistattaa itsensä elävien kirjoista. Mitäpä sitä siis ottamaan kantaa mihinkään, kun täällä tietäjät tietää. Sinusta kaiken. Riippumatta siitä, mitä mieltä ole tai mitä sanot."
Olet väärässä, hyvin väärässä. Katsos kun me "oikeistokonservatiivit" - mitä minä en edes ole, konservatiivi saatika sitten talousoikeistolainen siis - olemme melko totuudellisia keskimäärin. Jos osoitat minulle, että olen jossain asiassa väärässä niin näet ettei minulla ole minkäänlaista pakkoa taistella vanhentuneen maailmankuvani puolesta sitten tipankaan vertaa.
Kunpa vain näkisinkin joskus sen päivän, että vasemmistopuoli haluaisi oikeasti keskustella mistään. Pelkkää retorista kikkailua, vääntöä ja naljailua - sekä kaiken maailman ryssäkorttien ja muiden leimakirveiden heiluttelua - siitä on vasurisilakan keskustelu tehty. Ja tietysti sensuurista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä tekee vasemmisto? Haukkuu islamofobiseksi ja karttaa."
Jälleen tuo "vasemmisto" yhtänä klöntinä johon projisoit kaiken mistä et pidä. Edelleen, tuo vasemmiston hokeminen ei ole mitään todellista kritiikkiä. Ei ole olemassa mitään yhtä vasemistoa jossa kaikki ajattelisivat samalla tavalla ja olisivat samaa mieltä. Ihan kuten oikeistossakaan jokainen ei ole joka asiasta samaa mieltä.
Sinä siis tartut lillukanvarsiin. Selvä. Hauku islamia omalla nimellä ja naamallasi jos haluat näyttää minkälaista uskontokritiikkiä uskallat suoltaa. Muutan mieltäni heti kun löytyy yksikin vasemmistolainen joka haukkuu islamia. Tällä palstalla sellaisia ei ole, etkä sinäkään kykene olemaan sellainen vaikka saisit hiljennettyä
"Vaikka olisi tarkoituksella lainattu da Vincin teosta, miten se olisi kristinuskon haukkumista? Onko se haukkumista siksi, koska lavalla oli mielestäsi vääränlaisia ihmisiä?"
Tässä vaiheessa ihmiset ovat vihaisia ennen kaikkea valehtelun vuoksi. Esityksen oikein ymmärtäneet saivat ensin vähättelyä ja ivaa osakseen, ja sitten paljastuu että kaikki oli siten kuten se alkuun näyttikin.
Kohu olisi jäänyt pienemmäksi ilman tuota epärehellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen asenne. Pitää pilkata, jos on eri mieltä. Jos et pilkkaa, suojelet tai suosit. Eli vain pilkkaamalla osoitat vastustavan mielipiteen.
Kuulostaa perussuomalaiselta tavalta ajatella.
Noh, kyllä me kaikki tiedämme miksi LBTQ porukka ei pilkkaa izlaamin uskoa: Koska ette uskalla. Sanokaa suoraan vaan.
Haastankin tässä nyt LBTQ-ryhmän edustajia esittämään omavalintaisesti kunnioittavan, neutraalin tai pilkkaavan performanssin, jossa kuvataan "profeetta" Muhammad, seuraavassa Helsinki pridessa.
Kristittyjen ja heidän tapojensa esittäminen on jo niin lame, eilispäivää ja boooooring. Jeesus nahka-asussa yms. = *hohhoijaa*. 🥱 Kenessäkään alle 70-vuotiaassa se ei enää herätä reaktioita. Tasa-arvon vuoksi olisi toivottavaa ja myös virkistävää nähdäkin "profeetta" Big M. touhuilemassa kanssanne! Tehän tykkäätte aina "säväyttää" ja "olla rohkeita"! :D Tässäpä kunnon haaste siis!
Go girls!!
Vierailija kirjoitti:
Feministejä oli esim. Miina Sillanpää, Suomen ensimmäinen naisministeri, joka loi Suomeen ensimmäiset "piikalait". 1800- luvun lopulla oli hyvin tyypillistä, että maalta lähetettiin köyhän talon tyttö piikomaan esim. kaupunkiin. Tytöt olivat jopa vasta 12- vuotiaita, oppimattomia, suojattomia maalaistyttöjä, joille sai tehdä mitä vaan, ja yleensä isäntä tekikin väkisin. Piikatyttö päätyi kadulle tultuaan raskaaksi. Siellä hän joutui lisää väkisin seksuaalisesti hyväksikäytetyksi, pahoinpidellyksi tai kuoli nälkään tai raskauden komplikaatioihin tai päätyi ihmiskauppiaalle myymään itseään ym.
