Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monen +30v heteron deittailu on lähinnä jotain liikesuhteen solmimista

Vierailija
27.07.2024 |

Mihin molemminpuolinen rakkaus ja kunnioitus on kadonnut?

Kommentit (171)

Vierailija
141/171 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole harvinaista luksusta.

Mutta ne ovat sellaista, mihin ei ole varaa tai aikaa joka päivä.

Kuinka yleinen ongelma se sitten mahtaa olla, että suhteessa nainen haluaisi olla joka päivä kylpylässä tai matkoilla? Tässä ketjussa kai on puhuttu keskiluokkaisten naisten mieltymyksistä, mutta enpä vielä ole sellaisesta keskiluokkaisesta naisesta kuullut, joka lojuu päivästä toiseen koko ajan kylpylässä. Joten ei liene kovin yleistä kuitenkaan!

Vierailija
142/171 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä sellainen harvinainen naisihminen, joka ei perusta keskiluokkaisesta elämäntavasta. 

Mutta siihen suurena syynä se, että muutin ulkomaalle kaksikymppisenä, maahan, jossa ei ole sellaista suurta ja ilmiömäistä keskiluokkaa, kuin Suomessa. jolla olisi omat tiukat normit, mieltymykset,jne. ja Suomessa olin keskiluokan ympäröimänä, ja näin läheltä, kuinka erilaisuudelle ilkeilevää + kapeaa sen luokan ajattelu on, vaikkeivät suoraan näyttäisi sitä. Kun muutin köyhempään maahan, monet Suom. Keski-luokan ystäväni kaikkosivat elämästäni, eivät enää halunneet pitää mitään yhteyttä, kun mun kanssa ei voinut enää jutella kalliista ihonhoitokreemeistä, tai oli noloa, että muutin huonompaan.

mä en tosin olisi tätä muuttoa tehnyt, ellei mulla pohjimmiltaan olisi tiedossa, että mul on varakkaat vanhemmat, jotka voivat tiukan paikan tulleen pelastaa. Täysin ymmärrän naisia, jotka etsivät turvaa (myös taloudellista) perheen perustamiseen. Itse olen childfree, niin ei tarvitse sitä miettiä. 

millaista elämää sit elän? Oppinut puhuun monia kieliä sujuvasti, asunut 5 maassa, matkustan - mutta halvalla, en etsi ylellisyyksiä. Kokkaan paljon ja teen etätöitä. Sekä vapaaehtoistöitä.

En Suomessa tykännyt siitä, kuinka juttelun keskiössä on usein työ. Ajattelen työstä erilailla, kuin mulle Suonessa pienenä opetettiin (rennommin). Harrastan kulttuurielämää, konsertteja, tanssia, liikuntaa. En postaa koskaan IG:hen enkä muihinkaan someihin, koska niiden pinnallisuus inhottaa mua. Käyn kavereiden kanssa paikoissa, ja laittelen ruuat ja käyn retkillä ja merellä, mutten postaa kuin joskus harvoin läheisimmilleni kavereille. Kaverini ovat enimmäkseen humanisteja, vegaaneja, kirjojen ja historian ystäviä, kulttuurialan ihmisiä  jne. 

Olen uskonnollinen ihminen, ja sen takia en juo ja elän uskoni mukaan (tai pyrin ainakin). Rukoilen. Käyn pyhissä paikoissa. En ole nyt 10 vuoteen ollut yhdenkään miehen lähellä, enkä ole etsinyt miestä varsinaisesti, mutta olen avoin miehen kohtaamiselle. Mutta sen miehen tulee sitten myös olla uskonnollinen tai hengellinen, koska muuten meillä ei ole mitään yhteistä. Ja haluan elämäni tärkeimmän asian jakaa miehen kanssa. 

usein ihmettelen sitä, kuinka monet miehet valittavat, että kun naiset ottaa täytepistoksia, meikkaavat liikaa, posettavat someen liikaa, vaativat liikaa rahaa, ammattia ja komeutta. 

