Onko teilläkin jopa 20 v vanhoja vaatteita, joita ette käytä?
Kommentit (11)
On, ja lisäksi 20 vuotta, jopa 30 vuotta vanhoja, joita yhä käytän.
60-luvun laatua on ja lapsenlapseni sovittelevat ja ihailevat niitä. Osan ovat jo ottaneet käyttöön.
On 20 vuotta vanhoja pitkävartisia korkokenkiäkin. Sellaisia kun ei enään edes tehdä,eikä ole myynnissä kertaakaan näkynyt. Tilaa on säilyttää.
Enemmän mulla on yli 20bvuotta vanhoja vaatteita joita käytän kuin niitä, joita en käytä. - Toki jokunen sellainenkin. Ei siksi, etteivätkö mahtuisi päälle, vaan enempi siksi, että aattelen ovatko ne enää "aikuiselle' sopivia käyttää muuallakin kuin kotona (, jos sielläkään).
No on ja sama inventaario pitäisi tehdä, mutta ei jaksa.
On. Eivät mahdu päälle enää, mutten raaski heittää poiskaan.
On ainakin yksi Marimekon takki. Se oli tehtaan myymälän viimeinen ja ostin kun sain 90 prosentin alennuksella. En sen kauluksesta oikein tykkää, pitäisi vissiin viedä jollekin ompelijalle korjattavaksi mieluisammaksi.
On tavoite vaatteita noin -90 luvulta vanhimmat. Olen säästänyt, koska aijon ommella niistä jotain.
Laiton juuri parhaat nuoruuden vaatteet säilöön, jos lapseni haluavat joskun käydä bile-mekkoni läpi. Itselle kun on tullut hieman vyötärönympärystä.
N50
On yksi t-paita, tosi kulunut ja reikäinen ja jota en käytä mutta sisältää niin suuren tunnearvon tyttäreeni liittyen että en heitä sitä koskaan pois.
Jos jokin vaate ei enää miellytä, annan sen ajoissa kierrätykseen. Roskiin asti en vaatteita säilytä, tuo ym. paita ei ole roska.
Minulla on jopa yli 100 vuotta vanhoja vaatteita. Muutama omainen kuoli ja asunnot piti tyhjentää. Olen niitä yrittänyt viedä ja lähettää kirpputoreille, kierrätyskeskuksiin ja osa menee ihan roskiin. Silti niitä vaan riittää, joten on kyllä ja paljon.