Mies, oletko koskaan luullut että kaunis nainen on sinusta kiinnostunut vain koska oli ystävällinen?
Kommentit (66)
En ole. Jos itse olen kiinnostunut, niin selvitän kyllä toisen kiinnostuksen ihan puhumalla, en oleta mitään.
Ehkä oli ehkä ei. Sillä ei ole minulle väliä, kun en seuraa etsi. Kauniit ihmiset yleensä ovat ystävällisiä, siis oikeasti kauniit ts. myös sisäisesti kauniit.
En. Mutta monesti tuntuu että nämä itseään hyvännäköisenä pitävät naiset luulevat että minä olisin heistä kiinnostunut ja heidän naamastaan näkee että äläpäs nyt innostu en ole kiinnostunut vaikka olisin perus kohtelias ja ehkä jopa heittäisin jotain läppääkin.
Mun ystävällisyys ainakin tulkitaan hyvin usein kiinnostukseksi.
T. Nätti nainen
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta monesti tuntuu että nämä itseään hyvännäköisenä pitävät naiset luulevat että minä olisin heistä kiinnostunut ja heidän naamastaan näkee että äläpäs nyt innostu en ole kiinnostunut vaikka olisin perus kohtelias ja ehkä jopa heittäisin jotain läppääkin.
No kyllä säkin varmaan luulisit, jos s ua ois teinistä saakka yritetty iskeä :D
Missä tilanteissa olet siis ollut kun et ole muiden seurassa mutta silti sinulla on kokemusta tästä? Seurassa oleminen tarkoittaa sitä että on muiden kanssa samassa paikassa aikaa viettämässä. Jos on sellaisia tilanteita niin siinähän jo on etsiytynyt seuraan.
Se kiinnostui rahoistani, 250€/tunti.
Miehet luulevat, että ystävällinen nainen on aina kiinnostunut, koska eivät itse vaivaudu olemaan edes perusystävällisiä epäkiinnostaville naisille.
Jotkut kivat asiakaspalvelijanaiset joskus hymyilee niin kovin ja ovat ystävällisiä niin herää miete että oiskohan kiinnostuneita mutta todennäköisesti eivät tietenkään ole :D
Hymy on se joka minussa tämän tuntemuksen herättää.Mutta sitten muistan että kassaneiti hymyilee minulle työkseen,ei häntä kiinnosta minä ihmisenä. Jatkan tarpomista yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kivat asiakaspalvelijanaiset joskus hymyilee niin kovin ja ovat ystävällisiä niin herää miete että oiskohan kiinnostuneita mutta todennäköisesti eivät tietenkään ole :D
Siis hymyileehän ne meille naisillekin? Ei kai kukaan oikeasti luule näin xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai olet tulkinnut monen tilanteen väärin. Meikä heittää läppää ihan sukupuoleen tai pärstään katsomatta. Itseään hyvännäköisinä pitävät narsisti naiset kuvittelee että kaikki miehet haluavat hänet. Minulla on kotona kaunis ja kunnollinen vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai olet tulkinnut monen tilanteen väärin. Meikä heittää läppää ihan sukupuoleen tai pärstään katsomatta. Itseään hyvännäköisinä pitävät narsisti naiset kuvittelee että kaikki miehet haluavat hänet. Minulla on kotona kaunis ja kunnollinen vaimo.
En ole itse kaunis nainen mutta mitä olen lukenut heidän kokemuksia niin kyllä jatkuvasti yritetään iskeä
Oon asperger.
Oon luullut, että naiset ovat kiinnostuneita, silloin ne eivät ole.
Olen luullut, että naiset eivät ole kiinnostuneita. Silloin ne yllättää puskista jollain kiinnostuksillaan täysin epäolennaisissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa panna tunnin? Neljännen varvin jälkeen aika turhaa nylpytystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa panna tunnin? Neljännen varvin jälkeen aika turhaa nylpytystä
Tunnin? Panen kolme tuntia parhaimmillani. Minulla on keinot.
Asperger.
En ole koskaan luullut että kukaan on minusta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse kaunis nainen mutta mitä olen lukenut heidän kokemuksia niin kyllä jatkuvasti yritetään iskeä
Minunkin ystävyyteni on monesti tulkittu flirttailuksi vaikken ole ollut pätkääkään silleen kiinnostunut tästä naisesta. Niin miehet ja naiset ymmärtää tilanteita väärin. Pahin moka oli kun kaverini tyttöystävä olisi jättänyt kaiken ja lähtenyt matkaani vaikka minä halusin pelkkää ystävyyttä. Samalla tavalla se komea ja pitkä mieskin tuntee että jokainen nainen on häntä iskemässä vaikka ihmiset olisivat vain hänelle mukavia.
En mutta toisinpäin on käynyt useamman kerran. Sitten olen saanut kuulla kiertoteitse, että annoin pakit :D