mutta kun menee kadulla tällainen ei meikannut, täysin peittävät ja väljät vaatteet päällä, joka ei näytä instagrammablelta, niin ei kyl yksikään mies lähesty. Ja olen normipainoinen ja on kivat kasvot, joskin vahvat kasvonpiirteet. On pari kertaa miehet sanoneet, että näytän transulta. Koita siinä sit tutustua. Miehet haluavat (omien sanojensa mukaan) uskollisen naisen, joka ei meikkaa liikaa eikä poseta someen paljoa, joka kokkaa, pitää huolta kodista eikä käytä kaikkia ajatuksia ja aikaansa uraan. No minä olen sellainen, naisellinen nainen ilman suuria vaatimuksia, mutta eipä tällaiseen tule kukaan julkisissa tiloissa tutustumaan, kun menevät niille instabeiben näköisille jutteleen. 

en etsi mieheltä rahaa, koska omat on olemassa, enkä childfreenä tarvitse rahaa mieheltä lasten harrastuksiin, mutta mies saisi sen verran tienata, ettei yrittäisi nojata mun / sukuni rahoihin. Niin kävi kerran, kun seurustelin 10 v sitten. Siksi olen näin pitkään ollut sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/171 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka yleinen ongelma se sitten mahtaa olla, että suhteessa nainen haluaisi olla joka päivä kylpylässä tai matkoilla? Tässä ketjussa kai on puhuttu keskiluokkaisten naisten mieltymyksistä, mutta enpä vielä ole sellaisesta keskiluokkaisesta naisesta kuullut, joka lojuu päivästä toiseen koko ajan kylpylässä. Joten ei liene kovin yleistä kuitenkaan!

Ja siinä se ongelma onkin.

Jos näiltä naisilta kysyy, miktkä olivat vuoden parhaimpia kokemuksia, vastaus on juurikin ne kylpylähemmottelut, ravintolaillalliset ja muut. Mitä enemmän on luksusta, sitä suurempi nautinto. Käytän termiä "luksus" käytännön syistä, kuvaamaan jotain mihin ei olisi varaa tai mahdollisuuksia päivittäin.

Tämä johtaa tilanteeseen jossa naisen kokema nautinto ja täyttymys korreloivat käytetyn rahan kanssa, eikä luksusta ole koskaan liikaa tai liian usein. Tämä johtaa myös tilanteeseen, jossa ei-luksus on vain arkea jossa ei tapahdu mitään luksukseen verrattavaa.

Lihavoin tämän, jotta pointti kenties menisi perille. 3000 eur/kk tienaava mies pystyy järjestämään tietyn määrän luksusta, 5000 eur/kk tienaava mies pystyisi järjestämään enemmän. Johtaen siihen, että nainen olisi onnellisempi. Ja koska suurimman nautinnon kokeminen edellyttää asioita jotka maksavat, hyvinkin pitkälti onnellisuus = raha.

Miksi tämä on ongelma? No vaikka siksi, koska en ole itse samanlainen. En pysty nimeämään ainuttakaan asiaa jonka haluaisin, jos olisi enemmän rahaa. En erityisemmin nauti luksuksesta tai passattavana olemisesta. En saa ruokaorgasmeja. Inhoan ylimääräistä säätämistä, jotta puitteet olisivat voimpan päälle. En ole suorittaja tai neurootikko, jota häiritsevät pölypallot lipaston takana silloin kun en edes ole kotona (!).

Minulla on keskiluokkainen elintaso, mutta tuliisin hyvin toimeen ilmankin. Laitan 1000 eur/kk säästöön, en siksi koska olisin pihi, vaan koska en keksi mitään mitä tällä rahalla haluaisin.

"Onko sinulla tavoitteita?". On. Mutta ne tavoitteet ovat tekemistä ja oppimista, ei asioiden hankkimista tai luksuksen kokemista.

Vastaavaa naista on selvästikin melko turhaa etsiä.

Vierailija
144/171 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen kyynistyy ja on takana ties mitä säätöjä, eroja ja joskus lapsia. Englanniksi termi on "baggage".

Sellainen teinien ja parikymppisten spontaanius katoaa ja tilalle tulee kylmä laskelmoivuus ja jatkuva rahasta tai työstä jankkaaminen.

