Ihmettelen aina, miten rumat jaksaa yrittää
Jaksavat opiskella hyvän ammatin, urheille yms. En ymmärrä, miten jaksavat. Vaikka opiskelisivat tohtoriksi asti tai urheilisivat olympialaisissa, ei heistä silti tulisi kauniita.
Kommentit (107)
Miksi alapeukutus? Rumasta ei tule kaunista, vaikka näkisi kuinka vaivaa elämänsä eteen. Ihmettelen vain, mistä löytävät voiman kaikkeen tuohon yrittämiseen. Itse en jaksaisi. Siksi olenkin onnellinen, että olen syntynyt kauniiksi. Ap
Olet masentunut selvästi. Kannattaisiko kokeilla jotain toista lääkitystä vaihteeksi jos toimisi paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva niin arvioidaan sinun ulkonäkösi.
Ei tänne pysty lisäämään kuvia. Ap
Eihän ne nyt opiskelemalla yritäkään kaunistua :D
Hyvää matkaa sullekin vanhentua. Susta tulee rupsahtanut akka ilman koulutusta. Siitä toisesta tulee rupsahtanut, mutta silläpä onkin koulutus.
Rumat ihmiset voivat olla myös sairaan kateellisia. Mutta mikäs voit. Mikään ei oo niin hirveetä kuin ruma ja ilkee ihminen samassa paketissa.
Hieno aloitus! Jatka vain taas lisää tekemällä näitä, olet yksi teistä kolmesta viikonlopun pelastuksestani, kun aina teette näitä perfect juttuja sun muita kivoja aloituksia tänne huolimatta siitä, mikä oma vointinne mielenterveyden suhteen on. Minä kiitän, hieno terve mieli sulla, älä muuta luule, kiitos kun olet kaunis, niin minäkin, mutten yhtä kaunis kuin sinä.Fani vain olen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää matkaa sullekin vanhentua. Susta tulee rupsahtanut akka ilman koulutusta. Siitä toisesta tulee rupsahtanut, mutta silläpä onkin koulutus.
Kyllä minä olen kaunis vanhanakin. Vanha toki, mutta kaunis silti. Ap
Kukaan ei oikeasti välitä, eikä ketään kiinnosta, jos ruma on ollut hyvä vaikka jossain typerässä urheilulajissa. Kauneudesta sen sijaan saavat nauttia ihminen itse ja kaikki ympärillä olevat joka päivä. Ruman kannattaisikin keskittyä ulkonäkönsä parantamiseen niissä rajoissa, joissa se on hänelle mahdollista. Ap
Opiskelin pitkälle ja yritin siksi, että nyt voin tehdä kevyttä työtä käytännössä osa-aikaisesti ja silti tienata saman verran kuukaudessa kuin sinä vuodessa. Näin vanhemmiten sitä arvostaa enemmän kuin katoavaa kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se kauneus mikään elämän tavoite ole?
No onhan se. Mitä muuta ihminen tässä elämässä tavoittelisi? Mikä muu olisi muka yhtä tärkeää? Ap
No mikähän olisi vaihtoehto, jäädä nurkkaan ruikuttamaan? Opiskelu on mielenkiintoista ja sillä saa mukavan työn ja rahaa, rahalla saa kaikkea kivaa mitä keksiikän haluta, liikunnasta tulee hyvä olo.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin moni on edennyt kansanedustajaksi asti..!
Li Andersson
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen kaunis vanhanakin. Vanha toki, mutta kaunis silti. Ap
Juu, nää on nähty. Maailman suurin kriisi kun alkaa naama rypistyä ja paikat roikkua. Kannattaa alkaa hyvissä ajoin säästää terapiaa/leikkauksia varten.
Ihmettelen aina, miten trollit jaksaa trollata.