Akateeminen nainen, kysele duunarimieheltä ja selvitetään ollaanko match!
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Ketkä voittaa WNBA:n mestaruuden?
En tiedä, en tunnista tuota lyhennettä.
ap
Harmittaisiko sinua se että tyydyn työelämässä duunariosaani, sillä en näe korkeakoulutuksen ja sitä kautta työelämässä tulevan vastuun ja stressin kohtaavan siitä maksettavan rahallisen korvauksen kanssa?
Teetkö aloitteen itse vai odotatko toiselta?
Vierailija kirjoitti:
En ole persu, eli älkää pelätkö.
ap
Ai. No siihenhän se sitten heti karahti.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaisiko sinua se että tyydyn työelämässä duunariosaani, sillä en näe korkeakoulutuksen ja sitä kautta työelämässä tulevan vastuun ja stressin kohtaavan siitä maksettavan rahallisen korvauksen kanssa?
Eiku sori. Se olikin niin päin että sinä olet se duunari :D
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole persu ja mikä tekee sinusta koulutettua persua paremman?
Ei minua tee mikään toista paremmaksi, sellainen ajattelu on typerää harrasti sitä kuka tahansa.
Olen vasemmalle kallellani, koska en tienaa kovin hyvin, pidän hyvinvointiyhteiskunnasta ja haluan että jonkinlainen sosiaalinen oikeudenmukaisuus toteutuu. Osin myös kai verenperintöäni, koska olen duunarien lapsi ja lapsenlapsi eikä he äänestäneet oikeistoa koskaan ja opin syyt, miksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Toteutatko kaikki haaveeni? Tekisitkö puolestani mitä vain?
En minä sellaista voi mennä lupaamaan. Yhdessä katsotaan mitä tehdään. Mutta mahdollista se on jos kaikki on ok.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempikirjasi?
Näitä on monta. Haluaisin vastata venäläisen klassikon, mutta kukaan ei sitä usko. Sanotaan nyt sitten tylsästi vaikka Täällä Pohjantähden alla.
ap
No, miksei muka? Senkö takia, että olet nainen joka on halunnut maalata täydellisen miehen kuvan todistaaksesi inkkeleille, että tavisduunari saa pildeä, koska naiset rakastuvat ensisijaisesti persoonaan?
Ja kaikista oleellisin kysymys. Miksi ihmeessä suomalaisen kirjallisuuden kiistaton mestariteos olisi tylsä vastaus?
No onhan tuo nyt ihan helvetin tylsä..
Jos tämä oli ap, niin swaippasin vasempaan.
Christiiina kirjoitti:
Kuinka usein käyt teatterissa/leffateatterissa?
Kuinka usein syöt ravintolassa esim lounasbuffa tai ala carte illallisella?
Teatterissa kävin viimeksi viime talvena. Leffateatterissa pari vuotta sitten.
Ala carte mieluusti, tosin en minä nyt buffaakaan pelkää (olenhan duunari)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat erityisesti akateemisen naisen? Eikö duunari kelpaa
En halua mitään, tein tämän ketjun ihan vaan huumorilla. No, myönnän että pidän akateemisista naisista ja olen seurustellutkin sellaisen kanssa.
ap
Ovatko akateemiset naiset kollektiivi josta voi yksioikoisesti sanoa pitävänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toteutatko kaikki haaveeni? Tekisitkö puolestani mitä vain?
En minä sellaista voi mennä lupaamaan. Yhdessä katsotaan mitä tehdään. Mutta mahdollista se on jos kaikki on ok.
ap
Mitä tarkoittaa, jos kaikki on ok?
Neuvostoliitto oli työläisten paratiisi. Näitä ihailijoita riittää edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Miten pyrit edistämään sukupuolten tasa-arvoa?
Elämällä omaa elämääni niin, että en alenna tai mahdollista naisten alentamista.
Äänestän myös niitä, joille tämä on ok.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä voittaa WNBA:n mestaruuden?
En tiedä, en tunnista tuota lyhennettä.
ap
Eli sinulla ei ole akateemisille ominaista peruskiinnostusta selvittää sinulle tuntemattomia asioita. En usko, että meistä tulisi matchia. Haluan kumppanin jonka kanssa olemme ikuisella tutkimusmatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempikirjasi?
Näitä on monta. Haluaisin vastata venäläisen klassikon, mutta kukaan ei sitä usko. Sanotaan nyt sitten tylsästi vaikka Täällä Pohjantähden alla.
ap
No, miksei muka? Senkö takia, että olet nainen joka on halunnut maalata täydellisen miehen kuvan todistaaksesi inkkeleille, että tavisduunari saa pildeä, koska naiset rakastuvat ensisijaisesti persoonaan?
Ja kaikista oleellisin kysymys. Miksi ihmeessä suomalaisen kirjallisuuden kiistaton mestariteos olisi tylsä vastaus?
En ole nainen ja vastaus on tylsä siksi, että koska se on tietysti klassikko, niin kaikki vastaa sen. No sanotaan sitten vaikka Bulgakovin Saatana saapuu Moskovaan, siinä vasta kirja"
ap
Hei akateemiset leidit! Ootteks kinkyjä? Itse tykkään työnnellä kirsikoita perseeseen ja samalla nuolla isolla kielelläni persikoita. Mmmmmmmm....
ap
Ymmärsinkö oikein että olet parisuhteessa ja etsit akateemista sivupolkua?
Vierailija kirjoitti:
Oletko pihi?
No kun en ole sitäkään. Tosin pyrin kyllä laittamaan sivuun jos vaan mahdollista.
ap
En halua mitään, tein tämän ketjun ihan vaan huumorilla. No, myönnän että pidän akateemisista naisista ja olen seurustellutkin sellaisen kanssa.
ap