Hyvät miehet! Älkää koskaan lyökö naistanne sillä se on itsemurha jonka kanssa täällä on pakko elää. Sitä ei koskaan oikeasti voi saada teke
Naisen lyöminen tappaa suhteesta kaiken - tietysti seksinkin! Se on kuin itsemurha jonka kanssa on sitten elettävä koko loppuelämä! Miestä ei myöskään saa potkia sukupuolielimille - se on kuin miehen raiskaus! IHAN HIRVITTÄVÄÄ!
Hyvät miehet! Älkää koskaan lyökö naistanne sillä se on itsemurha jonka kanssa täällä on pakko elää. Sitä ei koskaan oikeasti voi saada tekemättömäksi eikä 'hyvittää' yhtään millään. Ymmärrän että on riitoja ja tilanteita, joissa keittää yli ja puhekyky ja kommunikaatiokyky ei riitä ja nainen on ihan kamala - itsekin voit olla - mutta yritä silti keksiä jotain muuta vaikka olisit kuinka kiukkuinen!
Ne pahoinpitelyt eivät koskaan unohdu ja tuntuu siltä että ne jäävät ikään kuin elämään omaa elämäänsä naisen kehon hermoratoihin jotka ottavat vastaan ärsykkeitä - esim kosketustasi... Ajattele että kätesi on voinut muuttua sellaiseksi että sillä ei enää voi koskettaa ja hyväillä naistasi koska se aiheuttaa hirveää sekasotkua tämän päässä - aivoissa. Ne kosketuksethan menevät noita samoja hermoratoja. Miten mikään seksi voisi enää koskaan onnistua tai olla edes mahdollinen? Ei olekaan! Olen yrittänyt palstalla kysyä miten parit joilla on väkivaltaa suhteessaan ovat sitten pystyneet harrastamaan seksiä, mutta vain vaikenemista ja hiljaisuutta saan vastaukseksi!
Epäilen että on pareja jotka siis eivät ikinä selviä tästä. Puhun omasta pitkäaikaisesta kokemuksestani koska tämmöisten asioiden kanssa kamppailen... Olen kuitenkin päättänyt katkaista kaikki muistot eli kuin menneisyyttä ei olisi edes olemassa. Nähtäväksi jää kuinka tulen onnistumaan. En ole minkään hoitoalan ihminen puhumaan mistään hermoradoista vaan ihan talonpoikasjärkinen ihminen...
Äsken minua inspiroi nuo ketjut: oletteko kuin paita ja peppu ja tuo miten miehesi on vietellyt sinua... Menin jääkaapille tekemään aamuvoileipää ja yhtäkkiä hirvittävä tunne kävi kehoni kimppuun ja minua puistatti ihan hirveästi ja tulin kirjoittamaan teille hyvät miehet, että älkää koskaan lyökö naistanne - se on kuin löisitte itseänne...
Ihanimmassa miessuhteessani - joka ei kuitenkaan ollut parisuhde - mies nimenomaan on ihan lausunut ääneen että ei koskaan voisi lyödä ketään naista... Siis näin oikein miehinen mies! Se todellakin on joku tosi miehen mitta että ei lyö naista. Minusta hän aina sanoi että olet niin 'kirkas'... mikä tuntui ihanalta - kuin hyväilyltä - mutta uskon että on hirveitä suunsoittaja naisia ja ties mitä... joita voisi kutsua ties miksikä akoiksi ja muijiksi... MUTTA SILTI MIES älä koskaan lähde lyömisen linjoille - et voi tietää mikä juuri tuo nainen on naisiaan ja mikä rooli elämässäsi loppupeleissä... mutta sen faktan kanssa että olet lyönyt joudut elämään koko loppuelämäsi etkä voi tietää mitä elämä tuo sinulle...
Miehet! Käsitelkää tilannetta missä koette jollakin tavoin että naisenne on teille joku uhka, koettelee miehuuttanne, ylpeyttänne, aiheutta kasvojen menetyksen tunteen ja muuta vastaavia tilanteita... keittää yli... ette ikään kuin hallitse naistanne... kuuluisiko/pitäisikö hallita... osaatteko kuvitella minkälaisia tilanteita tässä tarkoitan? Nyt kaikki elämänkokemus kehiin! Suurkiitos!
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö naisten vihdoin opetelle että tekään ette saa olla väkivaltaisia fyysisesti kuin henkisestikään? Kyllähän sen tiedät itsekin että kun kerjää verta nenästään niin sitä yleensä saa. Kyllä mies saa itseään puolustaa kun nainen on väkivaltainen ja käy miehen päälle. Tasa-arvo kun on jännä juttu kun sukupuoli ei saa vaikuttaa kohteluun vaan kaikkia pitää kohdella tasa-arvoisesti välittämättä sukupuolesta.
Totta. Olen kohdannut väkivaltataisia naisia. Asia on tabu josta ei julkisesti puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen kerjää verta nenästään ja ansaitsee lyömisen niin miksi ei. Miksi yrität kaataa kaiken vastuun miehille miksi et kehoita naisia miettimään käytöstään että ei ansaitsisi lyömistä?
Yleensä se on mies joka lyö. Nainen on miestä heikompi lihasvoimaltaan joten hän ei voi tasavertaisesti puolustautua, jos mies häntä lyö. Yhdellä lyönnillä mies jo voi saada naisen tajuttomaksi, mikä tuskin onnistuu naiselta, ellei sitten lyö jollain astalolla. Suurin osa miehistä pitää naisten lyömistä täysin raukkamaisena toimintana, vaikka sinunkin laisia valitettavasti löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen kerjää verta nenästään ja ansaitsee lyömisen niin miksi ei. Miksi yrität kaataa kaiken vastuun miehille miksi et kehoita naisia miettimään käytöstään että ei ansaitsisi lyömistä?
Yleensä se on mies joka lyö. Nainen on miestä heikompi lihasvoimaltaan joten hän ei voi tasavertaisesti puolustautua, jos mies häntä lyö. Yhdellä lyönnillä mies jo voi saada naisen tajuttomaksi, mikä tuskin onnistuu naiselta, ellei sitten lyö jollain astalolla. Suurin osa miehistä pitää naisten lyömistä täysin raukkamaisena toimintana, vaikka sinunkin laisia valitettavasti löytyy.
Kuule, kyllä se tuntuu kun 180 senttinen nainen vetää nyrkillä suoraan turpaan etkä ole yhtään osannut varautua.
Nimimerkillä on kokemusta
Jaa, minä ehdin jo vähän pahoinpidellä. Meneekö se nyt vaihtoon??
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö naisten vihdoin opetelle että tekään ette saa olla väkivaltaisia fyysisesti kuin henkisestikään? Kyllähän sen tiedät itsekin että kun kerjää verta nenästään niin sitä yleensä saa. Kyllä mies saa itseään puolustaa kun nainen on väkivaltainen ja käy miehen päälle. Tasa-arvo kun on jännä juttu kun sukupuoli ei saa vaikuttaa kohteluun vaan kaikkia pitää kohdella tasa-arvoisesti välittämättä sukupuolesta.
Naisillekin sanotaan "miksi et vain lähde?"
Saa puolustaa itseään toki, väkivalta väkivallan takia on eri asia. Naisena en ole uskaltanut laittaa vastaan miehelle, ne kerrat kun olen yrittänyt puolustautua, on johtaneet vielä pahempaan aggression miehen puolelta. Mies on kuitenkin yleensä aina voimakkaampi ja isompi.
Kaksi kertaa sain miehen reisilukkoon rauhoittumaan ilman että sattuu pahemmin kummallekaan.
4/4
Suurkiitos ja terveisin,
10 suljetun nyrkin iskua raskaana olevan naisen ohimoille - ohimoilta toiselle. Olen yhä elossa vaikka traumoineni! Olikohan suojelusenkelini mukanamME?
Onko nää kommentit ihan oikeilta ihmisiltä? 😳
Huolestuttavaa, että tuommoisia kulkee vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, älä provosoi ja ärsytä kumppaniasi räjähdyspisteeseen. Rakasta, ymmärrä, kunnioita.
Tässä maassa aika moni nainen tekee kaikkea tuota vielä lyömisen jälkeen.
Loppuuko se siihen? Ei, se vaan pahenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin monessa parisuhteessa ole ottanut turpaani vain sen takia että naista ei saa lyödä vaikka nainen on väkivaltainen niin ikävä kyllä se on loppunut ja nykyään nainen saa takaisin jos kohdistaa minuun väkivaltaa
Täällä eivät äärifeministit kestä sitä, kun me miehet kerrotaan että on isokokoisia naisia joidenka lyönti sattuu, jotka uhkaavat veitsellä, kurist avat jne. Koska joku väk ivaltaa itse kokenut nainen kuvittelee että vain miehissä on vika ja että kaikkien tilanne on juuri niinkuin heillä itsellään. Pelkkä miesviha ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin monessa parisuhteessa ole ottanut turpaani vain sen takia että naista ei saa lyödä vaikka nainen on väkivaltainen niin ikävä kyllä se on loppunut ja nykyään nainen saa takaisin jos kohdistaa minuun väkivaltaa
Miksi et vaan lopettanut suhdetta? Kai ilmoitit asiasta viranomaisille?
Jos kuviolla on tapana toistua, niin kannattaa miettiä, mikä on se yhdistävä tekijä.
vaimo pyyti et annan nahkavyöllä piiskaa.sanoin en halua satuttaa enkä lyödä sinua.
Tuossa aloittaja esittää näkemyksen että naisen voisi omistaa, eikä edes ymmärrä hävetä.
Sukupolvet oppii hitaasti uusia tapoja
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naiset älkää ansaitko lyömistä omalla käytöksellänne
Olin nukkumassa kun ex paukkasi viinapsykooseissaan oven läpi ja suoraan kuristamaan hokien että hän tappaa mut.
En ole edelleenkään keksinyt, miten häntä provosoin tähän.
Eräänä kertana mies ja kaksi ja toisti samaa asiaa koko illan kännissä. En enää jaksanut vastata ja toistaa itseäni niin olin vaan hiljaa. Tästä se keksi alkaa hakkaamaan. Myöhemmin sanoi vielä että mä provosoin. Provosoin olemalla hiljaa.
Hienoa.
Muistan nuoruudessani kuinka pitkä lipputangonmastoinen äitini kohottautui suoraksi ja sen nuppi huojui edessäni taustalla vain pilvet karkasi sivulle. Siellä minunkin mieli sillä hetkellä liiteli. Äiti latasi oikean kätensä suoraksi auringon eteen ja näin että nyt lähtee. Käsi lähti hyvin nopeasti ja siitä kuului viuhahdus, mutta olin kyykistynyt jo käden kohotusvaiheessa ja tein pienen koukkauksen oikealle ja ylös. Siinä vaiheessa olinkin jo hänen oikealla sivulla lähes kyljessä kiinni. Muistan hänen hajuvetensä tuoksun ja punaisen leningin. Äiti oli lyönnin voimasta taipunut vasemmalle. Jos isku olisi mennyt perille, olisi se kaatanut minut lattialle. Nyt kuitenkin onnistuin jälleen väistämään iskun ja pyörähtäen käännyin kohti ulko-ovea. Nappasin avainkaulanarun eteisen seinästä juoksuaskelin äiti kannoillani. Hän oli kuitenkin hidas vaikka äidin yksi askel vastasi minun kahta askelta. Eikä kotona koskaan saanut juosta.
Muistan kuinka lällätin äidilleni ovella ja heiluttelin iloisesti peppua. "Et osunut ja ei sattunut. Parempi onni ensikerralla!"
Siten paiskasin oven kiinni, niin että koko rappu soi. Vastassa oli isä joka oli tullut ruokatunniksi kotiin.
Hän hämmentyneenä katsoi minua ja moikkasi. "mihin matka poju"
En kerinnyt selittää, koska äiti oli työntänyt pitkän päänsä ovesta ja käski isää ottamaan karkurin kiinni. Äidin äänensävy oli lihaa raastavan korppikotkan ääni. Se ei halunut raastaa haaskaa, vaan nuorta poikaa ja nähdä silmistä kärsimystä.
Aika pian tämän jälkeen isä oli kannoillani. Isä oli heittänyt työsalkkunsa käytävään ja käski pysähtyä. Hänen nahkakengistä kuului kunnianhimoinen askel. Isä oli nuorena harrastanut pikajuoksua. Tiesin hävinneeni, mutta suojeluvaisto ajoi minua kohti rapun ulko-ovea. Pihalla heti parkkipaikkaa talonmies nappasi minut kiinni ja luovutti isälle.
Talonmiehellä oli vahingoniloinen ilme. Hän takulla tiesi että minut hakattaisi tästä hyvästä ja hän oli mahdollistanut sen minulle. Meillä ei ollut mitään toisiamme vastaan, mutta hän nyt vain oli sellainen aikuinen. Hänestä oli hauskaa auttaa taloyhtiön vanhempia. Kiinniottaessaan hän oli napannut minua niskasta ja vasemmasta ranteesta nostaen ylös kasvojen korkeudelle.
Kyseli ivallinen hymy huulillaan että: "mihinkäs sinä olet menossa ja tuolta tulee isäsi, saat kohta tuta, siitä olen varma"
Kotona äitini ja isäni pahoinpitelivät minua korvatillikoilla, niskavilloista repimällä ja läimäyksin naamaan. En koskaan rakastanut vanhempiani. Ehkä vauvana tai taaperona, mutta lapsuudesta asti mustan vain inhon ja painostavan tunnelman kotonani. He olivat arvokonservatiiveja ja hyvin oikealla arvoissaan.
Sweet1978
Vierailija kirjoitti:
Ihminen saa puolustaa itseään sukupuolesta riippumatta, mutta vain sen verran, että pääsee tilanteesta pois. Käytännössä tämä ei sisällä osaa "saipahan opetuksen", eikä kosto- tai vihamättämistä. Eli minimivoimaa käyttäen saa poistua tilanteesta. Tämän jälkeen muutetaan erilleen ja otetaan ero.
Henkiseen väkivaltaan ei koskaan ole tarpeen vastata fyysisellä väkivallalla. Silloin riittää, että muutetaan pois ja otetaan ero.
Oikeasti ei ole mitään järkeä jäädä vääntämään sellaisen ihmisen kanssa vuosikausiksi, joka aiheuttaa pahaa mieltä, pahaa oloa ja saa itsen käyttäytymään väkivaltaisesti. Silloin vain lopetetaan homma lähtemällä eri teille.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko ihan konkreettisen esimerkin kuinka nainen kerjää verta nenästään? Mikä on tapahtunut sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, kyllä se tuntuu kun 180 senttinen nainen vetää nyrkillä suoraan turpaan etkä ole yhtään osannut varautua.
Nimimerkillä on kokemusta
Harmi että sulle on käynyt noin, mutta väitätkö että on yleistä että miehillä on itseään voimakkaampi 180-senttinen, väkivaltainen naispuoliso?