Naiset paljastavat: tällaiset miehet hylätään Tinderissä heti Ei sytytä
Naiset kertovat suorin sanoin, millainen deittiprofiili saa pyyhkäisemään vasemmalle sekunneissa ..
Jostain syystä naiset tuntuvat olevan melko pinnallisia sillä 76% naisista hylkää jopa omista matcheistään jos mies on kalju, lyhyt taikka ylipainoinen.
Myös mahdollinen yksinhuoltajuus ja työttömyys nosti miehen hylkäysprosenttien kärkisijoille, riippumatta siitä, oliko nainen itse jompaa kumpaa taikka molempia.
Itse luettuani hämmästyin siitä miten pinnallisia suomalaiset naiset ovat.
Onko tämä syy miksi esimerkiksi mm yksinhuoltaja naiset kärsivät yksinäisyydestä? Eivät kelpuuta oman tasoistaan miestä ?
Kommentit (241)
?? Yhtälö on jotenkin merkillinen koska naiset kuitenkin tekevät lapsensa unelmien prinssinsä kanssa, mutta miksi prinssi kuitenkin lopulta hylkää tämän prinsessan jos tämä on niin täydellinen unelmien nainen?
Ihan samalla tavalla miehet poistaa mätsin jos naisella on lapsia.
Jaa, en ole kärsinyt yksinäisyydestä kun olin yh.
Vierailija kirjoitti:
?? Yhtälö on jotenkin merkillinen koska naiset kuitenkin tekevät lapsensa unelmien prinssinsä kanssa, mutta miksi prinssi kuitenkin lopulta hylkää tämän prinsessan jos tämä on niin täydellinen unelmien nainen?
70% avioerohakemuksista on naisten tekemiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs teit niitä.
En todellakaan halua mitään lyhyttä läskiä työtöntä äijää sohvalle makoilemaan. Lyhyt käy vain jos on hyväpalkkainen ja sporttinen.
Vierailija kirjoitti:
Höpön höpö.
Minä poistan vain jos niitä on enemmän kuin 1 koska yhden virheen salliminen on inhimillistä sillä en minäkään ihan virheetön ole. Minulla on koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpön höpö.
Minä poistan vain jos niitä on enemmän kuin 1 koska yhden virheen salliminen on inhimillistä sillä en minäkään ihan virheetön ole. Minulla on koira.
Oot reilu 💘
Vierailija kirjoitti:
Ja ellei nainen ole heidän mielestään viehättävä. Miksei nainen saisi tehdä samaa?
Pakko uskoa kun oikein lähdekin löytyy näin suorille väitteille.
harhaisia..minä ansaitsen miehen joka on ......loputon lista. juu et.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan halua mitään lyhyttä läskiä työtöntä äijää sohvalle makoilemaan. Lyhyt käy vain jos on hyväpalkkainen ja sporttinen.
Ja ei kalju.
T: Sama
Ei minua miehenä huvita alkaa elättämään toisten lapsia yhtään. Siksi toi yh juttu on kynnyskysymys.
Ulkonäkö vaikuttaa pariutumiseen?
No shit, Sherlock?
Vierailija kirjoitti:
Ei minua miehenä huvita alkaa elättämään toisten lapsia yhtään. Siksi toi yh juttu on kynnyskysymys.
Sama.
Mä osaan kyllä tehdä ihan omat jos nainen niitä haluaa. Sitten ei ne raskausarvetkaan niin haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Mä osaan kyllä tehdä ihan omat jos nainen niitä haluaa. Sitten ei ne raskausarvetkaan niin haittaa.
Ne on kyllä turn of ja välitön 🚩🚩🚩
Olen ymmärtänyt että Tinderissä valinnat tehdään pääasiassa kuvan perusteella. Joten onko ihme jos se on pinnallista?
Se sovellus on pinnallisen mallin mukaan rakennettu, onko siis ihmeellistä että ihmiset valitsevat ja hylkäävät toisiaan pinnallisten syiden perusteella? Eihän niitä sovelluksia ole pakko käyttää, minä en ainakaan käyttäisi jos olisin nyt sinkku.
Miksi yksinhuoltajan pitäisi etsiä yksinhuoltajaa? En ole yksinhuoltaja enkä sellaista haluaisi, mutta ymmärrän täysin jos ei halua yhdistää useampaa uusioperhettä arkeensa. Nimenomaan silloin jos on omia lapsia, pitääkin miettiä tarkkaan millaisten ihmisten kanssa seurustelee ja mihin voimavarat riittävät.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö vaikuttaa pariutumiseen?
No shit, Sherlock?
Normaali luonnossa urokset eivät pariudu sairaiden naaraiden kanssa ja ylipainoinen nainen edustaa juuri sitä äidiksi kelpaamatonta yksilöä jota urosten kuuluukin välttää. Olet oikeassa Watson.
Ilmiö johtuu täysin suomalaisesta kasvatuksesta jossa vanhemmat häikäilemättä valehtelevat tyttärilleen näiden olevan kauniita, kuin prinsessoja ja tämä aivopesu saa naiset lopulta itsekin sokeasti uskomaan näin olevan.