Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle on aivan sama nähdäänkö me useaan viikkoon

Vierailija
27.07.2024 |

Mitä mieltä olette parisuhteestani?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan, eikä mies koskaan ehdota tapaamista. Nämä on niin nähty, niille kelpaa kuka vaan.

Vierailija
2/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on hyvä elämä ilman ketään muuta ihmistä. Itse olen samanlainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuollaisessa suhteessa 8 vuotta! Älä tee samaa virhettä. Haluaa olla kanssasi, kun parempaakaan ei ole. 

Vierailija
4/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sinun ahdistaa jos et pääse käyttämään miestä henkisesti hyväksesi jatkuvalla huomion haulla? Mikä siinä on että naisille pitää antaa omaa aikaa jos nainen sitä haluaa mutta hyvin harva nainen hyväksyy miehelle omaa aikaa

Vierailija
5/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuollaisessa suhteessa 8 vuotta! Älä tee samaa virhettä. Haluaa olla kanssasi, kun parempaakaan ei ole. 

Löysitkö uuden parrmman suhteen? -ohis

Vierailija
6/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sinun ahdistaa jos et pääse käyttämään miestä henkisesti hyväksesi jatkuvalla huomion haulla? Mikä siinä on että naisille pitää antaa omaa aikaa jos nainen sitä haluaa mutta hyvin harva nainen hyväksyy miehelle omaa aikaa

Anteeksi mitä??????

Vierailija
7/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysitkö uuden parrmman suhteen? -ohis

Joo, löysin!

Ja mitä pikemmin tuollaisesta epäsuhteesta lähtee, sen nopeammin on mahdollisuus tavata itselle sopiva kumppani.

Vierailija
8/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vielä pientä. Itse en ole nähnyt miestä  yhdeksään kuukauteen. 

Vierailija
9/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samalla tavalla, paitsi että minulle on vähän sama koska nähdään ja olen nainen. On oltu yhdessä 19 vuotta, eri asunnot, eri paikkakunta. Mies on vapaalla töistä ja olisi aina täällä minun luonani kun ei hänellä ole mitään harrastuksia eikä kavereita mutta en halua nähdä kuin korkeintaan kerran pari kuussa tai sama vaikka ei enää ollenkaan. Tulen hyvin toimeen itsekseni ja minulla on työ ja harrastukset sekä olen aika sosiaalinen.

Vierailija
10/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se puuhailee ne ajat muualla, paitsi työ vie ajan. Itsekseen vai kaverit, vai naisia. Juoko. Ehkä ei ole hyvä parisuhde, jos etsit kumppania joka olisi enemmän sun kanssa. Kokeeko mies eronneensa, unohti kertoa ja käy vaan makkarissa vai onko muutenkin yhdessä? Toimiiko kommunikointi muuten sähköisesti, onko tietokonenörtti. Ehkä mies pärjää yksin ja ei kaipaa enempää.

Vierailija
11/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda parisuhteet. Mies ei tule koskaan tekemään sinua onnelliseksi

Vierailija
12/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onko teillä sitten jonkinlainen seurustelusuhde? Vai onko mies vankilassa tms. 

Vierailija
13/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on samalla tavalla, paitsi että minulle on vähän sama koska nähdään ja olen nainen. On oltu yhdessä 19 vuotta, eri asunnot, eri paikkakunta. Mies on vapaalla töistä ja olisi aina täällä minun luonani kun ei hänellä ole mitään harrastuksia eikä kavereita mutta en halua nähdä kuin korkeintaan kerran pari kuussa tai sama vaikka ei enää ollenkaan. Tulen hyvin toimeen itsekseni ja minulla on työ ja harrastukset sekä olen aika sosiaalinen.

Mitä neuvoja antaisit ap:lle? Jäädä suhteeseen, jos itsellä samanlainen tarve nähdä ei-koskaan? Onko kumppanisi sinulle rakas ja tärkeä? Miksi olet hänen kanssaan? Onko nykyinen suhteesi käsityksesi hyvästä parisuhteesta?

Vierailija
14/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
15/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?!

Vierailija
16/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi tehdä noin huonolla suomen kielellä kirjoitetun aloituksen?

Vierailija
17/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan, eikä mies koskaan ehdota tapaamista. Nämä on niin nähty, niille kelpaa kuka vaan.

Jos mies ei koskaan ehdota tapaamista sinulle, niin silloinhan sinä nimenomaan et kelpaa hänelle. Mikä tarkoittaa että hänelle nimenomaan EI kelpaa kuka tahansa.

Vierailija
18/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onko teillä sitten jonkinlainen seurustelusuhde? Vai onko mies vankilassa tms. 

On meillä jonkinlainen seurustelusuhde ollut jo vuosia. Miehellä on ollut työstressiä ja muita huolia. Asumme eri paikkakunnilla ja pidämme muutoin yhteyttä.

Vierailija
19/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
20/62 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet yhdessä miehen kanssa, joka ei halua nähdä moneen viikkoon? Eikö olisi parempi olla yhdessä sellaisen miehen kanssa, joka haluaisi nähdä sinua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi