Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen bi-utelias mies

Vierailija
26.07.2024 |

Olen 45v naimisissa oleva mies mutta viime aikoina ovat miehetkin alkaneet kiinnostaa seksimielessä.

Onko muita samassa tilanteessa ja onko kukaan totetuttanut haaveensa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54-vuotias mies, naimisissa, ja olen huomannut että eroottisessa mielessä miehetkin voivat olla ihan kiihottavia ainakin fantasiatasolla. Mutta mitään haavetta eikä tarvetta mulla ei ole lähteä toteuttamaan mitään uutta, koska ... olen siis naimisissa. Ei mulla ole yhtään sen enempää mielenkiintoa toisiin naisiinkaan, joten miksi olisi miehiin?

Vierailija
2/15 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että naiset ovat iljettäviä eivätkä seksuaalisesti lainkaan kiihottavia. Moni mies tajuaa tämän vasta vanhemmalla iällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, itse olen 47-vuotias naimisissa oleva mies, kerran livenä kokeillut miehennkanssa, mukavaa oli. Vaimo tietää kiinnostukseni ja hyväksyy sen, mutta ei siitä puhuta sen kummemmin.

Uudestaankin olisi kiva kokeilla, mutta paikan omaavan, tukevan seuran löytäminen ei ole kovin helppoa:)

BiM47Espoo

Vierailija
4/15 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ole 50 vuotias mies, käyn noin kerran kuussa homoilemassa miehen kanssa ja silloin tehdään ihan kaikkea, pannaan molempia ja pyllyn nuolennat ja suihinotot.

Vierailija
5/15 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisissa ole 50 vuotias mies, käyn noin kerran kuussa homoilemassa miehen kanssa ja silloin tehdään ihan kaikkea, pannaan molempia ja pyllyn nuolennat ja suihinotot.

Etkö pelkää tauteja? Itse olen vähän tautikammoinen ja pelkään saavani jotain. AP

Vierailija
6/15 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei homppelit mitään tauteja saa, se on heteroiden ongelma!

Vierailija
7/15 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aviossa oleva ukkomies ja käynyt jo useamman vuoden ajan epäsäännöllisin väliajoin imettämässä kaluani innokkaalla kalun imijällä joka haluaa imeä loppuun saakka. Imen myös hänen kaluaan ihan kiimassa, mutta vain harvoin hän haluaa laueta suuhuni. Peppuihin emme ole koskeneet, ainoastaan kulleihimme. Täytyy sanoa, että odotan aina innoissani seuraavaa kertaa, koska rakastan suikkareita saavana ja antavana osapuolena. On ihanaa tuntea suussaan paisuva kulli ja imeä sitä.

M56 Espoosta

Vierailija
8/15 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään romanttisia tunteita miehiä kohtaan ole, mutta kyllä komea miesvartalo on alkanut kiinnostaa. 

Kuulemma kerta ei homoksi tee ja kymmenestä nollaantuu, joten katsotaan sen eka kerran jälkeen tarviiko nollata🤔

Vierailija
9/15 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisi kivan vakikaverin bi-juttuihin?

Vierailija
10/15 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut treffipalstoja tai muita seuranhakuun tarkoitettuja alustoja? 

Vierailija
11/15 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se vaan ole helppoa :(

Vierailija
12/15 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti 

Vierailija
13/15 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö pelkää tauteja? Itse olen vähän tautikammoinen ja pelkään saavani jotain. AP

Ei tarvitse pelätä, tämä mies on samassa tilanteessa kuin minä, eli naimisissa ja homoillaan vaan toistemme kanssa.

Vierailija
14/15 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäisikin sellaisen oikeasti vakkari kaverin niin sais aina mielenrauhan taudeista. Yks luotettava on mutta hän ei halua harrastaa kuin pari kertaa vuodessa. Itse voisin pari kertaa kuussa vähän irstailla mutta semmoiseen on ukkomiehellä huonosti aikaa että pääsisi saman henkilön kanssa aikatauluihin yksiin. Sitten kun toiselle ei käy niin se käy sitten jossain muualla ja kierto taudeista on valmis. No onneks en oo ite saanut kun muistan kumin. Vain harvoilta valituilta paljaalla mikä on parasta, saa lämpimät nesteet kurkusta alas;) tai saa itse laskee nieluun, sanoa heippa ja ollaan yhteyksissä;)

Vierailija
15/15 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytäisikin sellaisen oikeasti vakkari kaverin niin sais aina mielenrauhan taudeista. Yks luotettava on mutta hän ei halua harrastaa kuin pari kertaa vuodessa. Itse voisin pari kertaa kuussa vähän irstailla mutta semmoiseen on ukkomiehellä huonosti aikaa että pääsisi saman henkilön kanssa aikatauluihin yksiin. Sitten kun toiselle ei käy niin se käy sitten jossain muualla ja kierto taudeista on valmis. No onneks en oo ite saanut kun muistan kumin. Vain harvoilta valituilta paljaalla mikä on parasta, saa lämpimät nesteet kurkusta alas;) tai saa itse laskee nieluun, sanoa heippa ja ollaan yhteyksissä;)

Niimpä... Löytäisikin sellaisen oikeasti sopivan vakkarikaverin ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi