Miksi miehet roikkuu ilkonäkökeskeisessä Tinderissä, kun niitä on muitakin deittisovelluksia?
Esim Happy pancake. Voi laittaa kelle vaan viestiä ilman molemminpuolista mätsiä. Kuvat voi halutessaan pitää piilossa, ja näyttää viestittelykumppanille sitten kun siltä tuntuu. Tuolla voi hurmata supliikkitaidoillaan, jolloin ulkonäkö ei ole se jolla annetaan ensivaikutelma.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://i.ibb.co/f9vbn9P/valo-deitti.jpg
Juurihan joku lyhyt uskovainen facebookissa raivosi kun tuolla 23v naispappi-opiskelijalla on Valossa ihan räikeä pituusvaatimus miehelle.
Ei henkisyys tarkoita sitä että hyväksyy ihan minkä näköisen miehen tahansa.
Tolla naamalla ei olisi varaa pitää rimaa korkealla
Minua ärsyttää kun myös vaatimattomat tai jopa lihavat naiset haluavat panna samannäköisiä miehiä kuin ne kauniit. Tulee jotenkin sellainen vihansekainen olo.
En osaa selittää miksi, tuntuu vaan että monella on noussut "kusi päähän".
Miksi? Ethän huolisi lihavaa ja rumaa naista kuitenkaan. Jos komealle miehelle kelpaa, niin eihän se oli silloin sulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan joku lyhyt uskovainen facebookissa raivosi kun tuolla 23v naispappi-opiskelijalla on Valossa ihan räikeä pituusvaatimus miehelle.
Minua ärsyttää kun myös vaatimattomat tai jopa lihavat naiset haluavat panna samannäköisiä miehiä kuin ne kauniit. Tulee jotenkin sellainen vihansekainen olo.
Eikö rumat ja lihavat miehet halua panna kauniita ja hoikkia naisia???
Njoo mutta ne osaa tyytyä vähempään, toisin kuin naiset.
Komeat miehet tyytyvät myös kun he ovat puutteessa. Eihän tätä ongelmaa olisi, jos rumille naisille se olisi joko samantasoinen mies tai ei mitään. Nyt komea mies pyörittää 3-4 naista samaan aikaan ja muille ei jää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun arvostelee toisen ulkonäköä, olisi hyvä liittää oma kuva viestiin..
Kerro toki miten voin liitää kuvani mun viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta tuon papin kuva on hyvä syy erota kirkosta.
On varmaan tosi miehekäs olo kun mollaattte porukalla pappisnaista ketjussa. Olette kiusaajia.
Todennäköisesti mollaatte ihan kaikkia naisia, kumppaniannekin, jos sellaisen onnistutte saamaan. Kuka haluaa tulla kiusatuksi parisuhteessa, ei kukaan. Ette ole hyviä tyyppejä, siksi ei käy faksi.
Tinderis naiset etsii yhden yön seuraa. Olen tapaillut yhtä naista jo pari kuukautta ja se on pelkkä seksisuhde. Ei naiset kai halua parisuhdetta ja miestä sotkemaan elämäänsä joten seksisuhde on sopivampi.
Tinderis naiset etsii yhden yön seuraa. Olen tapaillut yhtä naista jo pari kuukautta ja se on pelkkä seksisuhde. Ei naiset kai halua parisuhdetta ja miestä sotkemaan elämäänsä joten seksisuhde on sopivampi.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan tosi miehekäs olo kun mollaattte porukalla pappisnaista ketjussa. Olette kiusaajia.
Todennäköisesti mollaatte ihan kaikkia naisia, kumppaniannekin, jos sellaisen onnistutte saamaan. Kuka haluaa tulla kiusatuksi parisuhteessa, ei kukaan. Ette ole hyviä tyyppejä, siksi ei käy faksi.
Vangit ja Breivik:kin saa rakkauskirjeitä.
Itse en ole 37 ikävuoteen mennessä rumakasvoisena lyhyenä miehenä edes halannut naista.
Miksi miehet on vihaisia naisille, jotka kaikki haluaa panna sitä yhtä komeeta miestä? Miksi miehet ei ole vihaisia sille komeelle miehelle, joka hoitaa kaikki naiset?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuo ylimielisyys ärsyttää enemmän kuin itse vaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet on vihaisia naisille, jotka kaikki haluaa panna sitä yhtä komeeta miestä? Miksi miehet ei ole vihaisia sille komeelle miehelle, joka hoitaa kaikki naiset?
Varmaan siksi koska haluaisivat itse olla se. Mutta kun eivät voi olla, niin viha kohdistetaan niihin naisiin.
Miehet hakevat päivän diiliä. Eivät oikeasti hae kumppania, vaan sijaistajaa äidin lähdettyä vanhainkotiin. Ja kyllä, jopa 50/70 vuotiaita menee senioritaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö rumat ja lihavat miehet halua panna kauniita ja hoikkia nais
Njoo mutta ne osaa tyytyä vähempään, toisin kuin naiset.
Komeat miehet tyytyvät myös kun he ovat puutteessa. Eihän tätä ongelmaa olisi, jos rumille naisille se olisi joko samantasoinen mies tai ei mitään. Nyt komea mies pyörittää 3-4 naista samaan aikaan ja muille ei jää mitään.
Miten tilanne muuttuisi jos rumille naisille ei olisi tarjolla mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö rumat ja
Hekin saisivat silloin kokea miltä tuntuu olla rumahko mies joka ei saa yhtikäs mitään ja on selibaatissa vasten tahtoaan jopa vuosikymmeniä.
Kärsimys jakautuisi tasaisemmin. Sen sijaan deittiäpit mahdollistavat sen että komeakasvoisella pitkällä miehellä on "haaremissaan" myös rumahkoja naisia joita tämä lykkii tämän tästä.
Ihmisbiologiasta johtuen kauniilla naisilla ei ole haaremeita joissa rumahkot miehet panisivat näitä tämän tästä.
Et ehkä ymmärrä kun et ole itse kokenut, millaista on olla ruma mies ja yrittää hankkia panoja vuosikymmeniä siten että naisilta tulee lähinnä nokan nyrpistelyä, naurua tai totaalista teeskentelyä ettet ole edes olemassa.
Miksi roikkua missään deittipaikassa? Jos ei hae seksiä.
Tunteeko joku oikeasti tällaisia 3-4 naisen pyörittäjiä vai onko se joku palstan myyttinen taruhahmo, josta aina puhutaan kun tarvitaan teoria miksi ruma mies ei saa naista.
Ja mitä se pyörittäminen sitten on käytännössä? Onko komea mies suhteessa noiden kaikkien kanssa vai puhutaanko tässä siitä että viestittelee 3-4 ihmisen kanssa yhtä aikaa?
Jos jälkimmäinen niin se on varmaan ihan normitouhua ollut molemmin puolin iät ja ajat. Sitten valitaan joku johon tutustutaan syvemmin.
Jos ensimmäinen, niin peukku tuolle miehelle ihan pelkästään siitä että mahtaa olla melkoinen järjestely seurustella 4 ihmisen kanssa yhtä aikaa ja vielä salata se, kun useimmat eivät tuollaisessa halua olla tietoisesti mukana. Itse en tällaisia miehiä ole tavannut yhtäkään vaikka komeita miehiä tunnen ja deittiäpeissäkin olen oman aikani viettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Muissa sovelluksissa ei ole juuri ollenkaan käyttäjiä. Siksi.
Suomi24 treffit. Tein profiilin katsoakseni vieläkö samat kun pari vuotta sitten, olihan ne. Paitsi yksi oli äskettäin tullut uutena, sovittiin sitten treffit kun sattui lähistöltä olemaan. Muutaman kerran tavattu, mut ei olla kumpikaan "tosi mielellä"
Vierailija kirjoitti:
Mä hain vain parisuhdetta tinderistä.
"Et ehkä ymmärrä kun et ole itse kokenut, millaista on olla ruma mies ja yrittää hankkia panoja vuosikymmeniä siten että naisilta tulee lähinnä nokan nyrpistelyä, naurua tai totaalista teeskentelyä ettet ole edes olemassa." Koska mies voittaa AINA löytäessään elämäänsä naisen. Sille on syynsä miksi perheelliset naiset kärsivät mt-ongelmista. Nainen useimmiten toimii tietynlaisena magneettina tuodakseen miehen tykö lisää naisia, joskus ylennyksiäkin. Naisten täytyy todella tarkkaan miettiä onko juuri tämä suhde kaiken vaivan arvoinen.