Akateeminen nainen, kysele duunarimieheltä ja selvitetään ollaanko match!
Kommentit (86)
1) onko sinulla sydämen sivistystä?
2) kuulutko miehiin jotka sanoisivat naiselle että ikinä en löisi naista
3) uskotko Jumalaan
4) onko sinulla tiedossa kaikki isovanhempasi tiedot - ketkä heistä olet itse tavannut eli tuntenut
5) miksi olet sosiaallidemokraatti? Oletko tutkinut sukujuuresi ja olet varma että vaikka olet duunari niin sinulla on hienot sukujuuret joita kaikilla ei ole
6) oletko kätevä käsistäsi
7) onko suvussasi jotain rakentaja-sukujuurta
8) miltä alueilta sukusi tulee - onko ulkomaalta tullutta porukkaa... mikä vuosisata ja mistä
9) onko tiedossasi että sukusi on terveitä ihmisiä
10) minkälaisia naisia suvussasi on ollut - ovatko raskautuneet helposti, helppoja synnytyksiä, ei lapsivuodekuolemia, ei keisarileikkauksia, ei lapsikuolleisuutta
11) jos menisit naimisiin niin valitsisitko kirkkohäät ja merkitsevätkö ne sinulle että liitto tehdään Jumalan edessä
12) oletko eläinrakas
13) tykkäätkö lapsista
14) millainen isä haluaisit olla pojallesi entä tyttärellesi
15) minkälaisen kodin haluaisit vaimosi kanssa
16) onko suvussasi vain sini- ja harmaasilmäisiä vai myös vihreä- ja ruskeasilmäisiä
17) ollaanko teillä oltu ev.lut vai ortodokseja
18) kuinka monta lasta haluaisit
19) mitä tapahtuisi jos vaimosi pettäisi sinut
20) tykkäätkö kirjoittaa kirjeitä
21) soitatko jotain instrumenttia / entä laulutaito
22) tykkäätkö laittaa ruokaa
23) minkälainen ruokavalio - sekalainen normaali vai mikä
24) onko sinulla tatskoja ja lävistyksiä - jos on niin miksi
25) mitä koruja käytät - onko risti
26) miten pukeudut - onnistutko olemaan myös pukumiehenä
27) mitä tykkäät siitä että miehellä on pitkä tukka
28) osaatko ajaa venettä ja tunnet merimerkit ja -säännöt
29) tykkäätkö kalastaa ja samota metsässä
30) osaatko tyhjentää puuseen
31) Nyt en jaksa kirjoittaa enempää mutta MITÄ ITSE HALUAISIT LISÄTÄ TÄHÄN LISTAAN... kyllä multa lisää kysymyksiä löytyisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pyrit edistämään sukupuolten tasa-arvoa?
Elämällä omaa elämääni niin, että en alenna tai mahdollista naisten alentamista.
Äänestän myös niitä, joille tämä on ok.
ap
Okei, mielestäsi siis sukupuoliin liittyvät tasa-arvohaasteet liittyvät vain naisten oikeuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Harmittaisiko sinua se että tyydyn työelämässä duunariosaani, sillä en näe korkeakoulutuksen ja sitä kautta työelämässä tulevan vastuun ja stressin kohtaavan siitä maksettavan rahallisen korvauksen kanssa?
Ei, koska silloin meissä on jotakin samaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Teetkö aloitteen itse vai odotatko toiselta?
Myönnän, että odotan toiselta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat erityisesti akateemisen naisen? Eikö duunari kelpaa
En halua mitään, tein tämän ketjun ihan vaan huumorilla. No, myönnän että pidän akateemisista naisista ja olen seurustellutkin sellaisen kanssa.
ap
Ovatko akateemiset naiset kollektiivi josta voi yksioikoisesti sanoa pitävänsä?
Eipä tietenkään ole, mutta kertoo se kuitenkin siitä, että ihmisellä on edellytykset olla älykäs ja se viehättää. Mutta joo, yleistykset on aika tylsiä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pyrit edistämään sukupuolten tasa-arvoa?
Elämällä omaa elämääni niin, että en alenna tai mahdollista naisten alentamista.
Äänestän myös niitä, joille tämä on ok.
ap
Okei, mielestäsi siis sukupuoliin liittyvät tasa-arvohaasteet liittyvät vain naisten oikeuksiin?
Ota huomioon että olen vain duunari. Tuo on se miten minä tuen asiaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
1) onko sinulla sydämen sivistystä?
2) kuulutko miehiin jotka sanoisivat naiselle että ikinä en löisi naista
3) uskotko Jumalaan
4) onko sinulla tiedossa kaikki isovanhempasi tiedot - ketkä heistä olet itse tavannut eli tuntenut
5) miksi olet sosiaallidemokraatti? Oletko tutkinut sukujuuresi ja olet varma että vaikka olet duunari niin sinulla on hienot sukujuuret joita kaikilla ei ole
6) oletko kätevä käsistäsi
7) onko suvussasi jotain rakentaja-sukujuurta
8) miltä alueilta sukusi tulee - onko ulkomaalta tullutta porukkaa... mikä vuosisata ja mistä
9) onko tiedossasi että sukusi on terveitä ihmisiä
10) minkälaisia naisia suvussasi on ollut - ovatko raskautuneet helposti, helppoja synnytyksiä, ei lapsivuodekuolemia, ei keisarileikkauksia, ei lapsikuolleisuutta
11) jos menisit naimisiin niin valitsisitko kirkkohäät ja merkitsevätkö ne sinulle että liitto t
Vastaan näihin huomenna. Nyt pitää mennä iltapesulle.
ap
Oon aika väsy kun just tulin himaan. Muuten kysyisin enemmän.
Yks kysymys : mitä palstoja/aiheita luet päivän lehdestä?
Tuliko meille mätsi? Tämä listani on luultavasti oikeasti vähän jotain muuta kuin akateemisen naisen vaatimukset. Mutta nämä asiat ovat tärkeitä jos avioituisin miehen kanssa eikä se onko akateeminen vai joku duunari. Kummassakin porukassa on ties mitä porukkaa - nykymaailma ihan sekaisin. Akateemisten yhteiskuntaluokka luulee olevansa joku korkein täällä varinkin jos on päässyt rahoille.
Me vietimme kesät muurarimestarin kanssa... hieno ammattimies! Tyylikäs kuin mikä! Mielummin hän kun joku idiootti lääkäri. Lääkärit ja juristit tippuneet alhaisimpaan kastiin ainakin minun maailmassani. Tasokkaan miehen tulee myös olla miehekkäällä tavalla herkkä... jokainen ilmaisen 'kansakoulun' (peruskoulun) käynyt osaa kirjoittaa tässä maassa ja jos ei osaa niin voi kysyä että missä tökkii... Jos osaa kirjoittaa ja lukea niin miksikäs ei joskus käyttäisi noita taitoja johonkin???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö aloitteen itse vai odotatko toiselta?
Myönnän, että odotan toiselta.
ap
Jos tuet vain yhtä sukupuolta kaikkia sukupuolia koskevassa asiassa, kyseesä ei ole tasa-arvo vaan suosiminen.
Terveisiä vielä täältä pesulta. Veivailen essaria ees taas... aika moiset aromit kun kikkeli on maustunut duunipäivän lomassa. Haisee koko 5 neliön pesuhuone!
ap
Toistaiseksi et ole kuulostanut hullummalta, t. akateeminen nainen.
Haluaisin tietää myös:
1. Miten kohtelet muita elollisia olentoja, ja miten näet ihmisen aseman näiden joukossa?
2. Uskotko joihinkin yleisimpiin ns. salaliittoteorioihin, oletko esim. ilmastonmuutoksenkieltäjä, rokotevastainen, uskotko ettei ihminen ole käynyt kuussa tai että juutalaisvainoja ei tapahtunut?
3. Tulisiko meille riitaa sellaisesta ammatillisesta valinnasta, että kieltäytyisin ottamasta vastaan korkea(mpi)palkkaista työtä, koska ammatillinen intohimoni ohjaisi vähemmän tuloja tuottavaan tutkimustyöhön tai johonkin projektiin tai yrittäjyyteen? Entä, jos kävisikin niin, että ansaitsisin enemmän kuin sinä, kokisitko sen uhaksi miehisyydellesi?
Vierailija kirjoitti:
Oon aika väsy kun just tulin himaan. Muuten kysyisin enemmän.
Yks kysymys : mitä palstoja/aiheita luet päivän lehdestä?
EN ENÄÄ MITÄÄN PITKIIN AIKOIHIN ELI VUOSIIN... En enää kuuntele uutisiakaan... jos ei sattumalta ole päällä... telkkarin katsominen on täysin jäänyt... koska olen nähnyt hyvän filmin viimeksi - en muista... joskus dokkareita Areenasta... Ennen luin Svenska Dagbladet mutta Hesarin tilaus on loppunut jo vuosia sitten - äidilleni tuli ehkä vielä 10 vuotta sitten mutta hänkin lopetti... Selaan joskus (=usein) otsikoita Expressen ja Aftonbladet lehdistä... RadioSuomi on usein päällä... Minua ei kiinnosta mitkään aiheet... en seuraa kulttuuria enkä juokse museoissa ja taidenäyttelyissä (aina vaan kamalaa) jotain poikkeuksia lukuunottamatta... en käy kirkossa vaikka uskon syvästi Jumalaan, en ole hihhuli... enkä käy teatterissa ja ooppera on hirvitys... festareilla on liikaa porukka minulle kun en tykkää väenpaljouksista... en muista koska olen lukenut kirjan johon en olisi pettynyt - jos aloitan jonkun kirjan niin luen sen tosisani kannesta kanteen eli ei mitään fuskua... Iltalehden otsikotkin ovat jotenkin jääneet viime aikoina...
TÄMMÖINEN ON TÄSTÄ YHTEISKUNNASTA TÄYSIN SYRJÄYTYNYT IHMINEN... veljeni seuraavat kovasti ulkomaalaisia uutiskanavia... sekä telkkari että lehtiä...
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi et ole kuulostanut hullummalta, t. akateeminen nainen.
Haluaisin tietää myös:
1. Miten kohtelet muita elollisia olentoja, ja miten näet ihmisen aseman näiden joukossa?
2. Uskotko joihinkin yleisimpiin ns. salaliittoteorioihin, oletko esim. ilmastonmuutoksenkieltäjä, rokotevastainen, uskotko ettei ihminen ole käynyt kuussa tai että juutalaisvainoja ei tapahtunut?
3. Tulisiko meille riitaa sellaisesta ammatillisesta valinnasta, että kieltäytyisin ottamasta vastaan korkea(mpi)palkkaista työtä, koska ammatillinen intohimoni ohjaisi vähemmän tuloja tuottavaan tutkimustyöhön tai johonkin projektiin tai yrittäjyyteen? Entä, jos kävisikin niin, että ansaitsisin enemmän kuin sinä, kokisitko sen uhaksi miehisyydellesi?
Vastaan vielä tähän ennen kuin alan nukkumaan (työt alkaa klo 7, duunarin iloja), muihin vastailen huomenna. Pari jäi välistä epähuomiossa, pahoittelen sitä.
Mutta noihin.
1. Kohtelen elollisia olentoja empatialla. Minulla on koira ja olen vähentänyt lihan syöntiä, joskaan en täysin lopettanut (vielä). Syynä eettiset ja terveydelliset syyt. En pidä tappamisesta, eli metsästys tai vast ei kiinnosta. Eläimet ovat osa maapalloa ja ihmisen tehtävä on huolehtia että niille ei aiheuteta tarpeetonta kärsimystä ja niiden elinolot pidetään kunnossa.
2. En usko salaliittoteorioihin, tiedän että holokausti on totta, olen saanut kaikki rokotteet ja tiedän että ilmastonmuutos on totta. Niin ja ihminen on käynyt kuussa.
3. Ei missään nimessä olisi ongelma. Sinun urasi, sinun elämäsi. Teet mitä haluat ja kannustaisin siihen. Ja kuten jo todettua, miehisyyteni kestäisi kyllä jos sinulla olisi isompi palkka, en ymmärrä miksi ei kestäisi. Todennäköisesti tienaatkin paljon enemmän esim nyt.
Mutta joo, ehkäpä palaan huomenna. Tuossa oli iso kysymyspatteri johon pitää vastata.
AP.
Noh, duunarimies, miksi olet noin kiltti? Eihän sinun tarvitse kaikkiin kysymyksiin vastata. Miksi et vastaa vain niihin mihin haluat vastata? Itse en ainakaan vastaisi kaikkeen. Minua haittaa, jos mies on liian kiltti. Minulle miehessä on tärkeintä että ollaan samalla aaltopituudella, että löytyy n.s. pito- ja panovoimaa. Mitä haluat kysyä minulta? T. Tohtorisnainen
Lähtisitkö oopperaan kuuntelemaan Wagneria?
Syökää paskaa idiootit. Paska ketju!!! POISTOON KIITOS.
Syökää paskaa idiootit. Paska ketju!!! POISTOON KIITOS.
Olisitko valmis elättämään akateemista naista, joka ei neuroepätyypillisyytensä takia kykene työelämään?