Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet roikkuu ilkonäkökeskeisessä Tinderissä, kun niitä on muitakin deittisovelluksia?

Vierailija
26.07.2024 |

Esim Happy pancake. Voi laittaa kelle vaan viestiä ilman molemminpuolista mätsiä. Kuvat voi halutessaan pitää piilossa, ja näyttää viestittelykumppanille sitten kun siltä tuntuu. Tuolla voi hurmata supliikkitaidoillaan, jolloin ulkonäkö ei ole se jolla annetaan ensivaikutelma.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko joku oikeasti tällaisia 3-4 naisen pyörittäjiä vai onko se joku palstan myyttinen taruhahmo, josta aina puhutaan kun tarvitaan teoria miksi ruma mies ei saa naista.

Ja mitä se pyörittäminen sitten on käytännössä? Onko komea mies suhteessa noiden kaikkien kanssa vai puhutaanko tässä siitä että viestittelee 3-4 ihmisen kanssa yhtä aikaa? 

Jos jälkimmäinen niin se on varmaan ihan normitouhua ollut molemmin puolin iät ja ajat. Sitten valitaan joku johon tutustutaan syvemmin.

Jos ensimmäinen, niin peukku tuolle miehelle ihan pelkästään siitä että mahtaa olla melkoinen järjestely seurustella 4 ihmisen kanssa yhtä aikaa ja vielä salata se, kun useimmat eivät tuollaisessa halua olla tietoisesti mukana. Itse en tällaisia miehiä ole tavannut yhtäkään vaikka komeita miehiä tunnen ja deittiäpeissäkin olen oman aikani viettänyt.

Tuskin huutelevat siitä turuilla ja toreilla.

Eihän perinteiset avioliitossa pettäjätkään joilla on salavaimo tai parikin, kerro siitä kavereilleen tai tutuilleen.

Vierailija
42/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää kun myös vaatimattomat tai jopa lihavat naiset haluavat panna samannäköisiä miehiä kuin ne kauniit. Tulee jotenkin sellainen vihansekainen olo.

En osaa selittää miksi, tuntuu vaan että monella on noussut "kusi päähän".

🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska heillä on niillä muilla osa-alueilla vielä vähemmän annettavaa

Vierailija
44/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderis naiset etsii yhden yön seuraa. Olen tapaillut yhtä naista jo pari kuukautta ja se on pelkkä seksisuhde. Ei naiset kai halua parisuhdetta ja miestä sotkemaan elämäänsä joten seksisuhde on sopivampi.

Viisas nainen.

Vierailija
45/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://i.ibb.co/f9vbn9P/valo-deitti.jpg

Juurihan joku lyhyt uskovainen facebookissa raivosi kun tuolla 23v naispappi-opiskelijalla on Valossa ihan räikeä pituusvaatimus miehelle.

Ei henkisyys tarkoita sitä että hyväksyy ihan minkä näköisen miehen tahansa.

Tolla naamalla ei olisi varaa pitää rimaa korkealla

Minua ärsyttää kun myös vaatimattomat tai jopa lihavat naiset haluavat panna samannäköisiä miehiä kuin ne kauniit. Tulee jotenkin sellainen vihansekainen olo.

Hekin saisivat silloin kokea miltä tuntuu olla rumahko mies joka ei saa yhtikäs mitään ja on selibaatissa vasten tahtoaan jopa vuosikymmeniä.

Kärsimys jakautuisi tasaisemmin. Sen sijaan deittiäpit mahdollistavat sen että komeakasvoisella pitkällä miehellä on "haaremissaan" myös rumahkoja naisia joita tämä lykkii tämän tästä.

Ihmisbiologiasta johtuen kauniilla naisilla ei ole haaremeita joissa rumahkot miehet panisivat näitä tämän tästä.

Et ehkä ymmärrä kun et ole itse kokenut, millaista on olla ruma mies ja yrittää hankkia panoja vuosikymmeniä siten että naisilta tulee lähinnä nokan nyrpistelyä, naurua tai totaalista teeskentelyä ettet ole edes olemassa.

Kaikki sympatia sulle, mutta tuntuu oudolta että haluat rumille naisille kärsimystä. Jos useampi ihminen kärsii, kärsimys ei "jakaannu tasaisemmin" vaan lisääntyy. En ymmärrä miksi kohdistat katkeruutesi naisiin joita et itsekään halua. Millä tavalla se sinua auttaa "panojen hankkimisessa"?

Ja mä oon muuten ollut selibaatissa suurimman osan aikuisiästäni, koska en löytänyt miestä tavallisen näköisenä, en mielestäni edes rumana naisena. Miehet todellakin ovat osoittaneet mulle monin, nöyryyttävin tavoin etten ole se mitä he hakevat. Minun kohdaltani kaikki onneksi päättyi hyvin. Toivottavasti sinunkin.

Vierailija
46/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papeilla, oli nainen tai mies, on jo mielikuvitusmiesystävä yläilmoissa, voi kristuksen etutassut!

Vierailija
47/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan joku lyhyt uskovainen facebookissa raivosi kun tuolla 23v naispappi-opiskelijalla on Valossa ihan räikeä pituusvaatimus miehelle.

Vittuako se sinulle kuuluu? Entä jos pitäisi huolen ihan vaan siitä mitä sinä itse haluat? Voi luoja näitten i d i o o t t i en kanssa. Ei ihme, että eivät onnistu deittiäpeissä eikä oikeassa elämässä saamaan seuraa🤪😝😜😛

Vierailija
48/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö rumat ja lihavat miehet halua panna kauniita ja hoikkia naisia???

Käyvät kuumina läskeihin rumiluksiin...eiku

Vierailija
49/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko joku oikeasti tällaisia 3-4 naisen pyörittäjiä vai onko se joku palstan myyttinen taruhahmo, josta aina puhutaan kun tarvitaan teoria miksi ruma mies ei saa naista.

Ja mitä se pyörittäminen sitten on käytännössä? Onko komea mies suhteessa noiden kaikkien kanssa vai puhutaanko tässä siitä että viestittelee 3-4 ihmisen kanssa yhtä aikaa? 

Jos jälkimmäinen niin se on varmaan ihan normitouhua ollut molemmin puolin iät ja ajat. Sitten valitaan joku johon tutustutaan syvemmin.

Jos ensimmäinen, niin peukku tuolle miehelle ihan pelkästään siitä että mahtaa olla melkoinen järjestely seurustella 4 ihmisen kanssa yhtä aikaa ja vielä salata se, kun useimmat eivät tuollaisessa halua olla tietoisesti mukana. Itse en tällaisia miehiä ole tavannut yhtäkään vaikka komeita miehiä tunnen ja deittiäpeissäkin olen oman aikani viettänyt.

Joo. Oli yhdessä kahden kanssa samaan aikaan, kun toinen näistä haistoi palaneen käryä niin korvasi tämän uudella. Eli jatkoi suhdetta kahteen ja mm. yhteydenpitoa tämän kuviosta poistuneen naisen sukuun, jotka eivät olleet tietoisia miehen häntäheikkeilystä

Tyypillistä käytöstä oli uhriutuminen ja näiden naisten syyllistäminen. Olivat kaikki "hulluja". Käytännössä siis aistivat, että mies on läpimätä

Tällaisesta tapauksesta oli myös Ylellä dokkari joskus. Joku ruotsalainen mies, joka itse suostui erään tapailemansa elokuvantekijän dokumenttiin itsestään :D Hän oli tennisvalmentaja. Ei nähnyt valehtelussa ja pettämisessä mitään väärää, vaan sanoi olevansa kaikille naisille lahja. Naiset perustivat kai facebook-ryhmän, ja muistaakseni siinä oli useita kymmeniä jäseniä

Samoinhan vasta uutisoitiin tästä jostakin sankarista, joka luovutti sukusolujaan. Rajoitus luovuttamiselle on 1 klinikka per mies ja olikohan niin, että 5 lasta maksimi. No tällä sankarilla oli jo 189. Ei nähnyt toiminnassaan myöskään mitään väärää

He elävät siis jossakin omassa todellisuudessaan, missä säännöt ja lait eivät merkitse mitään, eivätkä myöskään sopimukset tai totuus. En sitten tiedä, mikä heitä ohjaa - täydellinen opportunistisuus? Siittämiseenhän tuo touhu yleensä perustuu, mikä on miehille sukupuolensa puolesta tyypillistä: mitä enemmän ja useamman naisen kanssa pääsee parittelemaan, sitä menestyneempi on. Veikkaan myös, että aivotoiminnassa on jotakin häikkää, eli esim. otsalohko tuskin toimi ollenkaan, kun ei ajattele tekojensa seurauksia tai kunnioita sopimuksia

Vierailija
50/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂🤣😅😆😁😄😄😃😀😀😃😄😁😆😅😅🤣😂😂🤣🤣😅😆😁😁😄😄😃😀😀😃😄😁😆😅🤣🤣😂😂🤣😅😆😁😄😄😃😀😀😃😄😁😆😅😅🤣🤣😂😂🤣😅😆😁😁😄😃😀😀😃😄😁😆😆😅🤣😂😂😂😅😆😁😁😄😃😀😀😄😁😆😅😅

Ei stana. Nyt en kyllä kestä. 

Vierailija
51/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin huutelevat siitä turuilla ja toreilla.

Eihän perinteiset avioliitossa pettäjätkään joilla on salavaimo tai parikin, kerro siitä kavereilleen tai tutuilleen.

Aviossa pettäjät harvoin pystyy pyörittää 3-4 naista niin että nämä ovat kokonaan poissa parisuhdemarkkinoilta, kuten nämä myyttiset komeat Tinder-miehet tekevät. 

Eikö nuo pyöritettävät naiset tiedä tai huomaa kuinka monta heitä on? Itse olen ainakin lopettanut tapailun heti jos huomaan ettei mies ole vakavissaan vaan tapailee muitakin.

Vierailija
52/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-kokemuksia

"Lyhyet miehet älkää vaivautuko"

187cm, en vaivaudu tuolla asenteella

"Älykäs"

Aiotko voittaa minut shakissa sitten? Elo 2072. Lähetä kokovartalokuva, mielummin tissikuva.

Vierailija
53/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä, suht komee mies, käytti Tinderiä kolmisen kertaa viikossa. Lisäksi kirjotti whatsupissa rakkauslorituksia yhdelle naiselle.

Esiintyi sinkkuna, tätä naista en yhtään syyllistä.

Asumme ruotsissa, teki töitä suomessa. Kävi kotona kerran kuussa.

Todennäkösesti pettänyt koko suhteemme ajan jota kesti 33 vuotta.

Mulle selvis sattumoisin toi kaikki. Koira mikä koira.

Eli kyllä näitä valmiiksi varattujakin Tinderiltä löytyy.

Vierailija
54/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on naisen parasiitti. Siksi ainakaan yhteen ei kannata muuttaa.

Vierailija
55/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ensimmäinen, niin peukku tuolle miehelle ihan pelkästään siitä että mahtaa olla melkoinen järjestely seurustella 4 ihmisen kanssa yhtä aikaa ja vielä salata se, kun useimmat eivät tuollaisessa halua olla tietoisesti mukana. Itse en tällaisia miehiä ole tavannut yhtäkään vaikka komeita miehiä tunnen ja deittiäpeissäkin olen oman ai

Mun exä, suht komee mies, käytti Tinderiä kolmisen kertaa viikossa. Lisäksi kirjotti whatsupissa rakkauslorituksia yhdelle naiselle.

Esiintyi sinkkuna, tätä naista en yhtään syyllistä.

Asumme ruotsissa, teki töitä suomessa. Kävi kotona kerran kuussa.

Todennäkösesti pettänyt koko suhteemme ajan jota kesti 33 vuotta.

Mulle selvis sattumoisin toi kaikki. Koira mikä koira.

Eli kyllä näitä valmiiksi varattujakin Tinderiltä löytyy.

