Mies, oletko koskaan luullut että kaunis nainen on sinusta kiinnostunut vain koska oli ystävällinen?
Kommentit (66)
Hymyileminen on järkyn työläs homma, ankean tuntoista lihaksille ja tulee typerännäköinen olo jos sellaisen eleen suorittaa. En kehtaa edes yksin hymyillä tyhjälle seinälle. Paljon rentouttavampaa ja todellisempaa vaikka jku kuumotusmies-ilme tai tonninsetelinä olo
Kerran kyllä. Nainen oli muutakin kuin vain ystävällinen, eli flirttasi aivan ilmiselvästi. Tätä kun oli jatkunut aikansa, niin kysyin josko hän lähtisi treffeille kanssani ja siinä vaiheessa hän oli aivan hämmästynyt, että enkö mä tiedä että hänellä on poikaystävä. No en tiennyt. Eikä hänen käytöksestään jäänyt mun mielestä mitään kysymysmerkkejä. Mutta myöhemmin sain huomata, että se oli hänen tapansa. Hän ns. vamppasi miehiä yleensäkin ja tarkoituksena vain tehdä kiusaa. En nimittäin ollut ainoa mies joka hänen peliinsä lankesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle siis kiinnostus tarkoittaa jakorasiana olemista...
Ei tietenkään. Puhun ap.: n aiheesta.
Miksi sitten vastasit omaan aikaisempaan kommenttiini?
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Kaunis nainen ei koskaan ole ystävällinen vaan on käytökseltään aivan hirveä muita kohtaan
Kauniit naiset (tai ainakin sellaisina itseään pitävät) ovat alapeukuista päätellen nyt kovin loukkaantuneita.
En ole koskaan luullut. Yksi työkaverinainen jutteli minulle usein, kysyi neuvoa, kysyi syömään, kysyi töidenkin jälkeen syömään, enkä siltikään tajunnut hänen olevan kiinnostunut, kunnes hän lopulta joutui kysymään minulta, enkö ymmärrä, että hän on minusta kiinnostunut.
Olen unelmoinut tahi pelännyt havainneeni milloin mitäkin, mutten ole koskaan selvittänyt, olinko oikeassa vai väärässä aavistuksineni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näissä oikein ikinä selviä milloin nainen on kiinnostunut.
Nainen ilmoitti minulle olevansa kiinnostunut minusta. Jonkin aikaa tämän jälkeen hän ilmoitti, ettei ole kiinnostunut minusta. Naisen logiikkaa.
Hmm, mä oon tehnyt näin. Tykästyin mieheen mutta kiinnostus lopahti kun paljastui epämiellyttävä puoli hänestä. Ehkä sunkin tapauksessa nainen hoksasi jonkun seikan joka oli hänelle red flag?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet myös lähestyy oudosti naisia eikä tiedä onko ne vain ystävällisiä vaiko kiinnnostuneita. Minua nuoruudessa lähestyi monta poikaa/miestä, mutta kukaan ei koskaan suoraan sitten pyytänyt treffeille tai minnekään tutustumaan. Joten tästä päätellyt että ehkä olivat vain ystävällisiä ja halusivat small talkata, mutta tällä palstalla taas sanotaan että miehet lähestyy vain jos heillä on jotain muutakin mielessä. Olin itsekin aika hiljainen ja ujo joten en tietysti itsekään sitten kysynyt niin eihän noista mitään tullut. kumppanini löysin sitten netistä ja sitä kautta tavattu.
Ei mullakaan ole mitään hajua miten toi pitäisi tapahtua. Loogisista syistä tulkitsen aina mitä vaan tollasta tilannetta siitä vinkkelistä, ettei ole kiinnostusta. Enkä mä tosiaan mitään naisia tuolla iske. Ei ole itsevarmuutta. Enkä halua mitään väärinymmärryksiä. Itseasiassa kukaan ei ikinä pääse siihen tilanteeseen, että voisi syyttää minua mistään väärinymmärryksestä tai lähentelystä, ahdistelusta mitä noita nyt on. Semmosta mä en oo itsetunnolleni.
Se ei edes johdu mistään nykyisestä ilmapiiristä, se tuli joskus yläasteella selväksi, että mä en ole mikään tulkitsemaan noita tilanteita oman käsitykseni varassa. Se kostautuu.
Minulle huoltiksen kassa joskus hymyili. Lähetin hänelle sitten kukkia ja siitä seurasi 20 vuoden liitto. Jotta kyllä se ystävällisyys joskus jotain voi tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan luullut. Yksi työkaverinainen jutteli minulle usein, kysyi neuvoa, kysyi syömään, kysyi töidenkin jälkeen syömään, enkä siltikään tajunnut hänen olevan kiinnostunut, kunnes hän lopulta joutui kysymään minulta, enkö ymmärrä, että hän on minusta kiinnostunut.
Nii just tää, että oisko toi pitänyt ymmärtää tosta, kun ei voi tulkita mitään muutakaan vastaavia miksikään merkeiksi.
Sit sitä ollaan noissa tilanteissa, missä mukamas pitäisi tajuta jotain. Niinku mistä h e l v e t i s t ä muka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii just tää, että oisko toi pitänyt ymmärtää tosta, kun ei voi tulkita mitään muutakaan vastaavia miksikään merkeiksi.
Sit sitä ollaan noissa tilanteissa, missä mukamas pitäisi tajuta jotain. Niinku mistä h e l v e t i s t ä muka?
Vastaan itselleni. Ei mistään. Niin.
Pitäisi vaan luottaa kehon tuntemuksiin ja pyytää treffeille sellaista, joka hyviä tuntemuksia aiheuttaa. Turhat analysoinnit pitää unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi vaan luottaa kehon tuntemuksiin ja pyytää treffeille sellaista, joka hyviä tuntemuksia aiheuttaa. Turhat analysoinnit pitää unohtaa.
Mitä jos vaan yksinkertaisesti ei? Joka ikinen viestittelykanava on täynnä juttuja miehien ahdistelusta ja väärinymmärryksistä. Siinä saa hatullisen sontaa syötäväksi.
Koko yleinen konsensus on sen muotoinen, että miehen ei pidä tulkita näitä tilanteita millään tavalla, sillä niistä koituu todella kammottavia ja ahdistavia tilanteita naisille. Mihinkään "kehon tuntemuksiin" ei todellakaan luoteta.
Jos sulla oli tälläinen ajatus asiasta, niin nyt meni huti todella pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Parempi ois vaikka jättää lappu jos joku kiinnostava nainen.. "Ota yhteyttä jos kiinnostaa tässä numeroni". Ei tule mitään akward tilannetta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ilmoitti minulle olevansa kiinnostunut minusta. Jonkin aikaa tämän jälkeen hän ilmoitti, ettei ole kiinnostunut minusta. Naisen logiikkaa.
Käytit varmaan jotain tavallista sanaa, jota hänen exänsäkin käytti tai sitten teit mikroilmeen, joka toi mieleen ikävän isäpuolen.
Olen mutta sitten herännyt todellisuuteen ettei noin kaunis nainen voi tämmöisestä miehestä kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi ois vaikka jättää lappu jos joku kiinnostava nainen.. "Ota yhteyttä jos kiinnostaa tässä numeroni". Ei tule mitään akward tilannetta sitten.
Mitä jos nainen itse laittaisi sen lapun? Oisko mitään?
Jätä lappu.
Se on awkward eli suomeksi kiusallinen.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kyllä. Nainen oli muutakin kuin vain ystävällinen, eli flirttasi aivan ilmiselvästi. Tätä kun oli jatkunut aikansa, niin kysyin josko hän lähtisi treffeille kanssani ja siinä vaiheessa hän oli aivan hämmästynyt, että enkö mä tiedä että hänellä on poikaystävä. No en tiennyt. Eikä hänen käytöksestään jäänyt mun mielestä mitään kysymysmerkkejä. Mutta myöhemmin sain huomata, että se oli hänen tapansa. Hän ns. vamppasi miehiä yleensäkin ja tarkoituksena vain tehdä kiusaa. En nimittäin ollut ainoa mies joka hänen peliinsä lankesi.
Poikaystävä parka.
Olen seurannut tällaisen naisen toimintaa. Hän olisi halunnut mun kanssa ulos mutta huomasin että meidän elämän arvot on niin erilaiset joten kieltäydyin. Meidän yhteinen tuttu sitten alkoi seurustelemaan tämän naisen kanssa ja sain sivusta katsoa hänen ilmettä kun nainen flirttaili röyhkeästi jokaisen miehen kanssa. 2 kuukautta meni ja he eros.
Tällä naisella oli miehiä jonoksi asti. Palasi sitten exän kanssa yhteen siis ei sen meidän yhteisen tutun.