Hyvät miehet! Älkää koskaan lyökö naistanne sillä se on itsemurha jonka kanssa täällä on pakko elää. Sitä ei koskaan oikeasti voi saada teke
Naisen lyöminen tappaa suhteesta kaiken - tietysti seksinkin! Se on kuin itsemurha jonka kanssa on sitten elettävä koko loppuelämä! Miestä ei myöskään saa potkia sukupuolielimille - se on kuin miehen raiskaus! IHAN HIRVITTÄVÄÄ!
Hyvät miehet! Älkää koskaan lyökö naistanne sillä se on itsemurha jonka kanssa täällä on pakko elää. Sitä ei koskaan oikeasti voi saada tekemättömäksi eikä 'hyvittää' yhtään millään. Ymmärrän että on riitoja ja tilanteita, joissa keittää yli ja puhekyky ja kommunikaatiokyky ei riitä ja nainen on ihan kamala - itsekin voit olla - mutta yritä silti keksiä jotain muuta vaikka olisit kuinka kiukkuinen!
Ne pahoinpitelyt eivät koskaan unohdu ja tuntuu siltä että ne jäävät ikään kuin elämään omaa elämäänsä naisen kehon hermoratoihin jotka ottavat vastaan ärsykkeitä - esim kosketustasi... Ajattele että kätesi on voinut muuttua sellaiseksi että sillä ei enää voi koskettaa ja hyväillä naistasi koska se aiheuttaa hirveää sekasotkua tämän päässä - aivoissa. Ne kosketuksethan menevät noita samoja hermoratoja. Miten mikään seksi voisi enää koskaan onnistua tai olla edes mahdollinen? Ei olekaan! Olen yrittänyt palstalla kysyä miten parit joilla on väkivaltaa suhteessaan ovat sitten pystyneet harrastamaan seksiä, mutta vain vaikenemista ja hiljaisuutta saan vastaukseksi!
Epäilen että on pareja jotka siis eivät ikinä selviä tästä. Puhun omasta pitkäaikaisesta kokemuksestani koska tämmöisten asioiden kanssa kamppailen... Olen kuitenkin päättänyt katkaista kaikki muistot eli kuin menneisyyttä ei olisi edes olemassa. Nähtäväksi jää kuinka tulen onnistumaan. En ole minkään hoitoalan ihminen puhumaan mistään hermoradoista vaan ihan talonpoikasjärkinen ihminen...
Äsken minua inspiroi nuo ketjut: oletteko kuin paita ja peppu ja tuo miten miehesi on vietellyt sinua... Menin jääkaapille tekemään aamuvoileipää ja yhtäkkiä hirvittävä tunne kävi kehoni kimppuun ja minua puistatti ihan hirveästi ja tulin kirjoittamaan teille hyvät miehet, että älkää koskaan lyökö naistanne - se on kuin löisitte itseänne...
Ihanimmassa miessuhteessani - joka ei kuitenkaan ollut parisuhde - mies nimenomaan on ihan lausunut ääneen että ei koskaan voisi lyödä ketään naista... Siis näin oikein miehinen mies! Se todellakin on joku tosi miehen mitta että ei lyö naista. Minusta hän aina sanoi että olet niin 'kirkas'... mikä tuntui ihanalta - kuin hyväilyltä - mutta uskon että on hirveitä suunsoittaja naisia ja ties mitä... joita voisi kutsua ties miksikä akoiksi ja muijiksi... MUTTA SILTI MIES älä koskaan lähde lyömisen linjoille - et voi tietää mikä juuri tuo nainen on naisiaan ja mikä rooli elämässäsi loppupeleissä... mutta sen faktan kanssa että olet lyönyt joudut elämään koko loppuelämäsi etkä voi tietää mitä elämä tuo sinulle...
Miehet! Käsitelkää tilannetta missä koette jollakin tavoin että naisenne on teille joku uhka, koettelee miehuuttanne, ylpeyttänne, aiheutta kasvojen menetyksen tunteen ja muuta vastaavia tilanteita... keittää yli... ette ikään kuin hallitse naistanne... kuuluisiko/pitäisikö hallita... osaatteko kuvitella minkälaisia tilanteita tässä tarkoitan? Nyt kaikki elämänkokemus kehiin! Suurkiitos!
Kommentit (160)
Myös oma isä tai poika voi olla naiselle vaarallinen. Ei ainoastaan parisuhde.
Kuluneen vuoden aikana muistan parikin juttua kun aikamiespoika on pistänyt äiteensä tai mummonsa kylmäksi, kun ensin maksatti elämisensä tällä vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen kerjää verta nenästään ja ansaitsee lyömisen niin miksi ei. Miksi yrität kaataa kaiken vastuun miehille miksi et kehoita naisia miettimään käytöstään että ei ansaitsisi lyömistä?
Sanat eivät satuta fyysisesti, olet kusipää.
Sanat ovat väkivaltaa, kuspää...
Jos sinusta tuntuu siltä, niin sinun kannattaa lukea psykologiaa. Opettele tarkastelemaan sitä, miksi suhtaudut sanoihin, kuin ne olisivat väkivaltaa. Uskotko ketä tahansa, joka sanoo mitä tahansa? Pidätkö sanoja totuutena ja siksi ne tuntuvat väkivallalta? Olen Suomen kuningatar, uskotko sen? Et, vaan naurat sille. Siis miksi uskoisit ja ottaisit itseesi jonkun ilkeitä valheita? Sinun pitäisi todeta, että toisiaan rakastavat ihmiset eivät puhu toisilleen ilkeästi, todeta, että sinun pitää löytää sellainen kumppani, jonka kanssa ajattelet enemmän samoin ja erota siitä, jonka sanat tuntuvat väkivallalta. Sama sukulaisiin ja kavereihin. Ei ole tarkoitus viettää aikaa sellaisten ihmisten kanssa, jotka satuttavat. Samaan aikaan kannattaa opetella tekniikkaa olla ottamatta henkilökohtaisesti tai "sydämeen" asioita, joita on sanottu.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen kerjää verta nenästään ja ansaitsee lyömisen niin miksi ei. Miksi yrität kaataa kaiken vastuun miehille miksi et kehoita naisia miettimään käytöstään että ei ansaitsisi lyömistä?
Ei satutakkaan vaan se fyysinen väkivalta mihin lähes joka nainen syyllistyy vaikka ei sitä myönnäkään ja uhriutuu aina kun mies puolustaa itseään naisen väkivallalta. Olen ollut todistamassa huvittavaa tilannetta Tampereella keskustassa valomerkin jälkeen jossa nainen kävi neljän miehen päälle ja yksi heitä antoi takaisin ja tämä nainen meni välittömästi itkemään paikalla oleville poliiseille mutta ne poliisit oli jo kauemmin seurannut tämän naisen toimintaa ja tilanne päätyisi siihen että nainen lähti putkaan ja sai syytteet neljästä pahoinpitelystä
eilen vedin turpaa mun räksyttävää akkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainoan kerran kun olen lyönyt naista, niin hän jatkuvalla hakkaamisella yrittäny ajaa minua avojaloin lasinsirpaleiden päälle jotka olivat lattialle levinneet hänen potkittua välioven lasin palasiksi.
Pari napautusta kyynärpäällä jotka olin nostanut kasvojeni suojaksi kun hän takoi nyrkeillään. Äkkiä rauhoittui. Onneksi sinä iltana poliisi tajusi kuka siellä oikein vaaratilanteita aiheuttaa ja nainen löytyi itsensä lopulta putkasta.
En todellakaan kadu sitä. Puollustin itseäni ja se on sen pituinen se.
Miten tarina jatkuu?
Vierailija kirjoitti:
Onko nää kommentit ihan oikeilta ihmisiltä? 😳
Huolestuttavaa, että tuommoisia kulkee vapaana.
Aivan. Kuuntelevat räppiä ja katsovat pnoa ja tuossa näkyy tulos. Kannattaisi mennä kirjastoon välillä ja lukea miten normaalit ihmiset ajattelevat ja käyttäytyvät.
Ajatelkaapa sellaisia ,jotka jäävät kokonaan sosiaalisen kanssakäymisen ulkopuolelle kokien että koko elämä on pilalla. Vielä naisilta törkeää haukkumista jos uskaltaa yrittää lähestyä.
Sitten kun katkeroituu, rynnivät palstalaiset/kin haukkumaan!
Sitten samaiset "empaattiset" syyttävät miehiä ilkeydestä!
vittuilevia akoja turpaa vaa oppiivat käyttäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on noin heikko itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
Myös oma isä tai poika voi olla naiselle vaarallinen. Ei ainoastaan parisuhde.
Kuluneen vuoden aikana muistan parikin juttua kun aikamiespoika on pistänyt äiteensä tai mummonsa kylmäksi, kun ensin maksatti elämisensä tällä vuosikausia.
Joo sairasta. Sitä se kaikensalliva kasvatus teettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei satutakkaan vaan se fyysinen väkivalta mihin lähes joka nainen syyllistyy vaikka ei sitä myönnäkään ja uhriutuu aina kun mies puolustaa itseään naisen väkivallalta. Olen ollut todistamassa huvittavaa tilannetta Tampereella keskustassa valomerkin jälkeen jossa nainen kävi neljän miehen päälle ja yksi heitä antoi takaisin ja tämä nainen meni välittömästi itkemään paikalla oleville poliiseille mutta ne poliisit oli jo kauemmin seurannut tämän naisen toimintaa ja tilanne päätyisi siihen että nainen lähti putkaan ja sai s
Kerrankin oikeus toteutui ja k.pää päätyi putkaan...
Hyvin sanottu, Ap. Vaikka suhde jatkuisi hakkamisen jälkeenkin, niin ei se enää toimi. Kannattaa lähteä eri teille. Psykologillakin voi käydä juttelemassa, vaikka eipä sekään oikein muuta voi sanoa kuin että olisit jättänyt hakkaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoan kerran kun olen lyönyt naista, niin hän jatkuvalla hakkaamisella yrittäny ajaa minua avojaloin lasinsirpaleiden päälle jotka olivat lattialle levinneet hänen potkittua välioven lasin palasiksi.
Pari napautusta kyynärpäällä jotka olin nostanut kasvojeni suojaksi kun hän takoi nyrkeillään. Äkkiä rauhoittui. Onneksi sinä iltana poliisi tajusi kuka siellä oikein vaaratilanteita aiheuttaa ja nainen löytyi itsensä lopulta putkasta.
Miten tarina jatkuu?
Vähän tyngäksi jätin juu.. Akka lenti ulos yhteisestä vuokrakämpästä. Tarpeeksi oli todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
luuleevat et voi vittuilla miten haluaa kun on nainen.turpaa ja nahkavyöllä perseelle niin mun akka pysyy kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun suvussa oli pariskunta jossa mies löi jos vaimo mm. viipyi kauppareissulla pidempään kuin yleensä. Sitten eräs kaunis kesäilta vaimon veljet tulivat paikalle ja hakkasivat tuon paskakasan. Siihen loppui.
Ja kaikki elivät onnellisina veronmaksajien piikkiin vankilassa. Surullisen totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naiset älkää ansaitko lyömistä omalla käytöksellänne
Olin nukkumassa kun ex paukkasi viinapsykooseissaan oven läpi ja suoraan kuristamaan hokien että hän tappaa mut.
En ole edelleenkään keksinyt, miten häntä provosoin tähän.
Eräänä kertana mies ja kaksi ja toisti samaa asiaa koko illan kännissä. En enää jaksanut vastata ja toistaa itseäni niin olin vaan hiljaa. Tästä se keksi alkaa hakkaamaan. Myöhemmin sanoi vielä että mä provosoin. Provosoin olemalla hiljaa.
Hienoa.
Mies ja kaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
luuleevat et voi vittuilla miten haluaa kun on nainen.turpaa ja nahkavyöllä perseelle niin mun akka pysyy kurissa.
Miksi sulle vittuillaan ja miksi et eroa jos akka ärsyttää?
Ootko vielä kännissä eiliseltä vai uusi nousu?
Et ainakaan naista ole tänään nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulle vittuillaan ja miksi et eroa jos akka ärsyttää?
Ootko vielä kännissä eiliseltä vai uusi nousu?
Et ainakaan naista ole tänään nähnytkään.
kännissä olen ja kohta ottaa akka turpaa jos ei hae lisää olutta.
Miten nainen voikin olla sellainen puusilmä, että valitsee aina väkivaltaisen kumppanin? Luuleeko olevansa turvassa muilta???