Itse lopetin toisen eron jälkeen (39v:nä) kokonaan uusien seurustelukumppanien tapailun. Ei kiinnosta kuulla miten paljon mies tienaa tai miten on ostanut sen ja sen rannekellon. Boheemeja kivoja tyyppejä oli kyllä, mutta he taas eivät jaksaneet elää parisuhteessa.

(Ja tiedän kyllä että moni nainen on ihan yhtä materialisti ja lähinnä laskeskelee kumppanissa sitä, miten yhteiset lomamatkat tai lainanlyhennykset onnistuvat, ei sitä onko toinen henkisesti ja fyysisesti sekä käytökseltään sopiva kumppani juuri sinulle)

Hyviä huomioita mutta täytyy varoa alemmissa luokissa sitäkin ettei toinen käytä hyväntahtoisuuttasi hyväksi. Miten pitkään täytyy kustantaa esim toisen ruuat silkasta rakkaudesta? Onhan tässä maailma koventunut mutta niinpä vain on osasta ihmisiäkin tullut jäätäviä lokittajia ja muiden siivellä ratsastavia. Jos tuon kerrankin kokenut niin on aivan tervettä olla haluamatta sitä enää. 

Onnekkaita siis he joiden ei tarvitse kokea hyödykkeenä olemiseen jollekin. Liian moni joutuu. Oli syy aito puute tai sitten elintasosurffaus mikä ei tarkoita menojen reilua jakamista.

Vierailija
145/171 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näiltä naisilta kysyy, miktkä olivat vuoden parhaimpia kokemuksia, vastaus on juurikin ne kylpylähemmottelut, ravintolaillalliset ja muut. Mitä enemmän on luksusta, sitä suurempi nautinto. Käytän termiä "luksus" käytännön syistä, kuvaamaan jotain mihin ei olisi vara

Etsimäsi nainen ei taida olla siellä, mistä etsit. Olenkohan aiemminkin toivottanut sinut tervetulleeksi tänne marginaaliin, kunhan pääset tuosta keskiluokkalaatikostasi irti. Ei ole pakko tapailla keskiluokkaisia ihmisiä, he tulevat jatkossakin haluamaan keskiluokkaisia asioita, joita sinä et juuri arvosta. Eikä kumpikaan muutu.

Vierailija
146/171 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne marginaaliin?

Ikävä kyllä, marginaalissa on todella vähän naisia, ja suuri osa heistä ei halua parisuhdetta.

En myöskään kuulu mihinkään erikoiskategoriaan.

En ole elämäntapahippi, maailmanmatkaaja, mp-jengiläinen, rokkikukko tai muukaan vastaava.

Vierailija
147/171 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tapaillut ei-humanistista naista jonka elämän pääfokus ei olisi raha ja ura. Yksi jankkasi minulle siitä miten työkaveri saa 100€ enemmän palkkaa jossain asiantuntijatyössä yli tunnin.

Jotkut näistä ovat 35+ ja myös ajattelevat ettei heillä ole kiire lasten saantiin kun kyllä joku julkkisnainenkin sai 48 vuoden iässä lapsen.

Kyllä nelikymppisenä akateemisena eronneena miehenä pidän deittailua tässä iässä kuvottavana. Kaikki se iloisuus, perhoset vatsassa-tuntemus ja huoleton tulevaisuudenusko mitä oli joskus nuorempana loistaa poissaolollaan. Tuntuu että on jossain headhunterin haastateltavana tai työhaastattelussa.

Jotenkin sitä vaan viihtyy paremmin omissa oloissa. Etenkin kun edellisestä suhteesta ei tullut lapsia, joten voi ihan rauhassa elellä koiran kanssa ja eräillä tai katsella leffoja hyvän ruuan kanssa.

Suurinta osaa naisista ei kiinnosta katsella leffoja ja eräillä koiran kanssa ylensyöden. Spontaanisuutta, luottoa ja energiaa löytyy, mutta sinulla on täysin väärä suunta. 60v miehet elävät noin

Olen eri, mutta täytyy sanoa, että sinä puhut vain omasta puolestasi. Naisistakin jokainen on täysin erilaisia yksilöitä ja minä tiedän sen, koska olen mies ja tapaillut vaikka minkälaisia naisia.

Akateemisen eronneen miehen olisi ehkä ihan mielenkiinnosta syytä kurkistaa myös ulkomaisia naismarkkinoita. Tarjontaa on todella paljon ja on ihme, jos sieltä ei löydy sellaista, jonka kanssa on hyvä elää ja olla.

Vierailija
148/171 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne marginaaliin?

Ikävä kyllä, marginaalissa on todella vähän naisia, ja suuri osa heistä ei halua parisuhdetta.

En ole elämäntapahippi, maailmanmatkaaja, mp-jengiläinen, rokkikukko tai muukaan vastaava.

Pois sieltä pakotetun keskiluokkaisuuden joukosta. Sekään elämäntapa ei ole kaikille, eikä sen tarvitse olla. 

Mikä sun oma juttusi onkaan, liittyen siihen toivomaasi oppimiseen ja kehitykseen, se on se suunta, johon kannattaa lähteä. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä tapaa samanhenkisiä ihmisiä, samoista asioista kiinnostuneita, kenties jopa sen jonkun erityisen. Ihan eri arvomaailman edustajan kanssa on turha hakata päätään Karjalan mäntyyn ja tuottaa molemmille loputtomia pettymyksiä. 

Vierailija
149/171 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kadonnut? Minusta tuntuu että ihmisillä on nyt enemmän mahdollisuuksia kuin koskaan löytää oikea rakkaus. Vielä sata vuotta sitten parisuhteet ja avioliitot olivat aidosti lähinnä taloudellisia järjestelyjä.

Vierailija
150/171 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sen kuuluisikin olla liikesuhteen solmimista, koska se oikeasti on, jos siis tahtoo pitkäkestoisen suhteen.

Kestävän parisuhde tarvitsee kaksi ihmistä, joilla on samankaltaiset moraalit ja arvot. Samanlaiset haaveet ja heidän persoonallisudet sopivat. ei riitä pelkkä naiivii "onpas kiva poika tai onpas kiva tyttö", koska jos teillä on ihan erilaiset persoonallisuudet jotka eivät sovi yhteen, niin te eroatte siinä 1-3 vuoden jälkeen, paitsi jos toinen on todella alistuva ja läheisriippuvainen. 

Kun on 30v niin ihmiset yleisemmin jo tietää, mitä he haluavat. Aivotkin on kypsyneet siellä 25v kieppeillä, niin on jo selkeästi ajatteleva aikuinen (yleisemmin). Näin kun ihminen tietää mitä hän haluaa ja millaiset arvot hänellä on, niin hän osaa kysellä ja katsoa onko se toinen oikeasti itselle sopiva tai ei. 

En itse haluaisi takaisin sinne teinitason seuruste

Pitkäaikaistyötön tai boheemi paskaduunia vältteleväprekaari. Jos toisen harteille jää jatkuvasti enemmän vastuuta niin kyllä se saattaa ruveta syömään. Nätit puheet ei auta kovin pitkälle saati sänkypalvelu jos mies on muuten vauva. Ehkä naiset saa tuon siipeilyn paremmin anteeksi jos ovat innokkaita seksissä.

Vierailija
151/171 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne marginaaliin?

Pois sieltä pakotetun keskiluokkaisuuden joukosta. Sekään elämäntapa ei ole kaikille, eikä sen tarvitse olla. 

Mikä sun oma juttusi onkaan, liittyen siihen toivomaasi oppimiseen ja kehitykseen, se on se suunta, johon kannattaa lähteä. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä tapaa samanhenkisiä ihmisiä, samoista asioista kiinnostuneita, kenties jopa sen jonkun erityisen. Ihan eri arvomaailman edustajan kanssa on turha hakata päätään Karjalan mäntyyn ja tuottaa molemmille loputtomia pettymyksiä. 

Keskustelukaverisi on oikeassa.