Miina perusti Suomeen ensimmäiset naisten turvakodit, minne nämä piikatytöt saattoivat paeta joko väkivaltaista isäntäperhettä tai tultuaan raskaaksi ym. Siellä heille opetettiin kirjoitusta laskemista, vauvanhoitoa, ompelemista ja muita hyödyllisiä taitoja, minkä avulla he pääsivät työelämään kiinni ja saattoivat elättää its
Kiitos sinulle näistä kirjoituksistasi täällä
Siis tämä että ateistit loukkaantuu esityksestä jonka joku muu tarkoitushakuisesti vääntää uskontovihamieliseksi, mitä se ei edes ole .
Vierailija kirjoitti:
"Tässä on "keskustelu" ihan turhaa. Jos et yksoikoisesti ole samaa mieltä ihan kaikesta oikeisto-konservatiivin kanssa, he kertovat mitä mieltä olet ihan kaikesta. Yleisin johtopäätös on: kommunisti (joka jotenkin on sit myös=putinisti). Lisäksi olet tyhmä ja suositus on poistattaa itsensä elävien kirjoista. Mitäpä sitä siis ottamaan kantaa mihinkään, kun täällä tietäjät tietää. Sinusta kaiken. Riippumatta siitä, mitä mieltä ole tai mitä sanot."
Olet väärässä, hyvin väärässä. Katsos kun me "oikeistokonservatiivit" - mitä minä en edes ole, konservatiivi saatika sitten talousoikeistolainen siis - olemme melko totuudellisia keskimäärin. Jos osoitat minulle, että olen jossain asiassa väärässä niin näet ettei minulla ole minkäänlaista pakkoa taistella vanhentuneen maailmankuvani puolesta sitten tipankaan vertaa.
Kunpa vain näkisinkin joskus sen päivän, että vasemmistopuoli haluaisi
Vasemmisto keskustelee ainoastaan asein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
."Vaikka olisi tarkoituksella lainattu da Vincin teosta, miten se olisi kristinuskon haukkumista? Onko se haukkumista siksi, koska lavalla oli mielestäsi vääränlaisia ihmisiä?"
Tässä vaiheessa ihmiset ovat vihaisia ennen kaikkea valehtelun vuoksi. Esityksen oikein ymmärtäneet saivat ensin vähättelyä ja ivaa osakseen, ja sitten paljastuu että kaikki oli siten kuten se alkuun näyttikin.
Edelleen, missä se haukkuminen on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"The offensive is political, and the entire ceremony was conceived as a political project. In an interview with Le Monde the day after the second round of the legislative elections, Thomas Jolly said that, in the event of a Rassemblement National victory, the Olympic Games ceremony he was finalising would become a sort of resistance ceremony. One can not be more explicit."
Vasemmisto, nyt olisi tilaisuus otta teoistanne vastuu ja olla rehellisiä.
Rehellinen vasemmistolainen?
Älä aseta rimaa liian korkealle.
Ranskassa äärioikeisto hävisi vaalit. Maltillinen oikeisto ja vasemmisto voitti. Ranskan äärivasemmistossa on Venäjää sympatiseeraavia puolueita, jotka haluavat kiristää verotusta ja elvyttää taloutta. Myös
Mikäs spinnaus tämä nyt on? Agitaattori.
Joku on oppinut uuden sanan ja käyttää sitä ihan tohkeissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
."Vaikka olisi tarkoituksella lainattu da Vincin teosta, miten se olisi kristinuskon haukkumista? Onko se haukkumista siksi, koska lavalla oli mielestäsi vääränlaisia ihmisiä?"
Edelleen, missä se haukkuminen on?
Jumalan pilkkaa, Kristuksen pilkkaa.
Johannes 15:18-25 FB38
Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä. Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa. Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne. Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt. Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat. Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni. Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni. Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.
FB38: Kirkkoraamattu 1933/38
Lopeta sanomasta "kuin helvetin tyhmiä ME kantaeurooppalaiset oikein olemme antaessamme valloittajien paskoa omat maamme totaalisesti."
Minä en ole niin tyhmä, etkä varmaan sinäkään?
HEITÄ tyhmiä kuitenkin on, ketkä antavat valloittajien paskoa omat maansa totaalisesti, mutta ME emme kuulu HEIHIN, vaan ME vastustamme HEITÄ.
Me olemme siis fiksumpia tämän asian suhteen kuin he. Meitä on valtavia määriä ja me edistämme asioita toivottuun suuntaan, mm. politiikassa.
Toimi sinäkin niin.