Ärsyttää joka kerta kun puhelimeen kilahtaa viesti
Vielä enemmän ärsyttää jos puhelin soi. Onko tämä joku mielenhäiriö että ärsyttää?
Kommentit (27)
Sinulle tulee vain tylsiä viestejä ja puheluita niin et tykkää.
No laita ne viestin merkkiäänet pois tai puhelin kokonaan äänettömälle. Tai pois päältä.
Viestejä tulee vain liikaa. Pistä puhelin kiinni, kun olet vapaalla, ei ärsytä enää.
Tekisi mieli tunkea koko puhelin syvälle maahan.
Ap
Entä jos se on kaapissa. Hiljaisella. Joku tärkeä niin sille ääni. Ellet päivystä jotain työksesi tai muuten harrastuksena. Myös värinä tai eri ääni voi olla. Lisäksi sovelluksista, kanavien tilaukset ja tilauksista ääni pois.
Mul on puhelin yleensä äänettömällä, koska mullaki menee hermot puhelimen ääniin. Erityisen ärsyttävää on ku jotku kirjottaa yhden viestin silleen useampana ja puhelin kilkattaa vaik kuin monta kertaa. Esimerkkinä:
Moiii
Mitä teet tänään?
Kelasin et pitäskö mennä uimaan?
Tai hengailla muten vaan?
*muuten
Hitto en osaa enää kirjottaa
🤣🤣
Eli sen sijaan et puhelin piippais kerran viestistä niin se piippaa 7 kertaa. Ja vaikka mulla on äänettömällä niin toi ärsyttää myös jos selaa jostain muusta syystä puhelinta ja kokoajan tulee päälle uus ilmoitus viestistä
Viesti tai puhelu, aina joku on jotain vailla.
Numerosta 0175707800 on pommitettu minua kuukausien ajan kaikkina kellonaikoina. Siis soitettu. En ole vastannut enkä aiokaan vastata. Jos soittajan asia kestäisi päivänvalon, hän olisi jo laittanut tekstarin ajat sitten, mutta eipä ole laittanut. Vituttaa vaan tuo pommittaminen, kun se häiritsee joskus jopa nukkumista. Kukasoitti-palvelu ei tunne numeroa.
Häirikkösoittelijat ja kaiken maailman kauppiaat ovat ajaneet tilanteen älyttömäksi: en pidä puhelimessa ääntä enkä vastaa puheluihin.
Joskus vielä käy niin, että jokin oikeasti tärkeä puhelu jää puhumatta vain siksi, että puhelinmyyjien ja häiriköiden takia ihmiset eivät vastaa puhelimeen. Pahimmassa tapauksessa kyseessä voi olla ihmishenki tai terveys.
Vierailija kirjoitti:
Viestejä tulee vain liikaa. Pistä puhelin kiinni, kun olet vapaalla, ei ärsytä enää.
Töiden takia en voi laittaa puhelinta kiinni enkä jättää vastaamatta.
Puhelinmyynti ja muu pummaaminen on kotirauhan häirintää. On se kumma, että taloyhtiössä voi kieltää kerjäämisen ja kaupustelemisen, mutta jokaisen puhelimeen nämä häiriköt voivat rimputella vaikka joka päivä.
Kuka vastuullinen poliitikko ottaisi asiakseen säätää laki, joka kieltää puhelinmyynnin kokonaan.
Heitä se jontkaan. Miks sulla on puhelin? Estä kaikki ,niin ei enää ärsytä.
Mulla on puhelin oikeastaan aina älä häiritse-tilassa. Miehen ja lasten puhelut tulee läpi, muut ei. Viestit luen, kun minulle sopii.
Olet vaan oppinut siihen, että suurin osa yhteydenotoista ovat elämääsi hankaloittavia.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli tunkea koko puhelin syvälle maahan.
Ap
Tee se!
Vierailija kirjoitti:
Numerosta 0175707800 on pommitettu minua kuukausien ajan kaikkina kellonaikoina. Siis soitettu. En ole vastannut enkä aiokaan vastata. Jos soittajan asia kestäisi päivänvalon, hän olisi jo laittanut tekstarin ajat sitten, mutta eipä ole laittanut. Vituttaa vaan tuo pommittaminen, kun se häiritsee joskus jopa nukkumista. Kukasoitti-palvelu ei tunne numeroa.
Laita se numero blokkilistalle, niin ei tule ne puhelut läpi enää.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyynti ja muu pummaaminen on kotirauhan häirintää. On se kumma, että taloyhtiössä voi kieltää kerjäämisen ja kaupustelemisen, mutta jokaisen puhelimeen nämä häiriköt voivat rimputella vaikka joka päivä.
Kuka vastuullinen poliitikko ottaisi asiakseen säätää laki, joka kieltää puhelinmyynnin kokonaan.
Mulle just tänään soitti joku jäbä rahalaitokselta. Aloitti puhelun kertomalla, että "olet käyttänyt meidän palvelua, niin nyt on semmonen tilanne, että meiltä sun ois mahdollista saada alennettua sun luottojen kuluja, mikäli sulla sellaisia on".
No en ole käyttänyt. Vastasin, että nyt en jouda puhumaan tälläsistä, on tässä tilanne päällä. Ni eikö se alkanu jankkaamaan, että "niin mutta nyt olisi siis hyvä tilaisuus alentaa kuluja..." Löin sille luurin korvaan ja estin numeron.
Minkä v*tun takia ne ei voi uskoa kerrasta, kun sanotaan, että nyt ei ole hyvä hetki?! Inhottaa olla tyly, mutta kun ei niistä muuten pääse eroon.
Sama täällä! Joku jotain vailla tai joku ongelma. Mahassa vääntää kun ääni kuuluu. Samoin jos ei kuulu niin pakkomielle tarkistaa vähän väliä olisko sittenkin jotain tärkeää tullut. Kyllä ennen oli ihanaa kun ei ollut kännyköitä
Pinna kirellä? Keneltä viestit?