Ärsyttää joka kerta kun puhelimeen kilahtaa viesti
Vielä enemmän ärsyttää jos puhelin soi. Onko tämä joku mielenhäiriö että ärsyttää?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Heitä se jontkaan. Miks sulla on puhelin? Estä kaikki ,niin ei enää ärsytä.
Töiden takia tietysti on pakko olla puhelin, ja perheenjäsenten ja muiden läheisten takia on myös tarve puhelimelle. Nuo markkinasaastat vaan ovat pilanneet sen, mikä puhelimessa on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Numerosta 0175707800 on pommitettu minua kuukausien ajan kaikkina kellonaikoina. Siis soitettu. En ole vastannut enkä aiokaan vastata. Jos soittajan asia kestäisi päivänvalon, hän olisi jo laittanut tekstarin ajat sitten, mutta eipä ole laittanut. Vituttaa vaan tuo pommittaminen, kun se häiritsee joskus jopa nukkumista. Kukasoitti-palvelu ei tunne numeroa.
Tiedäthän, että numerot voi laittaa estoon?
Minua kanssa. Ensimmäinen ajatus on, että mitähän vittua nyt taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyynti ja muu pummaaminen on kotirauhan häirintää. On se kumma, että taloyhtiössä voi kieltää kerjäämisen ja kaupustelemisen, mutta jokaisen puhelimeen nämä häiriköt voivat rimputella vaikka joka päivä.
Kuka vastuullinen poliitikko ottaisi asiakseen säätää laki, joka kieltää puhelinmyynnin kokonaan.
Mulle just tänään soitti joku jäbä rahalaitokselta. Aloitti puhelun kertomalla, että "olet käyttänyt meidän palvelua, niin nyt on semmonen tilanne, että meiltä sun ois mahdollista saada alennettua sun luottojen kuluja, mikäli sulla sellaisia on".
No en ole käyttänyt. Vastasin, että nyt en jouda puhumaan tälläsistä, on tässä tilanne päällä. Ni eikö se alkanu jankkaamaan, että "niin mutta nyt olisi siis hyvä tilaisuus alentaa kuluja..." Löin sille luurin korvaan ja estin numeron.
Minkä v*tun takia ne ei voi uskoa kerrasta,
Tyly? No, se tekee sitä työkseen ja on varmaan kuullut jo kaiken.
Jos suostut edes kuuntelemaan, puolet esteistä on jo ohitettu. Psykologiaa. Koko myyntipuhe perustuu syyllistämiselle ja soittajan uhriutumiselle. Luuri korvaan vaan. Kyllä se siitä pikkuhiljaa vähenee kun et mitään tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli tunkea koko puhelin syvälle maahan.
Ap
Miksi et laita viestiääniä pois päältä?
Vierailija kirjoitti:
Numerosta 0175707800 on pommitettu minua kuukausien ajan kaikkina kellonaikoina. Siis soitettu. En ole vastannut enkä aiokaan vastata. Jos soittajan asia kestäisi päivänvalon, hän olisi jo laittanut tekstarin ajat sitten, mutta eipä ole laittanut. Vituttaa vaan tuo pommittaminen, kun se häiritsee joskus jopa nukkumista. Kukasoitti-palvelu ei tunne numeroa.
Sillähän siitä pääset kun laitat puhelimestasi eston päälle kyseiseen numeroon.
Kiitos. Hyvä neuvo. Laitoin eston.