Jos mies ei ole elämäntavaltaan keskiluokkaa, nainen odottaa mieheltä jotain taitoja jotka hyödyttävät naista tai tuottavat miehelle sosiaalista statusta.

Esimerkiksi mies osaa rakentaa unelmien hirsimökin naiselle ja hankkia tilalle hevosia. Korjata matkailuauton viat ja järjestää matkan ympäri maailmaa, ottaen tilanteet haltuun. Tai mies on joku rokkari jolla on mainetta ja kuuluisia kavereita niissä piireissä.

Tuon miehen ongelma on siinä, että hänellä on keskiluokkaiset resurssit, mutta ei halua käyttää niitä keskiluokkaisiin juttuihin. Mitkään oppimiset ja kehittymiset eivät kiinnosta naista, jos ne eivät täytä jompaa kumpaa mainitsemistani ehdoista. A) naiselle konkreettista hyötyä, eli materiaa tai elämyksiä/kokemuksia miehen taitojen ansiosta B) miehelle sosiaalista statusta, joka johtaa naisen sosiaalisen aseman nousuun piireissä.

Vierailija
152/171 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romantiikka on kuollut eikä tunteita enää arvosteta. Sitten vuosien päästä itketään, kun avioliitto on aivan kuollut. 

Toisaalta jos romantiikan alla ei ole mitään lujaa niin tuo on vain sokerihöttöä. Romantiikka voi siis olla kohtaamisen välttelyn muoto. Kumpikin vetää toivotun roolin mutta mitä aitoa siinä on.

Onneksi tuota mallia ei ainakaan syötetä enää missä nainen hurmataan jollain opiskelluilla elkeillä. Hyvä käytös ei laskelmoi eikä luo toisesta etukäteen tietynlaista käsitystä. Ja kun totuus ei vastaa kuvitelmia toinen dumpataan.

Vierailija
153/171 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne marginaaliin?

Näin äkkiseltään kuulostaa tältä. Periaatteessa tämäkin on lokero, mutta samanhenkistä sakkia on ainakin kansainvälisillä foorumeilla, Suomen tilannetta en tiedä. https://simplicitycollective.com/start-here/what-is-voluntary-simplicit…

Vierailija
154/171 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne marginaaliin?

Näin äkkiseltään kuulostaa tältä. Periaatteessa tämäkin on lokero, mutta samanhenkistä sakkia on ainakin kansainvälisillä foorumeilla, Suomen tilannetta en tiedä. https://simplicitycollective.com/start-here/what-is-voluntary-simplicit…

Tuo ei vain ole naisen silmissä kiinnostavaa. Tuollainen elämäntyyli on naisesta suorastaan halveksuttavaa, koska mies tekee vähemmän naisen hyödyksi kuin voisi.

Vierailija
155/171 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näiltä naisilta kysyy, miktkä olivat vuoden parhaimpia kokemuksia, vastaus on juurikin ne kylpylähemmottelut, ravintolaillalliset ja muut. Mitä enemmän on luksusta, sitä suurempi nautinto. Käytän termiä "luksus" käytännön syistä, kuvaamaan jotain mihin ei olisi vara

Erikoista. Itse tunnen paljon enemmän tuollaisia naisia (ja miehiä) kuin niitä. jotka haluavat kerskakuluttaa ja jotka haluavat maksimimäärän maksullista "luksusta". Ja tunnen pääosin keskiluokkaisia ihmisiä.

Vierailija
156/171 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne marginaaliin?

Tuo ei vain ole naisen silmissä kiinnostavaa. Tuollainen elämäntyyli on naisesta suorastaan halveksuttavaa, koska mies tekee vähemmän naisen hyödyksi kuin voisi.

Kenen naisen? 

Vierailija
157/171 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne marginaaliin?

Naisen, joka harkitsisi tämän miehen kanssa seurustelemista.

Tuo mies kertoi laittavansa tonnin kuussa säästöön, koska ei keksi mitään mitä sillä rahalla haluaisi. Nainen kyllä keksisi.

Kuten jo kirjoitin, nainen haluaa miehen joka käyttää taitojaan ja resurssejaan naisen hyödyksi.

Tuo mies ei niin tee. Ei käytä rahaa mukavuuksiin, mutta ei toisaalta ole maanläheinen mies joka kunnostaa omin käsin hirsihuvilan, toimii kapteenina maailmanympärysmatkalla, tai sitten nostaa joissain vaihtoehtopiireissä naisen korkeampaan asemaan.

Mies vain alikäyttää resurssejaan ja laittaa rahaa tyynyn alle. Tässä ei kerrottu mistä mies pitää, mutta ilmeisesti oppiminen/kehittyminen ei ole mitään naista hyödyttävää, ja harrastukset ovat luokkaa lenkkeily ja sali, ja ehkä ilmainen kotimaan metsissä pyöriminen tms.

Klassinen tilanne, jossa mies toivoo naisen ihastuvaan häneen hänen itsensä vuoksi. Sitä yksikään nainen ei tee.

Vierailija
158/171 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Naiselle ratkaisee miehen status, resurssit, ja miehen halukkuus käyttää niitä naisen hyödyksi. Loppu on kiinni ulkonäöstä.

Jos mies ei ole keskiluokkaa, mahkuja voi parantaa luomalla itselleen jonkun identiteetin. Eli kuka ja mikä sinä olet? Naisille tämä on tärkeää. Jos harrastat luonnossa pyörimistä, älä ole mies joka tykkää luonnosta. Ole se luontomies jolle luonto on palava intohimo ja elämäntapa, ja joka retkillä johtaa joukkoa ja opastaa muita. Silloin nainen saa jostain kiinni, ja retkeillessä hänen statuksensa nousee koska hän on joukon johtajan naisystävä. Noin esimerkiksi.

Vierailija
159/171 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee niin elämältä vieraaksi teoretisoinniksi - ja toisaalta makrillit huutelevat kalastamaan - että totean vain, että onpa mukavaa kun me yksisarviset ollaan löydetty toisemme, ollaan ilmeisesti tosiaan ainoat, jotka eivät välitä tuon taivaallista statuksesta, resursseista tai joistain kuvitteellisista piireistä, kun noin pontevasti kerran kerrotaan kaikkien naisten tahto.

Keskiluokan kauhuksi toinen oli vieläpä hanttihommayh ja toinen mt-työkokeilija kun aikanaan tavattiin, ja siitä se sitten lähti. Ei onneksi ole tarvinnut menettää uskoa tosirakkauden tässä vuosien varrella, testattu on, meistä riippumattomista syistä. 

Toivottavasti tekin löydätte omanne ennen lopullista kyynistymistä. Ihmiset (ja elämä!) ovat niin paljon monimuotoisempia kuin ne kriteerilistat, joilla saa heittää vesilintua, kun se oikea osuu kohdalle. Nyt, lykke til videre i livet, tämä täti lähtee luontoon.

Vierailija
160/171 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen on joko oltava keskiluokkaa, jolloin

- sosioekonominen asema ratkaisee

- kaikki naiset haluavat pääpiirteittäin samoja asioita, ja mahdollisimman paljon niitä

Tai jotain erikois kategoriaa. Siis maailmanmatkaaja, mp-jengiläinen, rokkari tai vastaava. Ja sitten on oltava siinä kategoriassa komeimmasta ja karismaattisimmasta päästä.

Jos mies asuu normi keskiluokkaisessa asunnossa ja tekee keskiluokkaista työtä, se vaihtoehto on poissuljettu että pyrittäisiin muuhun kuin kaavaan parempi asunto/mukavuusmatkustelu/hotellit/kylpylät/ravintola/täydellistä/tip top.

Mua ei kiinnosta kylpylät eikä hotellit. Hostellit on paljon hauskempia. Mua voisi luonnehtia varallisuuden ja koulutuksen perusteella hyvinkin keskiluokkaiseksi. On kyllä tolloa olettaa, että jos joku on opiskellut tiettyä alaa, niin se määrittää koko ihmistä. Jotkut meistä on kiinnostuneita vähän kaikesta ja valitsee sitten vain jonkun koulutuksen summamutikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi