Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että miesten ja naisten välillä ei ole enää seksuaalista jännitettä?

Vierailija
25.07.2024 |

Varsinkin naiset tuntuvat usein sanovan, että kun kipinää ei vain ole. Mitä naiset oikein hakevat? 

Kavereita voidaan olla, mutta romantiikka ja intiimi kanssakäyminen on ihan nou nou. 

Kommentit (653)

Vierailija
341/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin viestiä 338:

Jos naisella on hyvä takapuoli, mä tunnen kipinää. Täysin epäironisesti mitään muuta ei siihen kipinään mun puolelta tarvita. Ja toisaalta, jos naisen peppu on huono, en 100 % varmuudella tule koskaan haluamaan kyseistä naista. Housut tai hame, aivan se ja sama minulle :D :D Kunhan pakaran muodon erottaa. 

Vierailija
342/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin olen nähnyt naisilla pääosin mekkoja. Toki siellä oman huoneen hämärässä on vaikea nähdä mitään oikein...

Tekosyitä. Kuten vaikka se, et naisella ei ole valkaistua pyllyreikää, ja siksi ei seiso. Miettikää miten olette aivonne ehdollistaneet, ja kenen idea se oli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi puhua kaikkien puolesta joten puhun vain itsestäni. 

Olen itse kerran elämässäni harrastanut seksiä, se oli kännipano joskus parikymppisenä. En ole suudellut koskaan elämässäni. En ole myöskään koskaan ollut parisuhteessa.

En tiedä mutta ajattelen että naiset on ihmisiä siinä missä me miehetkin toki sillä erotuksella että ne näyttää erilaiselta kuin me miehet.

En ole aseksuaali ja olen hetero. Omaa kivaa eli masturboin melko usein, ehkä joka toinen päivä keskimäärin ja nuorempana vielä useammin. 

Niin ja en vihaa naisia enkä syyttele tilanteesta ketään. Olen introvertti ja en edes oikein tapaan muita ihmisiä missään. Vakityö minulla on,asuntolainaa myös eikä ole mt ongelmia.

Olen välillä miettinyt että tulenko koskaan seurustelemaan elämässäni. 

M33

Luuseri 😂😂😂

Ei hän ole mikään luuseri. Vain jälkimmäinen teistä on säälittävä ja nolo.

Vierailija
344/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Limavittuus on mahtavaa!

Olen ollut paikalla kun romanimies kutsui vaimoaan rakkaaksi limavituksi. Ah mitä romantiikan sykettä.

Kutsun avokkia aina jossain vaihetta kuukautta rakastavan ymmärtäväisesti hellittelynimellä sanoen kultani kurahaara.useimmiten käytän ilmaisua rakkaani rakoperse. 

Vierailija
345/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi olen Tinderissä on oikeastaan vaan ghostata siellä olevia naisia. Ei kiinnosta.

Mä olen tinderissä vaan keräämässä matcheja. En saa mitään iloa ghostaamisesta enkä sitä juurikaan harrasta, mutta tykkäyksien ja matchien saaminen antaa minulle suurta nautintoa. En ikinä vastaa viesteihin, ellei kyseessä ole aivan poikkeuksellisen hyvännäköinen tyyppi.

Ootteko kumpikaan ajatelleet tekevänne elämällänne jotain järkevää?

Vierailija
346/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla reilu miljoona parisuhteessa olevaa miestä on toistensa kopioita ja keskenään samanlaisia???

Jos aletaan ajatella asiaa, niin. Eiköhän kaikilla ole ainakin sama määrä jalkoja ja käsiä.

Vierailija
347/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään seksiin tarvitaan suostumus myös naisilta ja nainen voi keksiä jälkikäteen, että hän ei halunnutkaan seksiä vaikka olisi ollut mukana oikein innokkaasti. Silloin mies voi saada syytteen r@isk@uksesta. Ei miehet uskalla harrastaa seksiä naisten kanssa.

Teen kai jotain toisin, koska kertaakaan ei ole nainen jälkikäteen valittanut tapahtuneesta. Ehkä osaan käyttäytyä?

Tai sitten et ole törmännyt rahanahneisiin ja/tai patriarkaattia vihaaviin naisiin. Tai esimerkiksi henkisesti epävakaisiin. Valta on naisella.

Miksi sinä olet kiinnostunut tuollaisista naisista etkä toisenlaisista?

Kaikki naiset ovat feministejä tai ainakin hyötyvät siit

Jos ymmärtäisit oikein mitä feminismi tarkoittaa, ymmärtäisit että kaikki hyötyvät siitä. Paitsi ehkä sun muna.

Vierailija
348/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkarit, farkut ja lippis naisella - bojojooiingg!! Mutta joo, ei ole mitään kipinää ollut suomalaisten kanssa vuosiin. Saattaa joku vilkaista kotimaassa pari kertaa vuodessa kohtikin, nyt kun on habaa. Ulkomailla vähän eri meininki. 

Vierailija
349/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä, nyt tulee sana, josta en itsekkään pidä, sanoitetaan liikaa. Ja kuvitetaan. Tehdään liian arkiseksi ja valjuksi.

Tämä. Ennen seksi oli salaperäistä, salamyhkäistä, vähän kiellettyäkin. Toisin kuin nykyään. Seksuaalisuus on arkipäiväistynyt. 

Niinpä. Seksiä, treenattuja ja muokattuja vartaloita ja kumitissejä tulee joka tuutista. Ja siinä tulee ainakin itselleni sellainen olo, että miksi kukaan mies kiihottuisi juuri minusta? 

Entisaikoina se oma rouva oli ainoa nainen jonka alastoman kropan mies eläissään näki. Ei siinä haitannut mitkään riippurinnat, kymmenen lapsen synnytysarvet, karvat, läskimakkarat sun muut. Mitään vertailukohtaa sille omalle rouvalle ei ollut. 

Vierailija
350/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oho. Housuistako tämä johtuu? Jos näet naisen, jolla on hyvinmuodostunut takapuoli, joka on verhottu täydellisesti istuviin farkkuihin, niin ei mitään kipinää, koska housut? Osa housuistahan nimenomaan korostaa takapuolta."

mitä väliä onko naisella hame vaiko housut sillä tärkeintä on että on hyvä Bärsse 🍑🤗

Vierailija
351/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan naiset ovat käyttäneet seksiä valta-aseena miehiä vastaan niin vähemmästäkin loppuu halut hakeutua asian äärelle mitä käytetään sinua vastaan

Mikä ihmeen juttu tämä on? Missä tätä tapahtuu?

Etkö itse ole koskaan käyttänyt seksiä kiristys/lahjonta keinona että saisit toisen tekemään niin kuin sinä haluat välittämättä mitä toinen haluaa?

Noinhan tehdään vaan telkkarissa!

Vierailija
352/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että monilla varsinkin nuoremmilla naisilla tuntuu olevan harhakuva siitä että se on hyvä merkki että ollaan heti alussa palavasti rakastuneita. Itsellä se ei ainakaan ole toiminut vaan ne pitkät kesyävät suhteet syntyvät pikku hiljaa. Nykyisenkin naiseni kanssa minulla meni kuukausia ennen kuin aloin tuntemaan tunteita häntä kohtaan mutta tiesin että ne pikku hiljaa heräävät kun on kummiskin hyvä nainen ja samoja asioita halutaan elämässä. En uski että hänkään oli heti alussa palavasti rakastunut koska ei siltä vaikuttanut.

Oma käsitykseni naisena on, että jos sihteessa ei ole edes alussa intohimoa, on seksielämän laimeneminen melko väistämätöntä.

Sama käsitys myös minulla. Omat kokemukset tosielämän puolelta on, että jos en tunne miestä kohtaan mitään kipinää ensi tapaami

Mun kokemus on eri. Saatan ihastua ihmiseen, kenet olen tuntenut vuosia.

Vierailija
353/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisi olla jännitettä kun pelissä ei ole kovin paljon?

Omaa puolisoa ei tule, vaan se olisi otettava jonkun toisen jälkeen ja annettava sitten sovinnolla seuraavalle. Seksistä ei tule vauvaa eikä ainakaan suurperhettä. Rakkaudesta ei ole edes puhetta ainakaan niin että sille olisi mitään muuta kuin höttösisältöä.

Edes tuhma ei ole mahdollista olla kun kaikki inhimillinen on paitsi sallittua niin melkein toimeliaan ihmisen tehtävälistalla. Ja media koko ajan suoltaa jotakin esitettyä "seksiä".

Vierailija
354/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipinä on kaiken a ja o. Harmi vain, että valtaosa naisista tuntee sitä vain niitä samoja miehiä kohtaan. Siitä johtuen miehistä saattaa tuntua, ettei jännitettä ole.

Ei. Kipinän syttymiseksi tarvitaan molemminpuolista vetovoimaa. Jos tapaan jonkun komean miehen, joka ei näytä minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan, en todellakaan tunne häntä kohtaan kipinää. 

Pointtina, että sinulla on hyvin pieni pooli, minkälaisia miehiä pidät komeina. Eikä siinä mitään, mutta harmittavasti lähes kaikilla muilla naisilla on samanlainen pooli. Naisten miesmaku yleisesti ottaen on hyvin kapea.

Haluan niin

Pikku evoluutiotieteilijä minussa haluaisi ajatella, että näin ylläpidämme geneettistä monimuotoisuutta, tosin kaikilla heistä ei ole lapsia.

Ja silti kun naisilta kysytään, mitkä ulkoiset asiat miehessä viehättävät, lähes jokainen luettelee ne samat asiat.

No totta kai jos heteronaisilta kysytään, mikä miehissä sytyttää, niin naiset vastaavat tunnetusti maskuliinisia piirteitä. Se johtuu siitä että he ovat heteroita!

SÄ ja muut inselit itse vääristelee noita vastauksia. Jos nainen vastaa pituus, oletetaan että tarkoitaan kaksimetristä. Jos naiset vastaa lihakset, oletetaan naisen tarkoittavan urheilijan kroppaa. Jos nainen vastaa älykkyys, oletetaan että nainen tarkoittaa paksua lompakkoa.

Vierailija
355/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään seksiin tarvitaan suostumus myös naisilta ja nainen voi keksiä jälkikäteen, että hän ei halunnutkaan seksiä vaikka olisi ollut mukana oikein innokkaasti. Silloin mies voi saada syytteen r@isk@uksesta. Ei miehet uskalla harrastaa seksiä naisten kanssa.

Teen kai jotain toisin, koska kertaakaan ei ole nainen jälkikäteen valittanut tapahtuneesta. Ehkä osaan käyttäytyä?

Tai sitten et ole törmännyt rahanahneisiin ja/tai patriarkaattia vihaaviin naisiin. Tai esimerkiksi henkisesti epävakaisiin. Valta on naisella.

Miksi sinä olet kiinnostunut tuollaisista naisista etkä toisenlaisista?

Kaikki

Valitettavasti ymmärrän täysin mitä feminismi tarkoittaa ja niin ymmärrät sinäkin vaikket sitä sano, punikki. 

Vierailija
356/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää pojat katsoko sitä prnoa. Te tulette immuuniksi normaaleille suhteille.

Täyttä paskaa. Pojat ovat edelleen kiinnostuneita naisista ja ikään katsomatta miehet ovat edelleen kiinnostuneita naisista.

Ennen prnoa (ennen 70-lukua? ennen 50-lukua?) elämä oli erilaista, enkä millään usko että naiset kaipaavat senkaltaisia suhteita mitä oli "ennen prnoa".

Ihan varmasti haluaisin sellaisen rakkaussuhteen jonka  isovanhempani solmivat ennen sotia!

Vierailija
357/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä, nyt tulee sana, josta en itsekkään pidä, sanoitetaan liikaa. Ja kuvitetaan. Tehdään liian arkiseksi ja valjuksi.

Tämä. Ennen seksi oli salaperäistä, salamyhkäistä, vähän kiellettyäkin. Toisin kuin nykyään. Seksuaalisuus on arkipäiväistynyt. 

Niinpä. Seksiä, treenattuja ja muokattuja vartaloita ja kumitissejä tulee joka tuutista. Ja siinä tulee ainakin itselleni sellainen olo, että miksi kukaan mies kiihottuisi juuri minusta? 

Entisaikoina se oma rouva oli ainoa nainen jonka alastoman kropan mies eläissään näki. Ei siinä haitannut mitkään riippurinnat, kymmenen lapsen synnytysarvet, karvat, läskimakkarat sun muut. Mitään vertailukohtaa sille omalle rouvalle ei ollut. 

Saat saman neuvon kuin miehetkin saavat täällä: et olisi kuitenkaan halunnut sitä kumitissin rakastajaa.

Vierailija
358/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi olen Tinderissä on oikeastaan vaan ghostata siellä olevia naisia. Ei kiinnosta.

Mä olen tinderissä vaan keräämässä matcheja. En saa mitään iloa ghostaamisesta enkä sitä juurikaan harrasta, mutta tykkäyksien ja matchien saaminen antaa minulle suurta nautintoa. En ikinä vastaa viesteihin, ellei kyseessä ole aivan poikkeuksellisen hyvännäköinen tyyppi.

Ootteko kumpikaan ajatelleet tekevänne elämällänne jotain järkevää?

Olen lukenut itseni maisteriksi, ja vuosituloni ovat ylimmässä desiilissä. Eli ainakin siinä mielessä olen tehnyt, ja teen edelleen jotain järkevää elämälläni. Mutta olen vaan jotenkin kieroutunut ja nautin siitä kun puhelin piippailee uuden matchin merkiksi. Saan siitä dopamiinia.

T. Matchien keräilijä

Vierailija
359/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo ei synnytä jännitettä eikä kipinää. Miehen kiinnostus edellyttää muodoiltaan feminiiniä naista, hoikka ja nuori, eli kaunis, ei miehekäs.

Luulen että hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa periytyviä psyykkisiä ja fyysisiä seuraamuksia jälkeläisille, munarakkulat ovat käytön aikana jatkuvasti alttiina suurelle seksihormonipitoisuuksille.  Lihavia jälkeläisiä, mieskasvoisia naisia, homojen ja lesbojen lisääntynyttä esiintyvyyttä, &c.

Tasa-arvo ei liity naisten ulkonäköön mitenkään.

Tasa-arvo tarkoittaa eri sukupuolten, eri kansallisuuksien jne,  tasapuolisia oikeuksia ja mahdollisuuksia. Se kattaa sekä oikeudellisen että sosiaalisen tasa-arvon, jossa kaikilla on samat mahdollisuudet osallistua yhteiskuntaan ilman syrjintää.

Vierailija
360/653 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi puhua kaikkien puolesta joten puhun vain itsestäni. 

Olen itse kerran elämässäni harrastanut seksiä, se oli kännipano joskus parikymppisenä. En ole suudellut koskaan elämässäni. En ole myöskään koskaan ollut parisuhteessa.

En tiedä mutta ajattelen että naiset on ihmisiä siinä missä me miehetkin toki sillä erotuksella että ne näyttää erilaiselta kuin me miehet.

En ole aseksuaali ja olen hetero. Omaa kivaa eli masturboin melko usein, ehkä joka toinen päivä keskimäärin ja nuorempana vielä useammin. 

Niin ja en vihaa naisia enkä syyttele tilanteesta ketään. Olen introvertti ja en edes oikein tapaan muita ihmisiä missään. Vakityö minulla on,asuntolainaa myös eikä ole mt ongelmia.

Olen välillä miettinyt että tulenko koskaan seurustelemaan elämässäni. 

M33

Olet siis hyvin samanlainen kuin minä, paitsi että olen jo lähes 50v nainen. Katsoin eilen Amelie elokuvan pitkästä aikaa. Olin vielä nuori kun näin sen viimeksi ja ajattelin, että olen ihan kuin tuo Amelie, paitsi että tosielämässä tuollaiset pelkurit jäävät yksin. 

Mutta hyvä elokuva se silti on. Ainahan voi haaveilla, että löytyy se itsensä kaltainen. Haaveilua ei sentään kukaan meiltä vie pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi