Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Coldplay vr. Radiohead-keskustelu

Vierailija
27.07.2024 |

Olen nyt vähän hämmentynyt, kun olen törmännyt somessa/netissä ja jopa HeSarissa tällaiseen näkökulmaan, että ko. bändit ( tai alkutuotanto) olisi jotenkin rinnastettavissa toisiinsa? Tämä palsta vähän ajaa/mahdollistaa toksisetkin mielipiteet, joten mielestäni Coldplay on siis stadion- Sunrise Avenue ja bändien Taylor Swift, kun taas esim. Radioheadin Ok Computer oli oikeasti (ysärinkin) taiteellisesti korkeatasoinen merkkiteos rock/pop-kentällä. 

Olisi mielenkiintoista kuulla näkemyksiä aiheeseen? Ja vaikka olenkin  viiskymppinen tasa-arvo -nössömies, niin  ei kai nykyCP:ta juuri miehet kuuntele ( anteeksi ennakkoluuloni)?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coldplay oli/on minusta sellainen poppisversio Radioheadista. (ja Radioheadhan kuulostaa vuosi vuodelta paremmalta ja paremmalta)

Olen järkyttynyt (hieman) kun tajusin, että Coldplay on vielä kasassa, ja että joku menee sen keikallekin. Kukas näyttelijäeukko sillä Martinilla on nyt kierroksessa vai onko ajautunut jo kardashianien tasolle?

50 shades of gray - eukko.

Loogista jatkumoa Paltrowlle.

Vierailija
22/23 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä ole mitään keskusteltavaa. Radiohead oli merkittävä 90-luvulla, aikana jolloin tehtiin vielä huippulevyjä melkein liukuhihnalta. Coldplay on 2000-luvun juttu joka nousi suosioon paremman puutteessa.

Vähän kuin vertaisi Taksikuskia ja Jokeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä unohtui Coldplay