Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet roikkuu ilkonäkökeskeisessä Tinderissä, kun niitä on muitakin deittisovelluksia?

Vierailija
26.07.2024 |

Esim Happy pancake. Voi laittaa kelle vaan viestiä ilman molemminpuolista mätsiä. Kuvat voi halutessaan pitää piilossa, ja näyttää viestittelykumppanille sitten kun siltä tuntuu. Tuolla voi hurmata supliikkitaidoillaan, jolloin ulkonäkö ei ole se jolla annetaan ensivaikutelma.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko joku oikeasti tällaisia 3-4 naisen pyörittäjiä vai onko se joku palstan myyttinen taruhahmo, josta aina puhutaan kun tarvitaan teoria miksi ruma mies ei saa naista.

Ja mitä se pyörittäminen sitten on käytännössä? Onko komea mies suhteessa noiden kaikkien kanssa vai puhutaanko tässä siitä että viestittelee 3-4 ihmisen kanssa yhtä aikaa? 

Jos jälkimmäinen niin se on varmaan ihan normitouhua ollut molemmin puolin iät ja ajat. Sitten valitaan joku johon tutustutaan syvemmin.

Jos ensimmäinen, niin peukku tuolle miehelle ihan pelkästään siitä että mahtaa olla melkoinen järjestely seurustella 4 ihmisen kanssa yhtä aikaa ja vielä salata se, kun useimmat eivät tuollaisessa halua olla tietoisesti mukana. Itse en tällaisia miehiä ole tavannut yhtäkään vaikka komei

Jos miehelläsi on yhtään vapaa-aikaa kodin ulkopuolella, et sinä voi olla 100% varma ettei tällä ole jotain tapailusuhdetta jota tämä näkee panemisen merkeissä vaikka pari kertaa kuussa. Tai miksei useampikin.

Toki epätodennäköistä tavismiehen kohdalla, mutta jos mies on huomattavan hyvännäköinen niin kyllä se on potentiaalisesti mahdollista vaikka mies olisi maailman mukavin ja huomioonottavin.

Jos olisi näin, niin tyytyykö tuo vieras nainen siihen että saa mieheltäni seksiä pari kertaa kuussa? Ei siis harrasta seksiä kenenkään muun kanssa tai etsi parisuhdetta? Jos näin on niin toki sitten kaksi naista on pois muilta kun mieheni varaa sekä minut että tuon toisen naisen. Mutta vaikea uskoa että tuo toinen olisi miehelleni uskollinen (vaikka varmasti hyvää seksiä tältä saisikin) ja että tällaista olisi niin paljon, että se oikeasti vaikuttaisi niin että tämän takia iso joukko miehiä jää kokonaan ilman.

Vierailija
62/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pituusvaatimuuden erittely on se mikä pudottaa lyhyet miehet JA hyvät pitkät miehet pois.

Pitkä mies joka on siellä hakemassa mahdollista tulevaa vaimoaan ei ajattele että "wau, olen jo puoleksi hyväksytty"; pitkä oikealla asialla oleva mies ajattelee: "oletko hyväsydäminen nainen? Nyt sen voin selvittää."

Asialla olevalla miehellä on muuta mielessä kuin se, kelpuutetaanko hänet. Hän on sovelluksessa lyhyen ajan, hänen ei tarvitse asua siellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen valitsee, mutta nainen ei aina saa valitsemaansa. Miehellä voi olla muita menoja, eivätkä ne menot ole aina edes yhtä tärkeitä. :P 

M

Vierailija
64/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tällaista ole olemassa. Tämä on kieroutuneen mielen tuotosta jolla saadaan omasta pahasta olosta syytettyä rumia naisia. Kauniita naisia, joita itsekin haluaa, ei voi syyttää mutta ruma nainen on maailmankaikkeuden vihatuin olento joten hän on sopiva syypää tähänkin.

Nyt mikki droppas ja kovaa! Totta joka sana. Kaikki vihaavat ja syyttävät rumaa naista, ihan koko maailma vihaa ja syyllistää rumaa naista ihan kaikesta. 

Vierailija
65/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet valitsevat ulkonäön perusteella ne naiset joihin haluavat tutustua. Ja sama kyllä itsellänikin näin naisena, kuvattomille en suo ajatustakaan, enää.

Vierailija
66/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on ainakin päivänselvää, että ig ja Tinder ovat muuttaneet maailmaa ihan todella paljon. Kun seuraa ihmisvilinässä synnytysikäisiä hyvännäköisiä naisia, niin alkaa lähes jokaisella olla se tilanne, että antavat sellaista vaikutelmaa että tykkäykset ja suosio noussut päähän ja kulkevat joinain tähtinä tuolla ulkona.

Aivan varmasti 25v sitten oli nuoret mimmit helpommin lähestyttäviä ja luonnollisempia.

Vierailija
67/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se on ainakin päivänselvää, että ig ja Tinder ovat muuttaneet maailmaa ihan todella paljon. Kun seuraa ihmisvilinässä synnytysikäisiä hyvännäköisiä naisia, niin alkaa lähes jokaisella olla se tilanne, että antavat sellaista vaikutelmaa että tykkäykset ja suosio noussut päähän ja kulkevat joinain tähtinä tuolla ulkona.

Aivan varmasti 25v sitten oli nuoret mimmit helpommin lähestyttäviä ja luonnollisempia.

Varmasti on näin, mutta mitä sitten? Nuoret naiset saavat elää juuri sellaista elämää kuin haluavat. Jos muuta kuin pintaliitoa haluavat, niin eiköhän heidän asenteensa silloin muutu. 

Vierailija
68/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähesty sitten niitä luonnollisempia naisia eikä niitä suosituimpia. Vai eikö itsellesi kelpaa? Sittenhän kannattaakin tuomita naiset nirsoiksi ja pinnallisiksi :D

Vierailija
69/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se mies joka on siellä tinderissä olla muissakin palveluissa samaan aikaan. Moni onkin useammassa. Ei se tarkoita että saa käyttää vain yhtä palvelua kerrallaan. 

Vierailija
70/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähesty sitten niitä luonnollisempia naisia eikä niitä suosituimpia. Vai eikö itsellesi kelpaa? Sittenhän kannattaakin tuomita naiset nirsoiksi ja pinnallisiksi :D

Nyt syötät sanoja mun suuhun mitä en sanonut. En väittänyt naisia nirsoiksi enkä pinnallisiksi. Sanoin vaan, että suosio noussut päähän ja käyttäytyvät kuin olisivat jotain diivoja. Enkä puhu mistään muutamasta hahmosta jotka mittailee itseään koko ajan, vaan ihan laajasta joukosta naisia.

Kun en tässä tarkoita miten reagoivat iskuyrityksiin, vaan tarkoitan sitä kuinka miten niin käsittämättömän monesta huokuu se tietty diivailu. Ei ollut tällaista ennen älypuhelimia.

Ja tämä havainto siis miehenä jolla on kaunis puoliso kotona.

Vierailija
71/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 70 jatkaa:

Ja diivailu on keskittynyt pk-seudulle. 300 km päässä nuoret kaunottaret käyttäytyvät vielä ihan normaalisti. Katse on muuallakin kuin puhelimella ja kohtaavat ihmisiä normaaleiden ja luonnollisten eleiden kautta, naurahtelevat tyttömäisesti ja käytös on jotain muuta kuin maailmankuululla pop-diivalla.

Vierailija
72/75 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko joku oikeasti tällaisia 3-4 naisen pyörittäjiä vai onko se joku palstan myyttinen taruhahmo, josta aina puhutaan kun tarvitaan teoria miksi ruma mies ei saa naista.

Ja mitä se pyörittäminen sitten on käytännössä? Onko komea mies suhteessa noiden kaikkien kanssa vai puhutaanko tässä siitä että viestittelee 3-4 ihmisen kanssa yhtä aikaa? 

Jos jälkimmäinen niin se on varmaan ihan normitouhua ollut molemmin puolin iät ja ajat. Sitten valitaan joku johon tutustutaan syvemmin.

Jos ensimmäinen, niin peukku tuolle miehelle ihan pelkästään siitä että mahtaa olla melkoinen järjestely seurustella 4 ihmisen kanssa yhtä aikaa ja vielä salata se, kun useimmat eivät tuollaisessa halua olla tietoisesti mukana. Itse en tällaisia miehiä ole tavannut yhtäkään vaikka komeita miehiä tunnen ja deittiäpeissäkin olen oman aikani viettänyt.

Olen pyörittänyt neljää naista samaan aikaan. Käytännössä siis tapailin kaikkia vuorotellen ja aluksi tuntui mukavalta vaihtelulta paneskella kerrankin sydämensä kyllyydestä ja vielä varsin kauniita naisia. Muutaman viikon jälkeen se alkoi maistua vähän puulta, koska kaikki olivat minulle pelkkiä panoja, mutta osalle naisia toive vakavammasta suhteesta. Minulla ei vaan periaate anna periksi uskoa, että syntyisi hyvä ja loppuelämän kestävä rakkaudentäyteinen parisuhde, jos tutustuminen alkoi sängyssä.

Vierailija
73/75 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja pyöritin nuorempana neljää miestä. Ei kiinnostanut seurustelu, niin hain vain seksiä ja sitähän riitti. 😀

No siinä kävi sitten niin että tulin raskaaksi, vaikka käytin kumia kaikkien kanssa. On mulla tietty aavistus kuka oli oikea isä, mutta väitin edelleen jokaiselle ettei ole muita. Ja aluksi olin vain menossa keskeyttämään raskaus ajattelematta asiaa sen kummemmin. Mun piti odottaa toista viikkoa keskeytystä ja ehdin miettiä kaikenlaista... Päätin sitten pitää lapsen. Aluksi ajattelin hoitavani asian ihan yksin, etten sotke miehiä asiaan mitenkään, ajattelin sen olevan helpointa. Pikkuhiljaa tajusin että käytännössä olisi kuitenkin helpompaa jos lapsella olisi isäkin, joku muukin hoitamassa sitä väliin. Koko ajan ajattelin pärjääväni taloudellisesti kyllä.

Neuvolassa tivasivat isän tietoja ja annoin sen mitä pidin todennäköisimpänä. Soitin kyllä tälle isäkandidaatille heti sen jälkeen, ettei tule yllätyksenä muualta. Tämä tyyppi innostuikin isyydestään, vaikka luulin ettei hän edes halua lapsia. En raskinut kertoa, että isä voi olla joku muukin. Lapsi syntyi aikanaan ja muutamassa kuukaudessa totesin, ettei tämä oikein ole mun hommaa.

Lapsi on nyt 6v ja asuu tuon isän kanssa, mutta isyyttä ei ole koskaan varmistettu. Väliin mietin asiaa, kun lapsesta on alkanut tulla esille toisen miehen piirteitä, mutta en ole sanonut mitään. Lapsi on siis kanssani parina päivänä kuukaudessa ja näen häntä muutenkin väliin, asutaan aika lähekkäin.

Olen ajatellut olevan jo kaikille parempi, että pidän vain suuni supussa. Isompia ongelmia tulisi jos nyt selviäisi, että oikea isä onkin joku muu.

Vierailija
74/75 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja pyöritin nuorempana neljää miestä. Ei kiinnostanut seurustelu, niin hain vain seksiä ja sitähän riitti. 😀

No siinä kävi sitten niin että tulin raskaaksi, vaikka käytin kumia kaikkien kanssa. On mulla tietty aavistus kuka oli oikea isä, mutta väitin edelleen jokaiselle ettei ole muita. Ja aluksi olin vain menossa keskeyttämään raskaus ajattelematta asiaa sen kummemmin. Mun piti odottaa toista viikkoa keskeytystä ja ehdin miettiä kaikenlaista... Päätin sitten pitää lapsen. Aluksi ajattelin hoitavani asian ihan yksin, etten sotke miehiä asiaan mitenkään, ajattelin sen olevan helpointa. Pikkuhiljaa tajusin että käytännössä olisi kuitenkin helpompaa jos lapsella olisi isäkin, joku muukin hoitamassa sitä väliin. Koko ajan ajattelin pärjääväni taloudellisesti kyllä.

Neuvolassa tivasivat isän tietoja ja annoin sen mitä pidin todennäköisimpänä. Soitin kyllä tälle isäkandidaatille heti sen jälkeen, ettei tul

Mitä helvettiä

Vierailija
75/75 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle naisessa ulkonäkö ole kaikki kaikessa, mutta ulkonäkö on se ensimmäinen mihin toisessa kiinnittää huomiota. Koska se on seksuaalisen vetovoiman perusta ja ilman seksuaalista vetovoimaa ei oikein voi olla parisuhdetta. Kaveri voi olla, mutta ei muuta. Koska vaikka nainen olisi yli-super-mukava, ystävällinen ja empaattinen ja mitä vielä, mutta jos häntä ei sitten haluakaan petiin, niin onhan se aika deal breaker.