Mistä johtuu, että miesten ja naisten välillä ei ole enää seksuaalista jännitettä?
Varsinkin naiset tuntuvat usein sanovan, että kun kipinää ei vain ole. Mitä naiset oikein hakevat?
Kavereita voidaan olla, mutta romantiikka ja intiimi kanssakäyminen on ihan nou nou.
Kommentit (653)
Sama se oli minusta jo kymmenisen vuotta sitten. Vain tosi harva mies on tarpeeksi viehättävä että aiheuttaisi kipinöintiä.
Jännitykseen tarvittaisi sitä, että olisi olemsssa yhä varsinpaljon paljon miehie ja naisie, kuilla ei ole vielä tietäväisyyttä siintä, millä tavoin uroon ja naaraan keskinäinen, siunattu ja turvanlinen hauskampito käyttää. Kaikenkokeillutta ei arvatenkaan jännitä enää mikään, tai kai lähinä se, saako kumppanilta vaikeen, tai tosi vaiheen taudin läksiäislahjaksi, t neitsyt heteropoika 41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään seksiin tarvitaan suostumus myös naisilta ja nainen voi keksiä jälkikäteen, että hän ei halunnutkaan seksiä vaikka olisi ollut mukana oikein innokkaasti. Silloin mies voi saada syytteen r@isk@uksesta. Ei miehet uskalla harrastaa seksiä naisten kanssa.
Teen kai jotain toisin, koska kertaakaan ei ole nainen jälkikäteen valittanut tapahtuneesta. Ehkä osaan käyttäytyä?
Tai sitten et ole törmännyt rahanahneisiin ja/tai patriarkaattia vihaaviin naisiin. Tai esimerkiksi henkisesti epävakaisiin. Valta on naisella.
No älä laita kikkeliäsi tuollaisiin naisiin. Mitä hemmettiä nyt taas. Eikö sinulla ole mitään valtaa siihen minkälaiseen epävakaaseen miesvihaajaan sen survot?
Syy miksi olen Tinderissä on oikeastaan vaan ghostata siellä olevia naisia. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos pussaa joutuu vankilaan
Tosiaan parisuhteessa olevia on Suomessa nelisen miljoonaa, ja ahdisteluilmoituksia tehdään vuosittain viitisen sataa. Joten ihan joka pususta ei vankilaan joudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nykyään tosi varovainen. Arkipäivän ystävälisyys on tulkittu niin monesti väärin. Olen nykyään tosi kylmä monia miehiä kohtaan, koska en jaksa tungettelevaa ja ahdistavaa tuttavallisuutta. Kipinää on kyllä sopivien tyyppien kanssa.
-Kauniiksikin kehuttu nainen
"Olen nykyään tosi kylmä monia miehiä kohtaan"
Hyvää työtä. Jatka samaa malliin.
No olipa ikävää poimia tuo lause erilleen. Olen vaan tavannut monia miehiä, joiden kanssa on pakko olla kylmä, jotta menisi perille, että en ole kiinnostunut. Normaali ystävällinen käytös on tulkittu niin monta kertaa väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin just tinderistä muutaman naisen profiilin. Yksi laittoi salikuvia jossa treenaa penkistä isoilla painoilla ja esittelee lihaksiaan. Miksi haluaisin heterona miehen kumppaniksi? Ei se riitä että on paperilla virallisesti nainen. Pitää näyttää ja käyttäytyä kuin nainen. Mekkoa, naisellista hoikkaa vartaloa, pitkät hiukset, korit, korkkarit, naisellinen käytös. Miesnaiset ei sytytä heteromiestä, koska mies haluaa NAISEN.
No penkkaan aika paljon, ja toistaiseksi vientiä on riittänyt tasokkaiden heteromiesten taholta. En tosin ehkä laittaisi salikuvaa treffisovellukseen jos käyttäisin sellaista.
Miehellä on ongelma, jos naiskäsitys on hirveän suppea. Toki esteettinen miellyttävyys on ymmärrettävä odotus, siitähän kiinnostus usein alkaa.
Jos näytät seksikkäältä, niin valtaosaa miehistä tuskin haittaa tippaakaan se että sinulla on hyvä penkkitulos.
Olen itse heteromies, ja ajatus siitä että torjuisin seksikkään naisen sen takia että hän on fyyisesti vahva, on ainakin minulle aivan absurdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipinä on kaiken a ja o. Harmi vain, että valtaosa naisista tuntee sitä vain niitä samoja miehiä kohtaan. Siitä johtuen miehistä saattaa tuntua, ettei jännitettä ole.
Ei. Kipinän syttymiseksi tarvitaan molemminpuolista vetovoimaa. Jos tapaan jonkun komean miehen, joka ei näytä minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan, en todellakaan tunne häntä kohtaan kipinää.
Pointtina, että sinulla on hyvin pieni pooli, minkälaisia miehiä pidät komeina. Eikä siinä mitään, mutta harmittavasti lähes kaikilla muilla naisilla on samanlainen pooli. Naisten miesmaku yleisesti ottaen on hyvin kapea.
No ei ole kapea. Kaikilla ystävilläni on mies, johon en koskisi pitkällä tikullakaan, ja veikkaan että hekään eivät minun. Naisten miesmaku on keskenäänkin todella erilainen ja luonteella pystyy paikaamaan ulkonäköä vielä reilusti.
Jos puhutaan siitä, minkälaisista miehistä naiset ulkoisesti viehättyvät, niin naisten miesmaut todellakin ovat kuin toistensa kopioita. Se on kyllä totta että luonteessa on sitten enemmän variaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi olen Tinderissä on oikeastaan vaan ghostata siellä olevia naisia. Ei kiinnosta.
Mä olen tinderissä vaan keräämässä matcheja. En saa mitään iloa ghostaamisesta enkä sitä juurikaan harrasta, mutta tykkäyksien ja matchien saaminen antaa minulle suurta nautintoa. En ikinä vastaa viesteihin, ellei kyseessä ole aivan poikkeuksellisen hyvännäköinen tyyppi.
En mie tiiä,kun uutisia yms. seuraa niin on tuo seksuallisuus aikalailla taka-alalla. Ellei sitten halua ummistaa silmiään ympäröivältä todellisuudelta. SIlloin ehkä himo voisi kasvaa puolin ja toisin.
Millä tavalla reilu miljoona parisuhteessa olevaa miestä on toistensa kopioita ja keskenään samanlaisia???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla kirjallinen lupa. Perusasetus on, että ei kiinnosta.
Ei tarvitse olla kirjallista lupaa. Riittää että tehdyt asiat tapahtuvat yhteisessä ymmärryksessä.
Et taida tosiaan ymmärtää miten tarkkaan säädeltyä miesten vähäiset mahdollisuudet rakkaudenosoituksiin ilman ahdistelusyytettä?
ahdistelusyyte tulee vasta, jos ei kuuntele, mitä toinen sanoo. Jos nainen sanoo ei, niin se on ei, ja siitä voi saada syytteen. Mutta jos nainen ei sano ei, niin ei tule syytettäkään.
Miksi edes kommentoit jos et ymmärrä miesten asemaa? Taidat olla ihan aito nainen.
Kerro toki millainen se miehen asema on? Miksi minä 47v mies en ole ikinä saanut ahdistelusyytettä tai valituksia käytöksestäni? Voisiko se juhtua siitä, että juttelen naisille kuten ihmisille minusta puhutaan eli asiallisesti. Juttelumme ovat toki voineet mennä seksisävytteiseksi, mutta tämä on aina tapahtunut hyvässä yhteisymmärryksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään seksiin tarvitaan suostumus myös naisilta ja nainen voi keksiä jälkikäteen, että hän ei halunnutkaan seksiä vaikka olisi ollut mukana oikein innokkaasti. Silloin mies voi saada syytteen r@isk@uksesta. Ei miehet uskalla harrastaa seksiä naisten kanssa.
Teen kai jotain toisin, koska kertaakaan ei ole nainen jälkikäteen valittanut tapahtuneesta. Ehkä osaan käyttäytyä?
Tai sitten et ole törmännyt rahanahneisiin ja/tai patriarkaattia vihaaviin naisiin. Tai esimerkiksi henkisesti epävakaisiin. Valta on naisella.
Miksi sinä olet kiinnostunut tuollaisista naisista etkä toisenlaisista?
Kaikki naiset ovat feministejä tai ainakin hyötyvät siitä.
Vain pienen pieni murto-osa miehistä saa ahdistelusyytteen. Jos pelkää sitä aktiivisesti, on omissa toimissa jotain pahasti vialla tai joku mt-ongelman tasoinen ahdistushäiriö.
Autollakin voi ajaa kolarin. Suurin osa automatkoista ei kuitenkaan johda kolariin. Ja omalla ajotavalla voi vaikuttaa riskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä laita kikkeliäsi tuollaisiin naisiin. Mitä hemmettiä nyt taas. Eikö sinulla ole mitään valtaa siihen minkälaiseen epävakaaseen miesvihaajaan sen survot?
Eli yhteiskunnallinen ongelma, miehiä vihaava feminismi, onkin nyt miehen syy.
Voi perkele teitä.
Naiset menettivät valta-aseman kun miehet ovat tajunneet että kaikki se taloudellinen panostus ja vaiva ei ole seksin arvoista kun seksikin keskittyy pelkästään naisen haluihin
Vierailija kirjoitti:
Älkää pojat katsoko sitä prnoa. Te tulette immuuniksi normaaleille suhteille.
Älkää tytöt katsoko sitä instagramia. Tulette immuuneiksi normaaleille ihmisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä olet kiinnostunut tuollaisista naisista etkä toisenlaisista?
Kaikki naiset ovat feministejä tai ainakin hyötyvät siit
Sinun mt-ongelmasi ja vääristynyt maailmankuva ovat omalla vastuullasi hoitaa.
"Olen nykyään tosi kylmä monia miehiä kohtaan"
Hyvää työtä. Jatka samaa malliin.