Vakavasti sairas Celine Dion antoi maailmalle vielä yhden lahjan
Kommentit (133)
Olen miettinyt auttaisiko vanhan kunnon ruohon pössyttely laukaisemaan tuon taudin oireita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesin, että tämä foorumi on yltiönegatiivinen, mutta yllätti kuinka halpamainen ja vihamielinen. Se kusipäisyyden aste mikä ihmisellä täytyy olla, kun hän halveeraa vakavasti sairasta ihmistä luultavasti hänen elinaikansa viimeisestä live-esityksestään.
Ei täällä foorumilla kannata nykyään edes käydä, täynnä toinen toistaan vastenmielisiä kusipäitä ja mulkkuja, hyi helvetti mitä ihmisiä.
Tämän palstan vakitrolleja ketuttaa koko kisat, mikä näkyy selkeästi esimerkiksi avajaiskeskustelun kommenteissa. Voisivat perustaa oman ketjunsa rysylän Friendship Gameseille, sellaisethan on kai tulossa.
Joo, trollitehdas käy kuumana, kun koko maailma katsoo kisoja, missä on erivärisiä, erimaalaisia, ja missä juhlitaan monimuotoisuutta.
<
Niin puhutaan, ja samalla myös siitä, miten täällä on monta ketjua, joissa haukutaan kisoja, koska joidenkin mielestä yksi tietty uskonto kuuluu myös olympialaisiin. Vaikka osallistujissa on varmaan sataa eri uskontoa edustavia.
Vierailija kirjoitti:
Eli kiva, hieno positiivinen avaus jonka piti olla nostattava ja tuoda hyvä mieli. Meni jonkun v it un kusipään playback psykoosista jankutukseen. Voitko painua oikeasti vi tt uun !!
Sinä se olet hirviö. Oli playbackina, kun katsoo tarkasti, huomaa, ettei ajoitus ole kohdillaan kaikissa ääneiteissä ja kurkusta näkee, ettei ääntä tule. Kurkku ei värise missään äänissä
Upeasti päättyivät avajaiset, Dionin koskettavaan esitykseen, siinä oli kaikki pelissä, kiitos!
Suomalsisessa sanoituksessa minua liikuttaa riimi: "... Ikuisuus ei ole pimeää, sinisilmäis loiste siihen jää...", pateettista mutta jäheisen ihmisen kuoltua niin lohduttavaa.
Kannattaa muistaa laulun viesti ja sanoma, enemmän rakkautta, vähemmän vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Upeasti päättyivät avajaiset, Dionin koskettavaan esitykseen, siinä oli kaikki pelissä, kiitos!
Suomalsisessa sanoituksessa minua liikuttaa riimi: "... Ikuisuus ei ole pimeää, sinisilmäis loiste siihen jää...", pateettista mutta jäheisen ihmisen kuoltua niin lohduttavaa.
Esityksestä näkee, että myös Celine on silminnähden liikuttunut, tuntuu että hänen koko kehonsa tärisee. Erittäin liikuttava ja hieno esitys joka voi jäädä hänen viimeisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kiva, hieno positiivinen avaus jonka piti olla nostattava ja tuoda hyvä mieli. Meni jonkun v it un kusipään playback psykoosista jankutukseen. Voitko painua oikeasti vi tt uun !!
Sinä se olet hirviö. Oli playbackina, kun katsoo tarkasti, huomaa, ettei ajoitus ole kohdillaan kaikissa ääneiteissä ja kurkusta näkee, ettei ääntä tule. Kurkku ei värise missään äänissä
Ei ole vaan sä! Olet niin paska ihminen ettei kukaan sua viitsi kuunnella oikeassa elämässä ja sitten täällä paukutat vaikka olet täysi idıootti jolla vaan isot luulot itsestään. Kas kun kukaan ei missään muualla maailmassa näitä sun syytösiä ole toistanut.
Onko tuo Dion nyt kaiken tämän hehkuttamisen arvoinen? Maailmassa on paljon taitavia (taitavampia) laulajia.
Itse en pitänyt kappaleesta enkä esityksestä. Ehkä paikan päällä oli kaunis.
Tyttöystävä itki tuon esityksen aikana, enkä kovin usein ole nähnyt hänen itkevän. Ei tuollaista tunnetta joka välittyi voi feikata, ne tunteet on ihan aitoja. Voimia Celine taistelussa sairautta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääni mennyt. Kiljuu kireänä mikkiin kun ei enää varsinaista lauluääntä ole.
Luciano Pavarotti joka oli perfektionisti puhui siitä että kun vanhenee niin ääni menee.
Ei voinut olla perfektionisti kun meni kaikkeen mukaan eikä suojellut sen paremmin ääntään kuin brändiään. Pavarottista puhuttiin vuosikaudet että pitäisi lopettaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Dion nyt kaiken tämän hehkuttamisen arvoinen? Maailmassa on paljon taitavia (taitavampia) laulajia.
Makuasioita. Itse en pidä Dionin äänestä, mutta ymmärrän silti hänen olevan erittäin hyvä ja suosittu laulaja. Ymmärrän myös, miten merkittävä tämä esiintyminen oli hänelle ja faneilleen. Ymmärrän myös, että sairaus väkisinkin vaikuttaa esitykseen ja äänenkäyttöön. Voin kuvitella miten vaikeaa laulaminen on tuon sairauden kanssa, etenkin laulaminen oikealla laulutekniikalla. Ymmärrän myös, miten haastavaa on nousta noin isona tähtenä lavalle tuossa vaiheessa sairautta, kun epäonnistumisen vaara on suuri.
Joten sanoisin että kyllä, on se hehkuttamisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuasioita. Itse en pidä Dionin äänestä, mutta ymmärrän silti hänen olevan erittäin hyvä ja suosittu laulaja. Ymmärrän myös, miten merkittävä tämä esiintyminen oli hänelle ja faneilleen. Ymmärrän myös, että sairaus väkisinkin vaikuttaa esitykseen ja äänenkäyttöön. Voin kuvitella miten vaikeaa laulaminen on tuon sairauden kanssa, etenkin laulaminen oikealla laulutekniikalla. Ymmärrän myös, miten haastavaa on nousta noin isona tähtenä lavalle tuossa vaiheessa sairautta, kun epäonnistumisen vaara on suuri.
Joten sanoisin että kyllä, on se hehkuttamisen arvoinen.
Minä olen inhonnut Celine Dionia artistina heti siitä alkaen, kun hän voitti Euroviisut. En pidä äänestä, en tyylistä, en kappaleistaan, jotka luonnollisesti tehty hänen äänelleen ja tyylilleen sopiviksi.
Toki kunnioitan hänen uraansa ja jos tämä oli viimeinen esiintyminen, pidän sitä vaikuttavana. Olen pahoillani hänen läheistensä puolesta, ainakin lapset olivat vielä käsittääkseni aika nuoria. Mutta hänen musiikistaan en ole pitänyt enkä tule pitämään.
Yllä olevasta keskustelusta nousee sellainen ajatus, että Celine Dionin esitystä arvioidaan hänen sairautensa valossa. Celine on vakavasti sairas, ja tuo lauluesitys näyttää saavan pisteitä siitä hyvästä. Mikäli Celine Dion ei olisi lainkaan sairas nyt eikä ollut aiemminkaan, niin mahtaisiko eilinen esitys sellaista suitsutusta saada? Ehkä ei.
Vierailija kirjoitti:
Yllä olevasta keskustelusta nousee sellainen ajatus, että Celine Dionin esitystä arvioidaan hänen sairautensa valossa. Celine on vakavasti sairas, ja tuo lauluesitys näyttää saavan pisteitä siitä hyvästä. Mikäli Celine Dion ei olisi lainkaan sairas nyt eikä ollut aiemminkaan, niin mahtaisiko eilinen esitys sellaista suitsutusta saada? Ehkä ei.
Tietysti arvioidaan sairautensa valossa. Mitä sitten?
Tämän esiintymisen tarkoitus ei varmaankaan ollut laulutaitojen esittely, vai mitäpä itse arvelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän esiintymisen tarkoitus ei varmaankaan ollut laulutaitojen esittely, vai mitäpä itse arvelet?
Mitä laulaja sitten esittelee jos ei laulutaitojaan? Ei hän kai ulkoisiakaan avujaan siellä ollut esittelemässä.
-eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä laulaja sitten esittelee jos ei laulutaitojaan? Ei hän kai ulkoisiakaan avujaan siellä ollut esittelemässä.
-eri.
Hyvänen aika, monelle meistä musiikki on paljon muutakin kuin laulutaitoa. Jos minun suosikkilaulajani olisi tuossa tilanteessa, todellakin haluaisin nähdä hänen vielä esiintyvän vaikka hän ei enää laulullisesti parhaintaan pystyisikään antamaan. Ja kunnioittaisin myös päätöstä vetäytyä alalta sitten kun sen aika on. Dion on jo todistanut kykynsä laulajana pitkän uransa aikana riittävästi, hänen ei tarvitse enää esitellä taitojaan. Tämä esitys ei ollut sitä varten. Tietenkään sinun ei ole pakko tuota katsoa jos pahaa tekee, en minäkään ole katsonut, koska en pidä Dionin äänestä. Silti on ansainnut saamansa suitsutuksen.
Miten ihmeessä suomalaisista on tullut niin kylmiä ja empatiakyvyttömiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri.
Naisten kohdalla kyse on pääosin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääni mennyt. Kiljuu kireänä mikkiin kun ei enää varsinaista lauluääntä ole.
Luciano Pavarotti joka oli perfektionisti puhui siitä että kun vanhenee niin ääni menee.
Ei voinut olla perfektionisti kun meni kaikkeen mukaan eikä suojellut sen paremmin ääntään kuin brändiään. Pavarottista puhuttiin vuosikaudet että pitäisi lopettaa jo.
Suojeli ääntään pakkomielteisesti siitä voi lukea yhdestä hänen kirjastaan.
Hän oli rajoja rikkova ja teki oopperan tunnetuksi maailmalla paremmin kuin kukaan muu koska teki yhteistyötä muiden laulajien kanssa.
Perfektionisti voi olla ihmisläheinen mutta hän vaatii itseltään ja myös muilta joissakin tapauksissa huippu laatua. Esim. pavarotti lauloi oopperaa vain kovan luokan ammattilaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esityksestä näkee, että myös Celine on silminnähden liikuttunut, tuntuu että hänen koko kehonsa tärisee. Erittäin liikuttava ja hieno esitys joka voi jäädä hänen viimeisekseen.
Lihakset yleensä alkaa tärisemään kun ovat äärimmillään.
Luulin että ketjussa puhutaan Celine Dionin esityksestä.