Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, oletko koskaan luullut että kaunis nainen on sinusta kiinnostunut vain koska oli ystävällinen?

Vierailija
26.07.2024 |

Mitä kävi?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta toisinpäin on käynyt useamman kerran. Sitten olen saanut kuulla kiertoteitse, että annoin pakit :D

Sama juttu. Ystävällisyyden lisäksi pitää olla vähän jotain muutakin, jotta ymmärtää toisen olevan kiinnostunut.

Vierailija
22/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Mutta monesti tuntuu että nämä itseään hyvännäköisenä pitävät naiset luulevat että minä olisin heistä kiinnostunut ja heidän naamastaan näkee että äläpäs nyt innostu en ole kiinnostunut vaikka olisin perus kohtelias ja ehkä jopa heittäisin jotain läppääkin. 

No kyllä säkin varmaan luulisit, jos s ua ois teinistä saakka yritetty iskeä :D

Tai olet tulkinnut monen tilanteen väärin. Meikä heittää läppää ihan sukupuoleen tai pärstään katsomatta. Itseään hyvännäköisinä pitävät narsisti naiset kuvittelee että kaikki miehet haluavat hänet. Minulla on kotona kaunis ja kunnollinen vaimo.

En ole itse kaunis nainen mutta mitä olen lukenut heidän kokemuksia

No se on vaikea mitä uskoo, kun tällä palstalla sanotaan että kaikilla on esim taka-ajatuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet luulevat että naista kiinnostaa. Kun olen hymyillyt ja jutellut.

Vierailija
24/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että aloituksessa tarkoitetaan tilannetta jossa mies luulee naisen feikkaavan kiinnostustaan miestä kohtaan ystävällisyyttään, nainen ei siis osaa sanoa ei tms. Luin kommentteja ja vaikuttaa että otsikko aukeni mulle väärin

Vierailija
25/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksessa aikanaan joku 16 v kinostui musta kun olin 21 mutten ymärtnyt minkä tähden ja burgeriuttani en koskaan ottannut siintä edes  selvää. Nyt vielä parikymmentä  vuotta myöhemminkään en ymmärrä mikä häneen silloin meni että kinostui munsta hän ja koittipa kyllä keimata jos miten, mikä tuntui tolkuttoman epäreilulta kaikkia muita amiksia kohtaan konska olin siihin saakki koko kouluajat kokenut pelkkää inhotenkatsontaa ja kaulukseennaureskelua tydöiltä. Vielä kun se keimaaja oli niin raatonsöötti että siintä oli piirettävä kuva joka on tuola yhäkin tallessa. Vaan onneksi siintä en tullut antaneeksi kehittyä mitään suhteutumista, koska paljastui  se plikha käytökseltään vähän kevytkenkäksi ynnä kalluhtavaiseksi.

Siinnä se ainoa muistamani minustakiinnostuminen. Itse en kyllä ole konskaan antanut omien kiinnostumisteni ilmetä kullekaan. Ystävällisyydet ovat jees enkä niinstä vaivau, kuhan kukaan ei vaan hymyile mulle, koska katson olevani liijan ruma hymyilemään takaisin. Silloin ei niin haittaa jos joku äkkiä virnaisee eikä jää kyttäämään, millä ilmeellä vastaan tuohon henkiseen hyväilyyn

Vierailija
26/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näissä oikein ikinä selviä milloin nainen on kiinnostunut.

Vierailija
27/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet myös lähestyy oudosti naisia eikä tiedä onko ne vain ystävällisiä vaiko kiinnnostuneita. Minua nuoruudessa lähestyi monta poikaa/miestä, mutta kukaan ei koskaan suoraan sitten pyytänyt treffeille tai minnekään tutustumaan. Joten tästä päätellyt että ehkä olivat vain ystävällisiä ja halusivat small talkata, mutta tällä palstalla taas sanotaan että miehet lähestyy vain jos heillä on jotain muutakin mielessä. Olin itsekin aika hiljainen ja ujo joten en tietysti itsekään sitten kysynyt niin eihän noista mitään tullut. kumppanini löysin sitten netistä ja sitä kautta tavattu. 

Vierailija
28/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen saa orgasmin, onko hän kiinnostunut vai vain ystävällinen?

Vierailija
29/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, en ole luullut. Tiedän, että naiset eivät ole minusta kiinnostuneita.

Ja sehän on vain hyvä näin ukkomiehelle.

Vierailija
30/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, ja olisi seevetin noloa kysyä suoraan. itsselleni tulee lähinnä vain syyllinen olo jos kauan juttelen minulle  ystävällisen  nuorehkon jaisen  kanssa. Homman edetessä menen jonkinlaiseen raskaalloiseen itseinhotilaan ja koen osittaisen persoonastanipoistumisen, kuin vakoilisin käytöstäni kiikarilla jostain taipaleen päästä, nähden itseni ilottomana ja hassuttelutahdottomana tankerona.

Vierailija
31/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut kun on ystävällinen naisille he kiinnostuu joten päätin olla kylmä, asiallinen ja hieman välinpitämätön. Tämä sai heidät kiinnostumaan entistä enemmän!

Vierailija
32/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juttelet kenenkään kanssa, jos ei kiinnosta?

Vierailija
33/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai pitääkö olla jakorasia? 

Vierailija
34/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele. Kaunis nainen ei koskaan ole ystävällinen vaan on käytökseltään aivan hirveä muita kohtaan

Vierailija
35/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ilmoitti minulle olevansa kiinnostunut minusta. Jonkin aikaa tämän jälkeen hän ilmoitti, ettei ole kiinnostunut minusta. Naisen logiikkaa.

Vierailija
36/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aina tiukilla hetkillä, millainen mutkaton tutustuja siskoni on uusie ihmisiä kohdatessaan ja siinä silloin lähtee kaikki itseluottamus matkoihinsa eikä mistään tule taaskaan mitään

Vierailija
37/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulevat, että ystävällinen nainen on aina kiinnostunut, koska eivät itse vaivaudu olemaan edes perusystävällisiä epäkiinnostaville naisille.

Aika yleistävä näkemys. Olen monillekin ihmisille ystävällinen, vaikken ole heistä kiinnostunut parisuhdemielessä. Osa heistä on naisia, osa miehiä. Töissä tai treeneissä on kuvittele kenenkään olevan minusta kiinnostunut, enkä minä ole kenestäkään kiinnostunut. 

Vierailija
38/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah, en ole luullut. Tiedän, että naiset eivät ole minusta kiinnostuneita.

Ja sehän on vain hyvä näin ukkomiehelle.

Tämä. Mutta tämän palstan mielestä jos hymyilet kassaneidille olet kassaneidistä kiinnostunut.

Vierailija
39/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai pitääkö olla jakorasia? 

Sinulle siis kiinnostus tarkoittaa jakorasiana olemista...

Vierailija
40/66 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle siis kiinnostus tarkoittaa jakorasiana olemista...

Ei tietenkään. Puhun ap.: n aiheesta.