Coldplay-masennus:(
Coldplay on itselleni ollut aina tärkeä bändi. Harmittaa tosi paljon etten itse pääse osalliseksi konserteista. En saanut lippua niiden tullessa myyntiin ja nyt lipuista pyydetään hirveitä summia. Olen pitkällä sairauslomalla eikä ole varaa. En nyt halua ilkkujia tähän ketjuun, varmasti rannalle jääneitä on muitakin.
Kommentit (45)
Miksi et menisi Stadikan ulkopuolelle kalliolle istumaan ja kuuntelemaan keikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen menossa su mutta siellä sataa aivan kaatamalla ennusteen mukaan😓. Ja liput on kentälle.
Haa Haa
Heh - tuli heti Nelsonin äänellä omassa päässä
Onhan tuo masentava bändi, joten en ihmettele fiilistäsi
Vierailija kirjoitti:
Ollut pitkään paska bändi.
Mikä syy tulla tänne nälvimään? Asia ei kosketa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut pitkään paska bändi.
Mikä syy tulla tänne nälvimään? Asia ei kosketa sinua.
Niin että ap tajuaa, ettei menetäkään mitään, kun kerran minä sanon tälle, että Coldplay on nykyään paska bändi. <3
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä on lippu. Fissä reilusti 161 euron lippuja jokaiselle keikalle!
Fansalea varmaan tarkoitit? Lippu.fi app ilmoittaa kaikille päiville ettei lippuja ole saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fansalea varmaan tarkoitit? Lippu.fi app ilmoittaa kaikille päiville ettei lippuja ole saatavilla.
Ota silmä käteen ja katso, lippu.fi aivan normaaleja lippuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jollain ei ole helvetti varaa yhteen lippuun? Lisäksi jos oot köyhä, osta mieluummin ruokaa tuollakin rahalla.
Pist spotarista coldplay soimaan kuulet paremmin kuin keikalla.
Kyllä se sinultakin omaisuus hupenee kun Marin ex viisikko hallinnon suorittama ostovoiman tuhoaminen tekee loputtomiin tuhojaan...
Itsellä ainakin väheni työt kiitos sinimustan junttihallituksen. Vuodessa maa sekaisin kuin seinäkello. EIkö näitä kukaan saa potkittua pellolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jollain ei ole helvetti varaa yhteen lippuun? Lisäksi jos oot köyhä, osta mieluummin ruokaa tuollakin rahalla.
Kyllä se sinultakin omaisuus hupenee kun Marin ex viisikko hallinnon suorittama ostovoiman tuhoaminen tekee loputtomiin tuhojaan...
Itsellä ainakin väheni työt kiitos sinimustan junttihallituksen. Vuodessa maa sekaisin kuin seinäkello. EIkö näitä kukaan saa potkittua pellolle.
Voi olla että sun työt väheni/loppui ihan jostain muusta syystä kun hallituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kävin kaikki päivät läpi ja ilmoittaa ettei tapahtumaan ole juuri nyt saatavilla lippuja.
Kävin pari päivää sitten tsekkaa, ja fansalessa oli useita yksittäisiä lippuja. Halvin taisi olla vähän yli 100 €.
Itse en vaan kauheasti välitä Coldplaysta. Vanhemmassa tuotannossa pari hyvää biisiä, mutta iso osa ihan "stadion-huttua". Mutta menisin jos saisin ilmaiset liput :)
Todella tylsää jollotusta. En maksaisi senttiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kävin kaikki päivät läpi ja ilmoittaa ettei tapahtumaan ole juuri nyt saatavilla lippuja.
Elää koko ajan, välillä näyttää eioota ja välillä näyttää että muutama lippu jäljellä. Itse pääsin ennakkoon ostamaan liput vuosi sitten ja hinta oli kohtuullinen: alle 80€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että sun työt väheni/loppui ihan jostain muusta syystä kun hallituksesta.
Ei, hallituksesta se johtui. Ihan ei vielä ole auennut miten se, että teen vähemmän töitä, auttaa ketään. Mutta raha-asiat eivät oikein koskaan ole olleet oikeiston alaa. BVain velan mättäminen veronmaksajien harteille. Kuten nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Coldplay? En myöskään halua ilkkujia, ihan tosissani kysyn, kun en ole nykymusiikista niin perillä.
Brittibändi joka teki vuonna 2000 oikeaa musiikkia mutta vaihtoi tyylilajin aivottomaan nykypoppiin. Melkein ruotsalaisia positiivareita.
Esim uusin biisi, FallingInLove on silkkaa puuroa, joka unohtuu heti ja hyvä niin. Toivottavasti soittavat vanhoja biisejä keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Kävin pari päivää sitten tsekkaa, ja fansalessa oli useita yksittäisiä lippuja. Halvin taisi olla vähän yli 100 €.
Itse en vaan kauheasti välitä Coldplaysta. Vanhemmassa tuotannossa pari hyvää biisiä, mutta iso osa ihan "stadion-huttua". Mutta menisin jos saisin ilmaiset liput :)
Ostin viikkopari sitten Fansalesta, hinta 95e kpl.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin masennun Coldplaystä.
Sama
Masennun Coldplaysta myös. Liian värikästä.
Minun piparini haisee.