Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ville Tavio on täysin oikeassa

Vierailija
27.07.2024 |

https://www.is.fi/olympialaiset/art-2000010591389.html

Miksi tuota wokehörhöilyä pitää tyrkyttää joka paikassa, nyt jopa urheilussa?

Ihmiset voi olla homoja ihan rauhassa mutta miksi tuo propagandan tarve?

Kommentit (453)

Vierailija
221/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariisin avajaiset sai vaan mulla vihan nousemaan kaikkea homotus,transutus,woke-pas kaan.

Ei voinut edes lasten antaa katsoa.

Tekee mieli alkaa toimia, lapsille transutus oli se raja, jossa mulla meni yli.

Mulla meni kyllä kanssa vati nurin. Itse vinkuvat kuinka heitä pitää kunnioittaa ja puolikasta sanaa ei saa sanoa vastaan, mutta sitten pilkkaavat muiden arvoja. 

Toisen ihmisen olemukseen kuuluvan ominaisuuden (kuten sukupuolisen tai seksuaalisen suuntautumisen) halveeraaminen (jos sitä tarkoitit) on eri asia kuin taiteen (jossa on uskonnollinen aihe) käyttäminen viihde-esityksessä.

Itse asiassa näillä on erittäin suuri ja oleellinen ero.

Vierailija
222/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se burleskin näyttäminen on poliittinen ongelma mutta ranskan vallankumous irtileikattuine päineen ei? Pariisissa on ollut underground-kulttuuria kauemmin kuin persut edes on ollut olemassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta kun naamalleni hierotaan joka paikassa heteroutta!

Vierailija
224/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Ranskassa äärioikeisto on ollut tuohtunut.

Mutta kuten yksi järjestäjistä totesi 'hyvä niin, en ole äärioikeiston kanssa samaa mieltä mistään muutenkaan'

Terveiset Pariisista!

Ranskalaiset on hyvää jengiä, ne ei pelkää ottaa kantaa. Vasemmisto nokitti n a t s it vaaleissakin, vaikka luultiin toisin. 

Vierailija
225/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariisin avajaiset sai vaan mulla vihan nousemaan kaikkea homotus,transutus,woke-pas kaan.

Mulla meni kyllä kanssa vati nurin. Itse vinkuvat kuinka heitä pitää kunnioittaa ja puolikasta sanaa ei saa sanoa vastaan, mutta sitten pilkkaavat muiden arvoja. 

Toisen ihmisen olemukseen kuuluvan ominaisuuden (kuten sukupuolisen tai seksuaalisen suuntautumisen) halveeraaminen (jos sitä tarkoitit) on eri asia kuin taiteen (jossa on uskonnollinen aihe) käyttäminen viihde-esityksessä.

Miksi Kristinuskoa pitää länsimaissa pilkata urheilutapahtumassa?

t. ateisti

Vierailija
226/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä pilkattiin tarkoituksella kristinuskovia. Täytyy katsoa tuo uudestaan, että oliko kyseessä jopa stananpalvontarituaali.

Vierailija
227/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on Suomen talebaneja. Fundamentalistit ovat vastenmielisiä kaikissa suunnissa ja ismeissä. 

Vierailija
228/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi hyvä pistää seuraavaan lätkän finaalilähetyksen alkuun performanssi, missä Tom of Finlandin mieshahmo huomaakin rakastavansa todellisuudessa naisia. Tuo olisi hyvää viidettä

Vierailija
229/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islaminuskossa profeetan kuvaaminen (esim. taiteessa) on kielletty. 

Ei sillä, etteikö profeetan kuvaaminen - kuten kaikenlainen uskontojen kritisointi ja pilkkakin -silti kuulu sananvapauden piiriin. Mutta kyseessä on uskonnon itsensä näkökulmasta eri asia kuin mikä vaikkapa kristinuskon näkökulmasta on se, että Jeesusta kuvataan taiteessa. 

Vierailija
230/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä pöyristyvät suurimpaan ääneen yleensä ne, jotka käyvät kirkossa joskus ja jouluna - jos silloinkaan - ja ovat viimeksi lukeneet Raamattua ehkä rippikoulussa.

Vierailija
231/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tähän maahan on saatu hallitus, joka aktiivisesti kiihdyttää kansan jakautumista? (x postaus yksiselitteinen näyte tästä)

Kenen intresseissä se on?

Vierailija
232/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä pilkattiin tarkoituksella kristinuskovia. Täytyy katsoa tuo uudestaan, että oliko kyseessä jopa stananpalvontarituaali.

Kristinuskoa on tarkoituksella tulkittu misogynisesti. Vieläkään Raamatun-käännös ei ole päässyt alkuperäistekstin neutraalisuuteen. Tuota kristinuskon vääristä mistä saakin pilkata. Raamatussa on vieläkin yli tuhat vuotta vanhaa politiikkaa mukana.

Vierailija
233/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli välillä sekavaa. Seksin ja muun höpötystä vähemmälle. Upeita jotkut kohdat kieltämättä. 

Heppa oli kiva ja Celinen esitys. Upea Kaupunki/ rakennukset.

Vierailija
234/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heterovanki hieroo homovangille heteroutta naamaan työntämällä siihen oman heterokrpänsä.

Mutta noin muuten: aika harvoin näkee/kuulee mainintoja, tässä urheilee hetero hollantilainen..hevosta ratsastaa hetero naisratsastaja...koko Espanjan jalkapallojoukkue on hetero...hetero selostaja selostaaa nyt heterosti heterouinteja.

Sitä vastoin homoille löytyy homobändejä, homolaulajia, homonäyttelijöitä -  ylipäänsä esiintyjiä, joita homot suosii nimenomaan sen takia, että ovat homoja, toiset halukkaasti, toiset puolipakolla (olivat homoja tahi ei). ELi seksuaalisuutta todella hierotaan naamaan, sitä korostetaan, tehdään eroa muihin, ollaan huomiotaherättävän erilaisia, halutaan juhlia sitä eroa.

Ja samalla uhriudutaan ja syytellään muita, kun on se ero. 

Vierailija
235/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmistöjen olemassaolo ei tietenkään ole provokaatiota, mutta sitä on minimaalisen pienen seksuaalivävemmistön nostaminen keskiöön toistuvasti ja hieromalla sitä katsojien naamaan halusi tai ei. Jos se 0.005 prosenttia väestöstä on nyt kaikkien sädekehänkiillottajien ihquinta ihqua, niin se ei normi väestössä herätä myötätuntoa ko. vähemmistöä kohtaan vaan ärsyyntymistä ja myötähäpeää näitä ihquttelijoita kohtaan.

Typerät aatetrendien perässähiihtäjät eivät koskaan näe nenäänsä pidemmälle, mitä seurauksia heidän toiminnallaan on pitkän päälle, esim. aiemmin mainittu miesten osallistuminen naisten kilpailuihin. 

Vierailija
236/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivit haluavat, että heidätkin otetaan huomioon. Ironiaa.

No 99% oli ihan normatiivista, mutta Pariisinkin henkeen kuuluu monipuolisuus (joku sanoisi paheellisuus), jonka ohittaminen ei olisi ollut rehellistä.

Vierailija
237/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Kristinuskoa pitää länsimaissa pilkata urheilutapahtumassa?<

Ei uskoa voi pilkata. Uskovaisia voi. Silloin voi kysyä miksi.

Vierailija
238/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Päivi Räsänenkin on PÖYRISTYNYT!

Se jos mikä on merkki siitä, että esitys oli hieno, ja juuri sellainen kuin pitääkin.

Öyhöttäjät voi järjestää omat kisat, missä on vain pappeja tuomareina ja seurakuntalaisia kilpailijoina.

Vierailija
239/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heterovanki hieroo homovangille heteroutta naamaan työntämällä siihen oman heterokrpänsä.

Mutta noin muuten: aika harvoin näkee/kuulee mainintoja, tässä urheilee hetero hollantilainen..hevosta ratsastaa hetero naisratsastaja...koko Espanjan jalkapallojoukkue on hetero...hetero selostaja selostaaa nyt heterosti heterouinteja.

Sitä vastoin homoille löytyy homobändejä, homolaulajia, homonäyttelijöitä -  ylipäänsä esiintyjiä, joita homot suosii nimenomaan sen takia, että ovat homoja, toiset halukkaasti, toiset puolipakolla (olivat homoja tahi ei). ELi seksuaalisuutta todella hierotaan naamaan, sitä korostetaan, tehdään eroa muihin, ollaan huomiotaherättävän erilaisia, halutaan juhlia sitä eroa.

Ja samalla uhriudutaan ja

Miksei sellainen perinteinen huomio, jossa samoja termejä käytettiin haukkumis- ja vähättelymielessä ollut konservatiiveille ongelma? Sellainehan tuli vielä paljon räikeämmin silmille.

Vierailija
240/453 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Kristinuskoa pitää länsimaissa pilkata urheilutapahtumassa?<

Millä tavalla pilkattiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi