Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin Temulta

Vierailija
24.07.2024 |

Tilasin eilen ekaa kertaa Temulta. Tuotteet eivät ole siis vielä tulleet, joten en voi 100% kehua.

Mutta ainakin nyt olen vielä tyytyväinen! 

Mitään ns. tärkeää/kallista en sieltä tilaisi!  Kuten esim. hääpukua, kallista elektroniikkaa, vitamiineja jne. Mutta ainakin itse löysin muutamalla kympillä ison kasan tuotteita, joita oikeasti tarvitsen. Ja jotka maksaisivat normikaupassa paljon enemmän. Eikä niiden laatu (esim. Prismasta/Cittarista) ostettuna olisi yhtään sen parempi. Siis tyyliin pakastepussit, kissanruokakuppi, hammasharja.

Lisäksi löysin lapselle lippiksen tietyllä erikoisella logolla/tekstillä. Tällaista ei saa mistään, paitsi ehkä tilaamalla kalliilla. Lapsi on tällaista halunnut jo pidemmän aikaa! Tähän menisi arvioni mukaan vähintään yli 40€. Nyt maksoi about 4€

Kuulisin mielelläni muiden omakohtaisia kokemuksia Temun tuotteista! 

Kommentit (365)

Vierailija
21/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyhmää ostaa Temun polkuhinnoilla turhaa tavaraa. 

Idioottimaista on kehua ostoksistaan.

Vierailija
22/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 tilausta tyytyväisyys prosenttini noin 95% kahta tilausta olen katunut. Muut kymmenet tuotteet oivallisia ja käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea, kiinnostaa vain tietää laskulla vai pankkikortilla? Sori, jos tämä kävi ilmi kirjoituksestasi.

Oukkei Klarnalla, ehkä se on turvallisempi kuin Pankkikortilla.

Vierailija
24/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko Temuun luottaa, onko maksaminen turvallista.

Hoituu klarnalla.

Vierailija
25/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 5 tilausta, sitä on tullut, mitä on tilattu. Jokunen tuote on ollut lievä pettymys, mutta jos hinta on pari...kolme euroa, ei pidä mahdottomia vaatimuksialkaan olla.

Vierailija
26/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinalaiset ja Uquirit tekvät tuotteenne näännytyspalkalla. Jopa lapsityövoimalla. 

Eikä siinä kaikki, suomalainen työväelle ei jää työtä, ei edes näännytyspalkkaa saa.

Niin tekee myös Nike ja miljoona muuta länsibrändiä. Herää todellisuuteen.

Tutustu vaikka niihin olosuhteisiin, jossa Keski-Afrikan kaakaonviljelijät kasvattavat kaakaota Fazerin, Nestlen ja Hersheyn tarpeisiin.

Vierailija
27/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen maksanut Paypalilla. Pari kertaa on käynyt niin, ettei saatu tuote ole täysin vastannut kuvausta ja noissa tilanteissa olen saanut rahat takaisin ilman ongelmia tai vänkäämistä.

Vierailija
28/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinalaiset ja Uquirit tekvät tuotteenne näännytyspalkalla. Jopa lapsityövoimalla. 

Eikä siinä kaikki, suomalainen työväelle ei jää työtä, ei edes näännytyspalkkaa saa.

Temun takana voi olla kiinalaisen kommunistipuolueen suurempi suunnitelma, ottaa maailmankauppa haltuun, monopolisoita teollisuus ja kauppa.

Tiedätte mitä siitä seuraa? Ai, ette tiedä? Enpä olisi arvannut...

Vierailija
29/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko Temuun luottaa, onko maksaminen turvallista.

Hoituu klarnalla.

Olen lukenut klarnasta aika paljon negatiivistakin.

Vierailija
30/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan esim kynsikoristeet (en lakkoja) ja tekoripset kaikki temulta. Käytän kuitenki ihan suomesta ostettua ripsiliimaa, temun liimoihin en uskalla koskea. Oon tilannu myös lapsille tarroja ja helmiä temulta ja itelleni vaatteita. Koot ei aina ihan pidä paikkaansa, mut 95% vaatteista on ollu hyviä ja niitä on myös kehuttu, vaikka nehän on keinokuitusia kaikki. Sit tilasin yhet tarot kortit ja pussukoita oon tilaillu meikeille yms. Oon kyllä ollu tosi tyytyväinen

Vierailija
31/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temusta tilaajat pitää asettaa syytteeseen: kansantalouden vaurioittaminen ja kansallisen turvallisuuden vaarantaminen.

