Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen täysi ateisti, mutta silti minusta tuo Pariisin viimeinen ehtoollinen-parodia oli täysin mauton.

Vierailija
28.07.2024 |

Ei lisättävää. Tyhmää touhua. 

Kommentit (1531)

Vierailija
701/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme, että meillä Persut ulisevat.

Laiturioikeiston uhreja ovat AINA sananvapaus ja kansalaisoikeudet.

Nyt näyttää olevan menossa, taide, showbisnes ja taiteellisuus.

Persun mielestä ainoat sallittavat asiat ovat Uuno Turhapuro armeijassa ja heterot.

Luojan kiitos nämä juntit saadaan kammettua ikuiseen oppositioon 3 vuoden kuluttua.

Eikun te persuttelijat olette vain typeriä ja tiedätte sen itsekin.  Saatteko edes tarpeeksi palkkaa tuosta? Vai oletteko vapaaehtoisia friikkejä?

Vierailija
702/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samanmoinen. Ei kristittyjäkään tarvitse pilkata. Antaa heidänkin uskoa siihen mihin uskovat. Ja kunnioitetaan sitä.

Kaikkia uskontoja pitää pilkata, ei ole täysjärkisen hommaa uskoa johonkin olemattomaan.

Hyvä uhota siinä. Tälläkään palstalla ei saa pilkata erästä pahinta.  Herkillä on pelkät maininnatkin  poistumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeat avajaiset, en voi muuta sanoa, upeasti esillä Pariisi ja kaikki sen hienoudet ja monipuolisuus. Paikan päällä ei varmasti ollut yhtä monipuolista ohjelmaa ja sääkin on kurja.

Mielensä pahoittajat nyt pahoittavat mielensä mistä vaan, olen samaa mieltä Teemu Laajasalon kansaa en edes huomannut mitään viimeistä ehtoollista, toki Jumalasta seuraavat Tampiot ja jumaläiti Räsänen nyt näkevät pilkkaa kaikkialla. Käsittämätöntä, että minun kristitty Jumalani on suvaitsevainen erilaisuutta kohtaan. Minä näen Jumalani pilkkana edellä mainittujen suvaitsemattomuuden ja itsensä korottamisen Jumalan sanan tulkiksi. 

Hyvin sanottu. Minulla ei ole edes sanoja kuinka absurdin röyhkeää ja äärimmäisen typerää on ensin uskoa mielikuvitusolentoon, sitten esittää että se on joku kaikkein paras ja ylin olento, ja sitten painaa se sieltä ylähäisyydestä ihmistäkin heikommaksi ja tyhmemmäksi reppanaksi. Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla, että palvoo jumalanaan jotain rassukkaa ja heikkomielistä holhokkia, joka loukkaantuu ihmisten tekemän taulun  uudelleen esittämisestä.

Vierailija
704/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun tyhmät ihmiset haukkuvat viisaampiaan tyhmiksi.

Vierailija
705/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan uskovaisia entistäkin enemmän tämän ulinan myötä.

Kiloa sinun pitää vihata? Mitä se hyödyttää sinua tai ketään muutakaan? Anna uskovien uskoa, se ei ole sinulta pois. 

Vierailija
706/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olisi hauska nähdä näiden parodioivan islamia...  Mutta eivät ressukat uskalla." TÄMÄ

Milloinkahan arabimaissa tehdään Monty Pythonin "Brianin elämä" tyyppinen elokuva 620-luvun Arabiasta, joka sivuaa Muhammedin aikaa ja tekoja. Päähenkilö nimi voisi olla Ahmed.

Kestihän se kristityilläkin jonkin aikaa, vai mitä?

Arabeilla se ei ala varmaan ikinä. Se fanaattisuus kun on sisäänkirjoitettu uskonkappaleisiin. Jeesuksen puheisiin taas ei ole.

Älä nyt viitsi olla typerä. Kristinuskon historia ei ole yhtään vähemmän fanaattinen ja verin

Ihme lässytystä että ei ollut oikeaa kristinuskoa. Ihan tasan oli niin oikeaa kun se siihen aikaan oli. Asiat muuttuu. Niin ja Luther oli täysin antisemitisti.

Kristinuskon opinkappaleet olivat samat ja oli vain ajan kysymys milloin ne tulevat pintaan. Islamissa ei voida muuta kuin yrittää peitellä sen "täydellisen uskovaisen" esimerkin tekoja ja kirjan opetuksia. Sitähän he eivät halua tehdä.

Muslimien ja arabien antisemitismi on sitä laatua ettei se tahdo oikein sammua ennen kuin Israel on hävitetty.

Vierailija
707/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ollut parodiaa. Ja ei kristinuskoon liity mitenkään vaan kreikkalaiseen jumaltarustoon ja siitä tehtyyn kuvaan. Kun ei tunneta kulttuurihistoriaa: olympialaiset Kreikasta lähtöisin. Hävettää teidän junttien tulkinnat ja öyhötys.

Itse olet juntti jos et tunne kristillistä kuvastoa. Jumaltarustoa olisi voinut esittää muussakin,  ja yleensä esitetään muuten kuin tuossa yleisimmin tunnetussa asetelmassa. 

Vierailija
708/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme, että meillä Persut ulisevat.

Laiturioikeiston uhreja ovat AINA sananvapaus ja kansalaisoikeudet.

Nyt näyttää olevan menossa, taide, showbisnes ja taiteellisuus.

Persun mielestä ainoat sallittavat asiat ovat Uuno Turhapuro armeijassa ja heterot.

Luojan kiitos nämä juntit saadaan kammettua ikuiseen oppositioon 3 vuoden kuluttua.

Ainoat joiden oikeudet ovat vaarassa on biologiset naiset. Heiltä nämä aakkostyypit ovat viemässä kaiken pois. Vain lesbot kannattavat vasemmistoa ja wokeismiä. Pahinta mitä tavis heteronainen voi tehdä itselleen on antaa tukensa tälle porukalle. Äänestää sitten oikeistoa tai vasemmistoa.

Olen lesbo enkä todellakaan kannata vasemmistoa enkä kaiken maailman wokeismia. Lapset ja kehittyvät nuoret pitää jättää rauhaan woketukselta eikä muutenkaan tarvitse omaa suuntautuneisuuttaan muille olla tyrkyttämässä. Wokeismin sisällä vaikuttaisi olevan pedofiilejäkin. Kristilliset arvot ovat minulle tärkeitä. Kyllä lesbot kuin muutkin naiset kärsii, kun itseään naisiksi sanovat biologiset miehet tunkeutuvat esim.naisten urheiluun

Vierailija
709/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perisuomalainen, valkoinen kristitty on vähemmistöjen vähemmistöä.  Aikaansaannoksistaan päätellen ei edes tyhjintä porukkaa toisin kuin nuo joilla ei ollut kuin se aakkonen. Olisi pitänyt keikkua siinä pöydässä mukana. 

Vierailija
710/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ollut parodiaa. Ja ei kristinuskoon liity mitenkään vaan kreikkalaiseen jumaltarustoon ja siitä tehtyyn kuvaan. Kun ei tunneta kulttuurihistoriaa: olympialaiset Kreikasta lähtöisin. Hävettää teidän junttien tulkinnat ja öyhötys.

Itse olet juntti jos et tunne kristillistä kuvastoa. Jumaltarustoa olisi voinut esittää muussakin,  ja yleensä esitetään muuten kuin tuossa yleisimmin tunnetussa asetelmassa. 

Kristinusko on pöllinyt aivan kaiken muilta uskonnoilta, mutta sitähän te juntit ette halua myöntää.

Vierailija
711/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiloa sinun pitää vihata? Mitä se hyödyttää sinua tai ketään muutakaan? Anna uskovien uskoa, se ei ole sinulta pois. 

Ai ei ole pois! No kyllähän se uskovaisten öykkäröinti on toisilta pois, kun loukkaantuvat mistä nyt ikinä keksivätkin, ja muiden pitäisi heidän pillin mukaan hyppiä. Jos uskoisitte keskenänne, ettekä tuputtaisi höpötyksiänne toisille, niin se olisi ok. Mutta teidän pitää aivopestä lapsia, tuputtaa satujanne, ja määräillä muita ihmisiä. Kyttäätte toisten ihmisten seksielämää ja kaikkea. Koskaan ette itseänne katso peiliin tai käytä aivojanne mihinkään. Pelkkiä räksyttäjiä olette.

-eri

Vierailija
712/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei ole pois! No kyllähän se uskovaisten öykkäröinti on toisilta pois, kun loukkaantuvat mistä nyt ikinä keksivätkin, ja muiden pitäisi heidän pillin mukaan hyppiä. Jos uskoisitte keskenänne, ettekä tuputtaisi höpötyksiänne toisille, niin se olisi ok. Mutta teidän pitää aivopestä lapsia, tuputtaa satujanne, ja määräillä muita ihmisiä. Kyttäätte toisten ihmisten seksielämää ja kaikkea. Koskaan ette itseänne katso peiliin tai käytä aivojanne mihinkään. Pelkkiä räksyttäjiä olette.

-eri

Kas taas yksi joka on sairastunut woke mind virukseen, Onneksi usein tämä  porukka steriloi itse itsensä kaikenlaisilla hormoneilla. 

Vierailija
713/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristinusko on pöllinyt aivan kaiken muilta uskonnoilta, mutta sitähän te juntit ette halua myöntää.

Niinkuin miten?  Itse kristinuskon ydintä ei ole ollut missään ennen, tuskin voi tullakaan koska se on se ainutlaatuisuus siinä.  Siitähän sinä juntti et pysty keskustelemaan. Vaan ei ole tarviskaan tässä yhteydessä. 

Vierailija
714/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidin  avajaisten yltäkylläisyydestä , arvaamattomuudesta, väreistä, modernisuudesta, taiteellisuudesta.  Yleensä en ole jaksanut seurata stadionien tapahtumia, tämä oli hieno kokonaisuus. ( oli siinä joku turhaan pitkitetty kohtaus , kuten valoshow Eiffeltornissa.)

Monia hienoja elementtejä tuossa esityksessä oli. Tuon typerän v*ttuilun takia videot hävisivät jaosta ja keskustelu pyörii idiotismin ympärillä.

Ja se vittuilu on vain tiettyjen ihmisten päissä. Pilasivat hienot avajaiset typeryydellään. Ei ihme, ettei uskovaisista pidetä.

Eikö myöskään ateisteista pidetä, mikäli he näkivät tuossa uskovaisille v*ttulua?

Vierailija
715/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Is lam on esimerkki tarkoituksellisesti luodusta sillisalaatista. Menestynyt vain koska uskonnon ja ajattelun vapaus on kiellettyä. Kaikkea Lähi-idän vanhoista uskomuksista, juutalaisuudesta, tod.näk. myös vanhoista, kauppasuhteiden mukana tulleista Kauko-idän vaikutteista, ja tietenkin kristinuskosta. 

Vierailija
716/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että uskovainen loukkaantuu tai kokee loukkaantuneensa on myös epäuskoa omaa Jumalaansa kohtaan.

Hän toivoo että Jumala kostaisi, mutta ei kosta ja ei välitä avajaisista lainkaan. Jumala ei ollutkaan pikkumainen ja ylpeä, kun ihmiset vähän teki näytelmää huii.

Sitten kun Jumala ei suuttunutkaan, niin aletaan salaa epäillä Jumalaa ja olemassaoloa. Siinä vaiheessa yleensä uskovainen haluaakin itse kostaa teon epäuskossaan ja ottaa Jumalan oikeudet omiin käsiinsä.

Tätä tapahtuu monissa uskonnoissa.

Pohjana oma usko, joka ei ole vahva ja epäilys Jumalan olemassaolosta.

Vierailija
717/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nuoret miehet oikeistohuumassaan muistuttaa olemukseltaan ja tarmoltaan ihan kuuskytluvun taistolaisia. Ihan yhtä kova mölinä on ja aiheuttaa samalaista myötähäpeää koko kansan keskuudessa. Olisitte saatana hiljempaa ja käyttäytyisitte asiallisesti.

Sellainen ylipoliittinen käytös ei ole suomalaisuutta. TE juuri olette kuin taistolaisia. Kohta kehittelette omia laulujannekin. Sitten saa vasta hävetä oikein kunnolla.

Teikäläiset on alkaneet jo käydä kirkossakin homopelon takia. Homot ajoi nuoret miehet kirkkoihin, jo on aikoihin eletty sanon minä!

Ennee ei voi kahtoa ees olympialaisiakaan, kun tulee itku avajaisista. Voi juukeli sentään teitä poikia.

Vierailija
718/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että uskovainen loukkaantuu tai kokee loukkaantuneensa on myös epäuskoa omaa Jumalaansa kohtaan.

Hän toivoo että Jumala kostaisi, mutta ei kosta ja ei välitä avajaisista lainkaan. Jumala ei ollutkaan pikkumainen ja ylpeä, kun ihmiset vähän teki näytelmää huii.

Sitten kun Jumala ei suuttunutkaan, niin aletaan salaa epäillä Jumalaa ja olemassaoloa. Siinä vaiheessa yleensä uskovainen haluaakin itse kostaa teon epäuskossaan ja ottaa Jumalan oikeudet omiin käsiinsä.

Aivan. Uskovaisen pitäisi jättää tuomio Jumalalle ihan kaikessa ja elää hiljaa oma elämäänsä puuttumatta muiden elämään.

Se on juuri sitä että ei uskota, kun aletaan sanella muille ja kertoa että se on syntiä ja ei niin saa tehdä. Se on epäuskoa.

Antakaa Jumalan tuomita ja eläkää te oma elämänne kiltisti.

Vierailija
719/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Sanoin tuolla jo aikaisemmin, että se on äärimmäistä typeryyttä kun loukkaannutaan jumalan puolesta ja täten tehdään äärimmäisen parhaasta olennosta ihmistäkin lapsellisempi heikko typerys. No olin väärässä. Äärimmäistä typeryyttä on tuo että sen jälkeen kun ollaan jumalan puolesta pahoitettu mieli, niin mennään vielä kostamaan sen jumalan puolesta, kun se reppana ei itse siihen pysty.

Ihmisen typeryydellä ja ylimielisyydellä ei ole mitään rajaa. Mitä ennemmän tuotakin typeryyttä miettii, sitä ahdistavampaa se on. Tulee epätoivoinen olo. Ja noin tyhmiä ihmisiä on vielä todella paljon.

Ei meillä ole ihmiskuntana mitään toivoa, koska tyhmyys on niin ääretöntä.

Vierailija
720/1531 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Uskovaisen pitäisi jättää tuomio Jumalalle ihan kaikessa ja elää hiljaa oma elämäänsä puuttumatta muiden elämään.

Se on juuri sitä että ei uskota, kun aletaan sanella muille ja kertoa että se on syntiä ja ei niin saa tehdä. Se on

Mutta jospa jumala sitten taivaassa antaa mulle tikkarin, kun puolustin sitä ja olin väkivaltainen hänen puolestaan. Jos ei tikkarin niin ainakin neitsyen tai jotain.