Joo, onhan niitä pettäjiä ollut maailman sivu. Lähinnä tässä ihmettelen palstalle pesiytynyttä ajatuskuviota että nykyään deittailu olisi vaikeampaa siksi kun komeat pyörittävät sekä kauniit että rumat naiset. Ja jotenkin nuo kaikki naiset siis ovat pois markkinoilta eli ilmeisesti pysyvät tuossa pyörityksessä täysin tietämättöminä toisistaan. Mä en vaan usko että tämä olisi näin. On muakin petetty, mutta ei tuo nainen jonka kanssa ex petti, ollut pois markkinoilta kuin yhden yön.

Vierailija
56/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ensimmäinen, niin peukku tuolle miehelle ihan pelkästään siitä että mahtaa olla melkoinen järjestely seurustella 4 ihmisen kanssa yhtä aikaa ja vielä salata se, kun useimmat eivät tuollaisessa halua olla tietoisesti mukana. Itse en tällaisia miehiä ole tavannut yhtäkään vaikka komei

Joo, onhan niitä pettäjiä ollut maailman sivu. Lähinnä tässä ihmettelen palstalle pesiytynyttä ajatuskuviota että nykyään deittailu olisi vaikeampaa siksi kun komeat pyörittävät sekä kauniit että rumat naiset. Ja jotenkin nuo kaikki naiset siis ovat pois markkinoilta eli ilmeisesti pysyvät tuossa pyörityksessä täysin tietämättöminä toisistaan. Mä en vaan usko että tämä olisi näin. On muakin petetty, mutta ei tuo nainen jonka kanssa ex petti, ollut pois markkinoilta kuin yhden yön.

No ei tällaista ole olemassa. Tämä on kieroutuneen mielen tuotosta jolla saadaan omasta pahasta olosta syytettyä rumia naisia. Kauniita naisia, joita itsekin haluaa, ei voi syyttää mutta ruma nainen on maailmankaikkeuden vihatuin olento joten hän on sopiva syypää tähänkin.

Vierailija
57/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ensimmäinen, niin peukku tuolle miehelle ihan pelkästään siitä että mahtaa olla melkoinen järjestely seurustella 4 ihmisen kanssa yhtä aikaa ja vielä salata se, kun useimmat eivät tuollaisessa halua olla tietoisesti mukana. Itse en tällaisia miehiä ole tavannut yhtäkään vaikka komeita miehiä tunnen ja deittiäpeissäkin olen oman ai

Jos miehelläsi on yhtään vapaa-aikaa kodin ulkopuolella, et sinä voi olla 100% varma ettei tällä ole jotain tapailusuhdetta jota tämä näkee panemisen merkeissä vaikka pari kertaa kuussa. Tai miksei useampikin.

Toki epätodennäköistä tavismiehen kohdalla, mutta jos mies on huomattavan hyvännäköinen niin kyllä se on potentiaalisesti mahdollista vaikka mies olisi maailman mukavin ja huomioonottavin.

Vierailija
58/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kun ne ei-kovin-edustavat, työttömät, punkerot mammanpoikamiehet luulevat ihmisoikeudekseen saada nätin naapurintytön tyttöystäväksi.

Vierailija
59/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ensimmäinen, niin peukku tuolle miehelle ihan pelkästään siitä että mahtaa olla melkoinen järjestely seurustella 4 ihmisen kanssa yhtä aikaa ja vielä salata se, kun useimmat eivät tuollaisessa halua olla tietoisesti mukana. Itse en tällaisia miehiä ole tavannut yhtäkään vaikka komei

Entäs nämä jotka näkevät miestä 1-2 kertaa viikossa ja ajattelevat "seurustelevansa" sen miehen kanssa samalla kun tämä jatkaa touhuilua muualla?

Kyllä tuollainen nainen on kokonaan poissa ns. pelistä.

Vierailija
60/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen saa kotona seksinsä alle kerran viikossa, mies on ulkoistanut palvelun joko sivusuhteeseen tai aikuisviihteeseen ja sen eri muotoihin. Sanon tämän pascanrehellisenä miehenä.