Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, oletko koskaan luullut että kaunis nainen on sinusta kiinnostunut vain koska oli ystävällinen?

Vierailija
26.07.2024 |

Mitä kävi?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näissä oikein ikinä selviä milloin nainen on kiinnostunut.

Nainen ilmoitti minulle olevansa kiinnostunut minusta. Jonkin aikaa tämän jälkeen hän ilmoitti, ettei ole kiinnostunut minusta. Naisen logiikkaa.

Hmm, mä oon tehnyt näin. Tykästyin mieheen mutta kiinnostus lopahti kun paljastui epämiellyttävä puoli hänestä. Ehkä sunkin tapauksessa nainen hoksasi jonkun seikan joka oli hänelle red flag?

Varmaan röyhtäs tai sitten oli pinaattia hampaiden välissä.

Vierailija
62/66 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle huoltiksen kassa joskus hymyili. Lähetin hänelle sitten kukkia ja siitä seurasi 20 vuoden liitto. Jotta kyllä se ystävällisyys joskus jotain voi tarkoittaa.

Ja tämä tapahtui viime kesänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi vaan luottaa kehon tuntemuksiin ja pyytää treffeille sellaista, joka hyviä tuntemuksia aiheuttaa. Turhat analysoinnit pitää unohtaa.  

joo mitään järkeä ei kannata käyttää.

Vierailija
64/66 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulevat, että ystävällinen nainen on aina kiinnostunut, koska eivät itse vaivaudu olemaan edes perusystävällisiä epäkiinnostaville naisille.

Aika yleistävä näkemys. Olen monillekin ihmisille ystävällinen, vaikken ole heistä kiinnostunut parisuhdemielessä. Osa heistä on naisia, osa miehiä. Töissä tai treeneissä on kuvittele kenenkään olevan minusta kiinnostunut, enkä minä ole kenestäkään kiinnostunut. 

Niinn jos puhutaan yleisestä asiasta niin silloin se on yleistävää. Ei puhuta siitä 1:10 000 tyyliin.

Vierailija
65/66 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useasti ja kun kaunis nainen on ollut ystävällinen yleensä syy on ollut kiinnostus. 

Kauniit naiset ovat tylyjä jos eivät ole kiinnostuneita 

Vierailija
66/66 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulevat, että ystävällinen nainen on aina kiinnostunut, koska eivät itse vaivaudu olemaan edes perusystävällisiä epäkiinnostaville naisille.

Taas ne "miehet" on pahanteossa. Ja vaikka juuri tässäkin ketjussa useat miehet ovat kertoneet, että eivät luule noin, niin eihän se mitään paina, kun tämä täti tietää mitä ne miehet luulevat. Mahtaa olla raskasta elää tuollaisen katkeruuden kanssa joka päivä.