Vain idiootti tilaa Temusta. Pitäisi jo hälytyskellojen soida kun tavara on murto-osan oikeasta, realihinnasta.

Vierailija
32/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmempää on ostaa samaa/vastaavaa tavaraa muualta kalliimmalla. Joitakin tuotteita en ostaisi noista, kuten sähköverkkoon liitettäviä laitteita, lasten leluja, mitään syötävää jms.

Vierailija
33/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele turha tavara? Säilytysratkaisut ainakin on jokaiselle aika tärkeitä, jotta löytää tavaransa. Tuovat myös kaappitilaa kummasti. Moni haluaa sesonkikoristeita kotiinsa vaikka olisi miten minimalisti. Ihmiset yleisesti joutuu ostamaan tavaroita ja hintavertailemaan niitä.

Lähtökohtaisesti sanoisin että jos haluat vaikka rasian topspuikoillesi ja aiot sellaisen ostaa, niin ostos ei silloin ole turha. Jos sen saa omaa silmää miellyttävänä superhalvalla laillisesti, niin ei ole kuluttajan murhe. Se on sitä liian kalliilla kaupassa myyvien murhe.

Jos nyt taas napsuttelet ostosholistina kaikki vähänkin kivat tavarat koriin niin se lienee turhaa ostelua. Harva vain nykyisin haluaa umpiturhaa tavaraa kotiinsa.

Vierailija
34/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä 5 tilausta, sitä on tullut, mitä on tilattu. Jokunen tuote on ollut lievä pettymys, mutta jos hinta on pari...kolme euroa, ei pidä mahdottomia vaatimuksialkaan olla.

Ei niin. Voi hyvällä omallatunnolla heittää roskiin jos maksoi vain kahvikupillisen verran.

Vierailija
35/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temusta tilaajat pitää asettaa syytteeseen: kansantalouden vaurioittaminen ja kansallisen turvallisuuden vaarantaminen.

Vain idiootti tilaa Temusta. Pitäisi jo hälytyskellojen soida kun tavara on murto-osan oikeasta, realihinnasta.

Mikä on oikea reaalihinta jollekin pastakauhalle jossa on materiaaleja 0,10 euron edestä ja se on valumuotilla massatuotettu?

Ei ole 29,95€ vaan korkeintaan yhden euron.

Vierailija
36/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin temusta pioneerien punaisen huivin sentillä. Haisee oudolle ja ihokin reagoi siihen, mutta tyytyväinen olen. Saakohan temusta k ortsuja? Niissä ei varmaan ole myrkkyjä ja kestävätkin varmaan.

T: v ajakki

Vierailija
37/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea hyvistä hankinnoista. Moni täälläkin myytävä tuote tulee Kiinasta joten ei ole sen huonompaa laatua.

Kiitos. Juuri vertasin tilaamani ja tarvitsemaani tuotetta (tietynlainen hiusharja) Prismassa myytävään täysin samanlaiseen. Prisman tuotteessa: "alkuperämaa Kiina", hinta 8,50€.

Temussa n. 1€

Vierailija
38/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Voi hyvällä omallatunnolla heittää roskiin jos maksoi vain kahvikupillisen verran.

Just joo. Mitä porukkaa te olette? Mikä teitä vaivaa?!

Vierailija
39/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole varaa ulista ihmisoikeuskysymyksistä kiitos marjantuottajien. Ja veikkaan että tarkempaa syyniä eivät kestä myöskään rakennusala, siivous tai vaikka mara-alat. Ja 9e päiväläiset on käytännössä orjatöissä esim siellä tokmannilla, josta nuo samat tavarat pitäisi ostaa 10x kalliimmalla.

Vierailija
40/365 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Mitä porukkaa te olette? Mikä teitä vaivaa?!

Ne ostaa siis Temusta, maapallon toisellalta puolelta rahdattua muovipaskaa, jotka voi heittää roskiin kun on halpaa??!!

Joillekin pitäisi asettaa holhous...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi