Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumien ihmisten vertaisketju

Vierailija
25.07.2024 |

Minä olen ruma keski-ikäinen nainen, ja normaalisti sinut asian kanssa. Tiedän olevani ihan perusfiksu, empaattinen ja arvojensa mukaan elävä ihminen. Joskus kuitenkin surettaa se kuinka näkymätön sitä on, ainakin miesten silmissä. Koska eihän tuntematon ihminen näe kuin ulkokuoren...eikä siinä iloinen hymy ja katsekontakti auta, kun on ylipainoa ja rumat kasvot.

En ole tässä maailmassa miellyttämässä miehiä, mutta voin tunnustaa, että kyllähän sitä huomiota kaipaisi...edes joskus.

Olisi kiva jutella samoin ajattelevien kanssa. 

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkki naisesta jolla on kaikki, mutta oikeasti se tärkein puuttuu eli itsensä rakastaminen!

https://www.tiktok.com/@janhunensara/video/7211590663329139973?lang=fi-…

Vierailija
102/110 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo viisikymppinen ruma nainen. Mä tajusin vasta hiljattain, että olin nuorenakin ruma, ja että siksi en ole koskaan saanut miestä enkä lapsia. 

Kun olin nuori, en pitänyt itseäni rumana. Tajusin minä sen, etten näytä siltä että minusta missiä tai mallia tulisi, mutta pidin itseäni ihan tavallisen ja kivan näköisenä. Ajattelin, että pojat ja myöhemmin miehet ei lähesty minua, koska olen aika introvertti ja "nörttimäinen". Yritin parantaa sosiaalisia taitojani ja aktiivisuuttani, kun ajattelin että siitä se vaan on kiinni. Mutta ei minusta silti kiinnostuttu kuin kaverina. Surin sitä ja ihmettelin, mutta koskaan ei tullut mieleenkään, että ongelmaan oli vain 1 syy: olin ruma. Näin jälkeenpäin ajatellen se on itsestäänselvää. Edes yökerhoissa humalaiset miehet ei lähestyneet minua koskaan, vain kavereitani. Ja silloinkin minä vaan ajattelin, että kai minä olen jotenkin ujon ja sulkeutuneen näköinen vaan, enkä ymmärtänyt, että jos olisin ollut nätti ujon ja sulkeutuneen näköinen, ne kyllä olisivat lähestyneet. 

Nyt kun katson esim. rippikuvaani, niin tajuan hyvin miten ruma olin ikäisteni joukossa. Näytän jotenkin vanhalta ja kulahtaneelta jo siinä, tummine silmänalusineni, kuoppaposkineni ja roikkuvine leukaperineni. Hyvin kalpea iho ja lähes musta tukka (luonnostaan) ei auta yhtään asiaa. Näytän vaan ihan kalmolta. Lisäksi jotenkin sukupuolettomalta, lyhyt tukka niin menisin ihan täysin teinipojasta. Se että olin pitkä (178 cm) ja "lauta" laiha luikero lisäsi jätkämäistä vaikutelmaa. Sitten myöhemmin kolmenkympin jälkeen vielä aloin lihoa, ja siinä vaiheessa rumuus lisääntyi lisää, kun kävi ilmi että olen tyyppiä joka kerää läskin mahaan, ei kurveiksi takapuoleen, reisiin ja tisseihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe olevani ruma, mutta ilmeisesti olen, jos jotain voi päätellä suurimmasta osasta heitä, jotka minua lähestyvät. Eivät he tosiaankaan ole kuuminta hottia tai parisuhde kumppaneiden top kympissä noin yleisestikään ja ennen kaikkea he eivät vetoa minuun seksuaalisesti eivätkä persoonina.

Tässä tiivistyy naisten ajatteluongelma.

Olet siis ruma, koska top 10% kuuminta hottia olevat miehet eivät kiinnostu.

Kannataa erottaa myös hienoinen huumori tekstistä.

