Voiko jollain aikuisella ihmisellä olla vyötärönympärys reilusti alle 70 cm?
Olen aika kapoinen, mutta 68 cm pienemmäksi tuo ei mene millään.
Kommentit (102)
Mulla on 62 cm ja ei mitenkään silmiinpistävän kapea vaan sopii kroppaan. Riippuu vartalon mallista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 62 cm ja ei mitenkään silmiinpistävän kapea vaan sopii kroppaan. Riippuu vartalon mallista.
Oletko lyhyt?
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö 62cm täälläkin
Miten?? Painoindeksi? Pituus? Muut mitat?
Ap
Minulla on, nimittäin kaulan kohdalta mitattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö 62cm täälläkin
Ap
155cm, 44kg, bmi 18,5
No ei kellään yli 160 pitkällä voi olla ellei ole muutamaa kylkiluuta napsittu pois.
En usko että kovin monella oikeesti on.
Luultavasti nekin ketkä väittää että on valehtelevat.
Jos seuraavat ehdot täyttyvät:
-Pitkä selkä
-Nuori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö 62cm täälläkin
Ap
155cm, 44kg, bmi 18,5
Olet lapsen kokoinen. Ikä?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu lihavuudesta
Mun mitat ovat 88/64/88.
Pituus 170, paino 50 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö 62cm täälläkin
Ap
155cm, 44kg, bmi 18,5
Olet lapsen kokoinen. Ikä?
Ikää on 28 :) Ja ihan aikuisen mitoissa olen, mutta toki keskivertoa lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
No ei kellään yli 160 pitkällä voi olla ellei ole muutamaa kylkiluuta napsittu pois.
Ei vyötärönympärystä mitata kylkiluiden kohdalta.
Helposti voi olla. On olemassa myös hyvin hoikkia ihmisiä. Väittäisin, että esim. malleilla ei ole mitenkään tavatonta, että vyötärö on alle 70cm.
Vyötärönympärys 63 cm, 40-vuotias kahden lapsen äiti, pituutta 160 cm ja painoa 47 kg. Ja arvatkaa paljonko kiusataan anorektikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mallit ovat usein 170 cm tai yli ja monella vyötärö on alle 70 cm tai ainakin siihen pyritään. Ikä on toki silloin n. parikymppinen tai nuorempi, vanhemmista en tiedä.
Dieeteillä ja treeneillä sitten tavoitellaan tarpeeksi hoikkaa vyötäröä ja lantiota. Ellei ole plusmalli kyseessä.
Nykyään en tiedä onko pituusvaatimus enää niin yleinen kuin ennen, jolloin esim. Kate Moss oli poikkeuksellisen lyhyt.
Nuorempana oli. Olen 165 cm. Nyt olen huomattavasti lihonut, ainakin 15 kg lisää ja vyötärö 66 cm. Kilot ovat enimmäkseen vyötärön ylä- ja alapuolella ><
Ihmiset ovat nykyään niin jäätävän lihavia, että alle 70 cm vyötärön nähtyään, voi sanoa nähneensä yksisarvisen.
Thaikuilla on.