Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coldplay-masennus:(

Vierailija
24.07.2024 |

Coldplay on itselleni ollut aina tärkeä bändi. Harmittaa tosi paljon etten itse pääse osalliseksi konserteista. En saanut lippua niiden tullessa myyntiin ja nyt lipuista pyydetään hirveitä summia. Olen pitkällä sairauslomalla eikä ole varaa. En nyt halua ilkkujia tähän ketjuun, varmasti rannalle jääneitä on muitakin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä masentuisi itse kukin jos moista joikaamista joutuisi kuuntelemaan.

Vierailija
42/45 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä muutamat maalaistollot tulee tänne itkemään, että eivät Coldplaystä tykkää? :D

Menkää kuuntelemaan sitä Portion boyssiänne, niin tulee parempi mieli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä muutamat maalaistollot tulee tänne itkemään, että eivät Coldplaystä tykkää? :D

Menkää kuuntelemaan sitä Portion boyssiänne, niin tulee parempi mieli. 

Rikosilmoitus tehty!

T: Tiina

Vierailija
44/45 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnikkyydellä saa fansalesta :) ite yritin kaikissa lipunmyynneissä tuloksetta, eilen sain lipun reilu satasella fansalesta parin tunnin rämpyttämisen jälkeen! Eli jos oikeasti harmittaa niin sinne vaa sinnikkäästi yrittämään

Vierailija
45/45 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa, että kaikki fanit ei asu Helsingissä... Matka esim. Pohjois-Suomesta maksaa näillä bensan hinnoilla, jos ei pääse esim. junalla. Yksi hotelliyö Helsingissä keikan aikaan maksoi n. 250 euroa. Tähän keikan pääsylippu päälle + syömiset, niin on äkkiä tonni selällään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän