Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä on "kivaa" tämä helle kyllä

Vierailija
26.07.2024 |

Muutaman tunnin tein pakosti pihatöitä ja tuli taas niin heikko olo, että oli pakko tulla sisälle. Verenpaineet 97/57. Ja normaalisti mulla on korkeat paineet, mulle normaali RR on 130/90.

Toivottavasti nämä helteet loppuu pian, kun lomakin alkamassa. En varmasti ole ainoa joka oikeasti kärsii helteistä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä hellejakso on vahvistanut päätöstäni. En voi elää liikahikoilusairauteni kanssa tällaisessa ilmastossa. Tapan siis itseni heti, kun olen kerännyt siihen rohkeutta.

Hei älä nyt noin radikaalia ratkaisua! Muuta kanssani Tromssaan. Siellä on ihanteellinen ilmasto äärilämpötiloja inhoavalle. Kesällä muistaakseni yleensä keskimäärin max. 15 astetta. Kävelymatkan päässä kaupungista ovat tuuliset vuoret virkistävine vuoripuroineen.

En siis asu vielä Tromssassa (ikävä kyllä), mutta heti kun saan järjestymään. Ottaa pidemmän päälle liikaa oman mielenterveyden päälle nämä Suomen nykyiset tappokesäsäät.

Kiitos tarjouksesta ja tämä voisi olla ihan harkittava idea, jos hikoiluni olisi pelkästään lämpötilasta riippuvainen asia. Minä hikoilen ympäri vuoden. Hikoilen aina, kun hiemankin liikun ja joskus vaikka istun paikallani. Kävelen pakkasessa 200 m kauppaan kevyissä vaatteissa: olen hikinen. Istun syysauringossa hetken: olen hiestä märkä. Kylmempi sää auttaa hieman, mutta se ei poista ongelmaa. 

Vierailija
42/44 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli vain 24 lämmintä mutta siivosin jo aamulla koko talon siipan kanssa, kävin uimassa, ajoin nurmikon ja siivosin kasvihuonettakin vähän. Sitten tein lounasta, pesin koneellisen pyykkiä ja kävin hakemassa tyttären kotiin 150km päästä, just tultiin kotiin.

Kiva viileä päivä, yhtään ei ole hiki. Iltauinti vielä ja nukkumaan

Märän nurmikon leikkasit, täällä ainakin yökaste pitkälle iltapäivään.

Tähän paahtaa aurinko suoraan joten 9 jälkeen pystyi hyvin ajamaan. Yökosteus ja kaste on kyllä huima vaikka lämpöä vain 15- 16 astetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kesä vaan jatkuu. Huomenna rannalle!

Vierailija
44/44 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt viileällä on parempi, kun voi pukeutumalla säätää olon mukavaksi.