Olen täysi ateisti, mutta silti minusta tuo Pariisin viimeinen ehtoollinen-parodia oli täysin mauton.
Kommentit (1531)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viinin jumala liittyy vähän niinkuin Ranskaan. Ja tuo oli catwalk, ei pöytä. Henkilöitä oli 27 eikä 12 opetuslasta. Miten tyhmä ministeri meillä on?
Minustakin se oli catwalk, mutta vammaisten mielestä pöytä ja jeesuksen rienausta. Eivät pässit edes ymmärrä itse rienaavansa omaa jumalaansa.
En tiedä, oletteko käyneet Ranskassa muotinäytöksissä. Minä olen. En ole koskaan nähnyt märkää catwalkkia, koska siellä arvostetaan malleja niin paljon, ettei heitä laiteta kävelemään korkeissa koroissa märälle lattialle. Minusta tuo oli ennemminkin katuoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viinin jumala liittyy vähän niinkuin Ranskaan. Ja tuo oli catwalk, ei pöytä. Henkilöitä oli 27 eikä 12 opetuslasta. Miten tyhmä ministeri meillä on?
Minustakin se oli catwalk, mutta vammaisten mielestä pöytä ja jeesuksen rienausta. Eivät pässit edes ymmärrä itse rienaavansa omaa jumalaansa.
"Minustakin se oli catwalk, mutta vammaisten mielestä pöytä ja jeesuksen rienausta. Eivät pässit edes ymmärrä itse rienaavansa omaa jumalaansa."
Suurin osa maailmasta pitää tuota kristittyjen pilkkaamisena(myös muslimien mielestä) Vammainen mulkosilmäsuomalainen mutuilee ettei näin ole? Ja koko maailman pitäisi nyt kuunnella mulkosilmää?
Miten se on meidän muiden ongelma, jos jotkut uskikset kuvittelee näkevänsä jotain, mitä ei ole ja antavat tuollaisia merkityksiä täysin viattomalle esitykselle, jossa ei pilkattu ketään? Itse itseään kiusaavat tyhmyyksissään.
Eri
Vierailija kirjoitti:
AP ei ole ateistia nähnytkään, ihan täysi hihhuli joka vaan teeskentelee saadakseen agendalleen uskottavuutta.
Muistin virkistämiseksi, uskovaisen määritelmä:
Ateisteillekin sopisi joku määritelmä, kaikki eivät suinkaan ole ateisteja puhtaasti tieteelliseltä pohjalta. Voi olla kaikenlaista mt-sotkua ja tietämättömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sama länkytys vaan jatkuu..kuka tai mikä tätä pasckaa suoltaa ulos 24h? Miksi Suomessa luullaan että muutaman idarin vaahtoamisella av:lla muutetaan Ranskan päätöstä? Mitä olen tarkistanut, minkään muun maan keskusteluissa samasta asiasta (google translate) ei ole ollut samanlaista hyökkäystä keskustelua kohtaan kuin Suomessa. Olen järkyttynyt. Tämä maa oli aina tunnettu jäyhistä ja hiljaisista kansalaisista joilla on järki päässä eivätkä nolanneet itseään muille. Puhuttiin vain kun oli asiaa. Nyt maani keskustelupalstoja johtaa massiivinen wokekommarivassarimikälie-organisaatio. Kieltäydyn uskomasta että nämä suukuolaajakirkujat sairaalla ideologiallaan ja älyttömällä typeryydellään ovat suomalaisia.
Kannattaisi vähän miettiä tämän maan mainettakin.
X:ssä kyllä huomaa, että yhdysvaltalaiset käyvät samaa keskustelua olympialaisten avajaisista, ja sieltä se oikeastaan alkunsa saikin. Sitä en tiedä, mitä sinä tarkoitat tuolla hyökkäyksellä "keskustelua kohtaan".
Ainakin tämä tukevahko tähtönen Barbara Butch itse on sitä mieltä, että oli tekemässä versiota Viimeisestä ehtoollisesta
https://xcancel.com/pic/orig/media%2FGTmBn4dbkAAH5n8.png
Muslimien ei olla kuultu pöyristyvän seksuaalivähemmistöstä Ranskassa. Pöyristyjät ovat äärioikeistolaisia. Autoritaareja. Kuten Medvedev. Siellä kisaavat kristityt, muslimit, hindut, uskonnottomat, luonnonuskoiset jne. Iloitkaamme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olumppialaiset, tuo kunniakas kansojen kilpailu. Eikös kreikka juuri ole se vapaan ihmisen ja ajattelun kehto.
Tämä oli Ranskassa, ei Kreikassa. Yrittäkää nyt saada edes maat oikein.
Ja DaVinci oli italialainen ja maalaus sijaitsee Milanossa. Sehän tässä ihmetyttääkin, että miksi koko esitys piti olla olemassa Pariisin olympialaisissa, olkoonkin, että DaVinci asui viimeiset vuotensa Ranskassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjämieliset ärsyyntyi tuosta avajaisjutusta. Muut ei edes jaksaneet provosoitua tai lähteä sitä ruotimaan sen enempää.
Venäjän superpappi olisi repinyt pelihousut avajaisista.
Ehkä kristityt voisi ihan vain myöntää että ovat arvomaailmassaan hyvin idässä. Euroopassa on liberaali lännen kultuuri, jossa sopu sijaa antaa ja hyväksytään erilaisuus ja ne perinteiset antiikin irstaat arvot, jotka on aina olleet Euroopassa.
Kyseessähän on Zeuksen juhla.
Ai kaikki ne tavalliset ranskalaiset, amerikkalaiset ja suomalaiset jne, joiden satoja viestejä olen somesta lukenut, on kaikki persuja? Ohhoh, onpa laaja kannatus.
Näiden mielestä jopa muslimit ovat sitten persuja. Meinaan aika iso joukko muslimejakin inhosi tuota häväistystä. Muslimi persuja maailma täynnä. Paljon myös japanilaisia persuja lol :)
Oli viihdyttävää lukea mielipiteitä ehkä maailman rassistisimmalta palstalta, jenkkiafromuijien oma palsta. Nekin olivat sitä mieltä että esitys oli sairas ja herjasi kristittyjä ja muita katsojia. Että pelkkää mädätystä koko homma. Jep.
Syntisäkki muhammed, murrrhaaaja,,ryöväri.varatontuli varakkaaksi viemällä sen akan rahat. Khadijan siis.
maailma sellainen, että totuutta ei saisi pahoista syntilista sanoa mutta
samat vainoaaa kristittyjä,
VAPAHTAJASSA AINOA PELASTUS!
Izlam on antikristus.
1. JOH. 2:22
Kultainen vasikka ehtoollispöydässä demonien säestämänä osoittaa lännen turmeltuneisuuden.
Paikalla oleva yleisö, sekä useat lähetystä seuraavat antavat tälle jopa vielä suosionsa.
Suomessakin ihan pääkaupungin piispaa myöten.
Vierailija kirjoitti:
Izlam on antikristus.
1. JOH. 2:22
Eiku Trump
Miksi tämä keskustelu saa olla, mutta poistettiin se, jossa piispa totesi, että katit siellä mitään pilkkaa ollut? Hienot avajaiset vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olumppialaiset, tuo kunniakas kansojen kilpailu. Eikös kreikka juuri ole se vapaan ihmisen ja ajattelun kehto.
Ja DaVinci oli italialainen ja maalaus sijaitsee Milanossa. Sehän tässä ihmetyttääkin, että miksi koko esitys piti olla olemassa Pariisin olympialaisissa, olkoonkin, että DaVinci asui viimeiset vuotensa Ranskassa.
Tajusin muuten tämän esityksen myötä, kuinka paljon ranskalaiset ovat pöllineet italialaisilta! Muodin, taiteen, arkkitehtuurin, ruuan, kielen. Kaikki mikä Ranskassa on jees, onkin Italiasta pöllittyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä keskustelu saa olla, mutta poistettiin se, jossa piispa totesi, että katit siellä mitään pilkkaa ollut? Hienot avajaiset vain.
Trollit ei poista omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin muuten tämän esityksen myötä, kuinka paljon ranskalaiset ovat pöllineet italialaisilta! Muodin, taiteen, arkkitehtuurin, ruuan, kielen. Kaikki mikä Ranskassa on jees, onkin Italiasta pöllittyä.
Mussolinin ehkä Le Pen. Muoti ei eikä muukaan. Mafiaakaan ei.
Vierailija kirjoitti:
On muuten rokote fanaatikko laajasalo ryypänneen näköinen.. 😁
Omatunto kolkuttelee, niin pakko se on jotenkin saada vaikenemaan.
Omatunto vaikenee, niin tilalle tulee kuoleman rauha.
Piispa Laajasalo olisi voinut kerrankin olla tuossa suvakkiudessaan hiljaa, koska Kansainvälinen Olympiakomitea pyysi kyllä anteeksi kaikilta kristityiltä ko. propagandapläjäystä.
On muuten rokote fanaatikko laajasalo ryypänneen näköinen.. 😁