Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerkeänkö 29-vuotiaana enää löytää miestä ja hankkia perheen?

Vierailija
27.07.2024 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukalle menee. Nuoremmat miehet eivät halua ylijäämänaista, ikäisesi ovat jo liitoissaan, vanhemmat miehet eivät halua lapsia.

Naisten seksuaalisuus alkaa vähenemään nopeasti ja vuositasolla merkittävästi pian 30 ikävuoden jälkeen. Ja sitten alkaakin jo vaihdevuodet jossain 40-45 paikkeilla. Siltäkin kantilta  seksuaalinen markkina-arvo on jo todella heikko, ja nolla jos nainen on rumapainoinen.

Monet nuoremmat miehet haluu nimenomaan vanhemman naisen, joka tietää mitä haluaa. Löyty 30-33 vuotiaana sinkkuna kaikista eniten just 22-27 vuotiaita miehiä, jotka halus vakavan suhteen. Nykyisen kanssa oon ollu 2 vuotta yhdessä, yritetään tällä hetkellä lasta ja reilu vuos ollaan asuttu yhdessä. Hän on 25, minä 35. 

Naisten seksuaalinen halukkuus yleensä lisääntyy 30 vuoden jälkeen ja on huipussaan 40 vuotiaana. Miesten seksuaalinen halukkuus taas on huipussaan 20 vuotiaana. Joten vanhempi nainen ja nuorempi mies sopii haluiltaan usein paremmin yhteen. 

Vierailija
22/26 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli olet hämäläinen, niin et tosiaan enää kerkiä, mutta muun heimolaisena (savolainen, karjalainen jne.) ennätät kyllä, vaikka kiirettä pittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 32, mutta toivon löytäväni miehen joka saattaa minut raskaaksi. T. Uolevi

Vierailija
24/26 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti, jos ei tavoittele kuuta taivaalta eli esim Lauri Tilkasen tyyppistä miestä (komea, menestynyt, hyvät tulot, karismaattinen) . Tuokin Lauri on 37 v ja seurustelee 24 v varakkaan kauniin naisen kanssa.

Käyppä optikolla, Tilkanen ei ole komea :D

Vierailija
25/26 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerkeä. Laita vaan jakaus keskelle päätäsi, beige paita ja kirja käteen. SIinä on loppuelämän kohtalosi :(

Vierailija
26/26 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kerkeää mutta nyt pitää pistää hösseliksi ja deittailla fiksusti. Jätät kaikki perhe-kelvottomat miehet etsimään toisenlaisia naisia ja keskityt niihin, joista oikeasti olisi pitkäaikaiseksi kumppaniksi. Kaikenlaiset komeat mutta epäsopivat miehet pitää siis osaa laittaa luiskaan heti eikä 5 vuoden on-off seurustelun päätteeksi. 

Itse olin 29 v kun löysin puolisoni. Nyt 32 v. ja häät tulossa ensi kesänä :) Lapsia ei ole vielä mutta tulee ajankohtaiseksi varmaan vuonna 2025-2026 (itse olisin valmis jo nyt mutta puoliso haluaa odottaa oman vanhempansa vakavasta sairastumisesta johtuen, joka teki varsinkin viime vuodesta hyvin raskaan). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi