Ville Tavio on täysin oikeassa
https://www.is.fi/olympialaiset/art-2000010591389.html
Miksi tuota wokehörhöilyä pitää tyrkyttää joka paikassa, nyt jopa urheilussa?
Ihmiset voi olla homoja ihan rauhassa mutta miksi tuo propagandan tarve?
Kommentit (453)
Ai se burleskin näyttäminen on poliittinen ongelma mutta ranskan vallankumous irtileikattuine päineen ei? Pariisissa on ollut underground-kulttuuria kauemmin kuin persut edes on ollut olemassa
Ai kauheeta kun naamalleni hierotaan joka paikassa heteroutta!
Vierailija kirjoitti:
Myös Ranskassa äärioikeisto on ollut tuohtunut.
Mutta kuten yksi järjestäjistä totesi 'hyvä niin, en ole äärioikeiston kanssa samaa mieltä mistään muutenkaan'
Terveiset Pariisista!
Ranskalaiset on hyvää jengiä, ne ei pelkää ottaa kantaa. Vasemmisto nokitti n a t s it vaaleissakin, vaikka luultiin toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariisin avajaiset sai vaan mulla vihan nousemaan kaikkea homotus,transutus,woke-pas kaan.
Ei voinut edes lasten antaa katsoa.
Tekee mieli alkaa toimia, lapsille transutus oli se raja, jossa mulla meni yli.
Mulla meni kyllä kanssa vati nurin. Itse vinkuvat kuinka heitä pitää kunnioittaa ja puolikasta sanaa ei saa sanoa vastaan, mutta sitten pilkkaavat muiden arvoja.
Toisen ihmisen olemukseen kuuluvan ominaisuuden (kuten sukupuolisen tai seksuaalisen suuntautumisen) halveeraaminen (jos sitä tarkoitit) on eri asia kuin taiteen (jossa on uskonnollinen aihe) käyttäminen viihde-esityksessä.
Itse asiassa näillä on erittäin suuri ja oleellinen ero.
Miksi Kristinuskoa pitää länsimaissa pilkata urheilutapahtumassa?
t. ateisti
Siinä pilkattiin tarkoituksella kristinuskovia. Täytyy katsoa tuo uudestaan, että oliko kyseessä jopa stananpalvontarituaali.
Persut on Suomen talebaneja. Fundamentalistit ovat vastenmielisiä kaikissa suunnissa ja ismeissä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi hyvä pistää seuraavaan lätkän finaalilähetyksen alkuun performanssi, missä Tom of Finlandin mieshahmo huomaakin rakastavansa todellisuudessa naisia. Tuo olisi hyvää viidettä
Islaminuskossa profeetan kuvaaminen (esim. taiteessa) on kielletty.
Ei sillä, etteikö profeetan kuvaaminen - kuten kaikenlainen uskontojen kritisointi ja pilkkakin -silti kuulu sananvapauden piiriin. Mutta kyseessä on uskonnon itsensä näkökulmasta eri asia kuin mikä vaikkapa kristinuskon näkökulmasta on se, että Jeesusta kuvataan taiteessa.
Näistä pöyristyvät suurimpaan ääneen yleensä ne, jotka käyvät kirkossa joskus ja jouluna - jos silloinkaan - ja ovat viimeksi lukeneet Raamattua ehkä rippikoulussa.
Miten tähän maahan on saatu hallitus, joka aktiivisesti kiihdyttää kansan jakautumista? (x postaus yksiselitteinen näyte tästä)
Kenen intresseissä se on?
Vierailija kirjoitti:
Siinä pilkattiin tarkoituksella kristinuskovia. Täytyy katsoa tuo uudestaan, että oliko kyseessä jopa stananpalvontarituaali.
Kristinuskoa on tarkoituksella tulkittu misogynisesti. Vieläkään Raamatun-käännös ei ole päässyt alkuperäistekstin neutraalisuuteen. Tuota kristinuskon vääristä mistä saakin pilkata. Raamatussa on vieläkin yli tuhat vuotta vanhaa politiikkaa mukana.
Oli välillä sekavaa. Seksin ja muun höpötystä vähemmälle. Upeita jotkut kohdat kieltämättä.
Heppa oli kiva ja Celinen esitys. Upea Kaupunki/ rakennukset.
Vierailija kirjoitti:
Heterovanki hieroo homovangille heteroutta naamaan työntämällä siihen oman heterokrpänsä.
Mutta noin muuten: aika harvoin näkee/kuulee mainintoja, tässä urheilee hetero hollantilainen..hevosta ratsastaa hetero naisratsastaja...koko Espanjan jalkapallojoukkue on hetero...hetero selostaja selostaaa nyt heterosti heterouinteja.
Sitä vastoin homoille löytyy homobändejä, homolaulajia, homonäyttelijöitä - ylipäänsä esiintyjiä, joita homot suosii nimenomaan sen takia, että ovat homoja, toiset halukkaasti, toiset puolipakolla (olivat homoja tahi ei). ELi seksuaalisuutta todella hierotaan naamaan, sitä korostetaan, tehdään eroa muihin, ollaan huomiotaherättävän erilaisia, halutaan juhlia sitä eroa.
Ja samalla uhriudutaan ja syytellään muita, kun on se ero.
Vähemmistöjen olemassaolo ei tietenkään ole provokaatiota, mutta sitä on minimaalisen pienen seksuaalivävemmistön nostaminen keskiöön toistuvasti ja hieromalla sitä katsojien naamaan halusi tai ei. Jos se 0.005 prosenttia väestöstä on nyt kaikkien sädekehänkiillottajien ihquinta ihqua, niin se ei normi väestössä herätä myötätuntoa ko. vähemmistöä kohtaan vaan ärsyyntymistä ja myötähäpeää näitä ihquttelijoita kohtaan.
Typerät aatetrendien perässähiihtäjät eivät koskaan näe nenäänsä pidemmälle, mitä seurauksia heidän toiminnallaan on pitkän päälle, esim. aiemmin mainittu miesten osallistuminen naisten kilpailuihin.
Konservatiivit haluavat, että heidätkin otetaan huomioon. Ironiaa.
No 99% oli ihan normatiivista, mutta Pariisinkin henkeen kuuluu monipuolisuus (joku sanoisi paheellisuus), jonka ohittaminen ei olisi ollut rehellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariisin avajaiset sai vaan mulla vihan nousemaan kaikkea homotus,transutus,woke-pas kaan.
Mulla meni kyllä kanssa vati nurin. Itse vinkuvat kuinka heitä pitää kunnioittaa ja puolikasta sanaa ei saa sanoa vastaan, mutta sitten pilkkaavat muiden arvoja.
Toisen ihmisen olemukseen kuuluvan ominaisuuden (kuten sukupuolisen tai seksuaalisen suuntautumisen) halveeraaminen (jos sitä tarkoitit) on eri asia kuin taiteen (jossa on uskonnollinen aihe) käyttäminen viihde-esityksessä.
Miksi Kristinuskoa pitää länsimaissa pilkata urheilutapahtumassa?<
Ei uskoa voi pilkata. Uskovaisia voi. Silloin voi kysyä miksi.
Nyt Päivi Räsänenkin on PÖYRISTYNYT!
Se jos mikä on merkki siitä, että esitys oli hieno, ja juuri sellainen kuin pitääkin.
Öyhöttäjät voi järjestää omat kisat, missä on vain pappeja tuomareina ja seurakuntalaisia kilpailijoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heterovanki hieroo homovangille heteroutta naamaan työntämällä siihen oman heterokrpänsä.
Mutta noin muuten: aika harvoin näkee/kuulee mainintoja, tässä urheilee hetero hollantilainen..hevosta ratsastaa hetero naisratsastaja...koko Espanjan jalkapallojoukkue on hetero...hetero selostaja selostaaa nyt heterosti heterouinteja.
Sitä vastoin homoille löytyy homobändejä, homolaulajia, homonäyttelijöitä - ylipäänsä esiintyjiä, joita homot suosii nimenomaan sen takia, että ovat homoja, toiset halukkaasti, toiset puolipakolla (olivat homoja tahi ei). ELi seksuaalisuutta todella hierotaan naamaan, sitä korostetaan, tehdään eroa muihin, ollaan huomiotaherättävän erilaisia, halutaan juhlia sitä eroa.
Ja samalla uhriudutaan ja
Miksei sellainen perinteinen huomio, jossa samoja termejä käytettiin haukkumis- ja vähättelymielessä ollut konservatiiveille ongelma? Sellainehan tuli vielä paljon räikeämmin silmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kristinuskoa pitää länsimaissa pilkata urheilutapahtumassa?<
Millä tavalla pilkattiin?