Minä en nyt viittaa pelkästään ulkonäköön vaan siihen, että minua lähestyvät huomattavasti iäkkäämmäät ja/tai m-muuttajat, joista osa ei edes osaa suomenkieltä tai auttavasti englantia. Kuinka toivottavia parisuhdekumppaneita he ovat? Nyt ei olla sillä asteella, että oli hieman epämieluisesti leikatut hiukset tai epäsopivan väriset vaatteet vaan kyse on heistä, joilla olisi suurempi tarve kielenopiskelulle-ja opettajalle kuin parisuhdekumppanille. Ei minua ainakaan kiehdo itseäni hennompi mies, jonka kanssa ei edes ole yhteistä kieltä. Plus eivät he myöskään vetoa olemukseltaan ja ovat usein minua lyhyempiä tai hilkulla samanmittaisia, joten lisäksi minun on erittäin vaikea kokea heitä miehinä puoleensavetäviksi. Näin nyt alkuun muutama pintasyy miksei onna ja koen itseni epäviehättäväksi heidän lähestymisyritystensä jälkeen. 

Vierailija
104/110 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki naisesta jolla on kaikki, mutta oikeasti se tärkein puuttuu eli itsensä rakastaminen!

Hän kuulostaa ennemminkin masentuneelta ja elämääm pettyneeltä, ainakin hetkellisesti, kuin siltä ettei rakastaisi itseään.

Vierailija
105/110 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut koko ikäni, että olen ruma. Minua ei juuri sanota kauniiksi. Toisia kehutaan somekuvissa, mutta minua ei. 

Satuttavimmat kokemukset ovat teininä ja nuorena aikuisena, kun parikin ns. kaveria kertoi, miten olen heidän mielestään ruma. Yksi vielä oikein esitteli kuvaani miespuolisille tutuilleen ja olin kuulemma rumin kaikista, joiden kuvia hän esitteli. On kyllä entinen kaveri.

Olen hoikka ja liikunnallinen ja pukeudun piirteisiini sopiviin vaatteisiin. Minulla on iso, pyöreä ja neliön muotoinen pää ja siinä jättipäässä pienet silmät, suu ja nenä. Silmänaluset ovat aina tummat. Laittaudun, mutta eihän tätä naamaa saa korjattua millään. Minulla myös on leveä rintakehä ja ehkä tubulaariset rinnat. Niitä on niin rumasti kommentoitu, että en taida uskaltaa näyttää niitä enää missään.

Vierailija
106/110 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tästä voit syyttää ainoastaan vanhempiasi.

Vierailija
107/110 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää kaivoon mokoma rumilus sekä muut rumat ja läs kit!

Vierailija
108/110 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän kuulostaa ennemminkin masentuneelta ja elämääm pettyneeltä, ainakin hetkellisesti, kuin siltä ettei rakastaisi itseään.

Hoitoon tuo friikki kuuluu, niin oppiipahan olemaan!

Vierailija
109/110 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkiä rumille yksilöille, jotta pysyisivät kotonaan. Eivätkä tulisi meidän komeiden sekä kauniiden ihmisten ilmoille!

Vierailija
110/110 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi olla varovainen mitä suustaan päästää. Kerron esimerkin. Kun olin teini. Muuan tuttu poika ihastui minuun ja pyysi että alkaisin seurustella hänen kanssaan. En suostunut. Haukkui sitten kaiken minussa, analysoi ja arvosteli

kaikki piirteet, jopa ranteet. Hän siitä huolimatta yritti iskeä minua vielä lähes 10 vuotta. Seurusteli kyllä monen tytön kanssa ja haukkui heitäkin, vaikka olivat nättejä 

Sitten alkoholisoitui rappiolle ja kuoli nuorena. Siskonsa ehdotti vuosia aiemmin hänelle, että tulisiko hän tapaamaan minua, (siis allekirjoittanutta.)HÄn oli sanonut, ettei voi tulla minun  eteeni tämän näköisenä . ( Häpesi itseään.)

Itseäni se ei olisi haitannut, enkä ikinä ole tavannut rumaa ihmistä .

Jos karman laki on olemassa, se näyttää kuitenkin toimivan. Olen monta kertaa sen todennut .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi