Miten näytät ihmisille, ettet pidä heistä?
Kävelen ohi. En vastaa viesteihin. Suututan ne. Jotta saan olla rauhassa. En kaipaa pettymyksiä ja draamaa elämääni.
Kommentit (21)
En puhu ihmisille joista en pidä. Jos on aivan pakko vaikka töissä niin työasiat puhun mutta en mitään muuta. En edes moikkaile.
Yritän olla näyttämättä. Ylensä tapaan epämiellyttäviä ihmisiä vain työni puolesta. Muuten voin vältellä heidän seuraansa. Harvoin menetän malttini ja silloin olen todella paha suustani, eikä sen jälkeen tarvitse enää tavatakaan.
En mitenkään. Ei ole aikaa tuollaiseen vammaiseen teatteriin.
Varastan heidän lemmikkinsä ja kidutan sen kuoliaaksi.
Ehkä vältän lopulta, jos toinen käyttäytyy törkeästi. En viitsi jatkaa sellaista. Oma vanhempi on jo kauhea työmaa kiukkuineen.
Ap, en pidä sinun kaltaisista. Näytän sen olemalla todella ystävällinen ja sosiaalinen sinun kaltaisille.
Kirjoitat: Suututan ne ja samalla ettet kaipaa draamaa elämääsi. Aika ristiriitaista.
Tunnen tosielämässä tyypin joka kehuu, ettei koskaan riitele. Pitää itseään sovinnollisuuden perikuvana. Oikeasti hän katkoo välit ekasta erimielisyydestä ja on katkonut välit moneen suuntaan. Käyhän se tuokin draaman välttelystä, vaikkei fiksu tapa olekaan.
harvemmin haluan näyttää, mutta jos haluan (esim. naapurini parvekeröökaajalle olen näyttänyt), niin kommentoin tyyliin "arvaa kaksi kertaa kiinnostaako minua avautumisesi" tai "miksi ihmeessä vastaisin sinulle" tai jotain muuta tympeää. Ihan siksi siis olen hänelle tyly, koska hän on sanonut ettei hän aio tupakointiaan parvekkeellaa lopettaa ilman pakkoa eikä välitä mitä hän sillä toisille aiheuttaa).
Tarjoan heille anaaliseksiä rahaa vastaan.
No ainoastaan olen tällaisten ihmisten kanssa tekemisissä pakon edestä ja ainoa paikka on: töissä. Näitä on muutama ihminen. Hoidan heidän kanssa pakolliset enkä hakeudu heidän seuraansa.
Tiedän muutaman todella draamanhakuisen tyypin. Heitä seuraillessani minulla on vahvistunut ajatus, että ihminen luo ympärilleen heijastuksen sisäisestä maailmastaan.
Yritän välttää näiden tyyppien seuraa. Se onnistuu helposti, sillä he viihtyvät mieluiten seurassa, joka lietsoo negatiivista fiilistä entisestään.
Vaikeat tunteet on aina paras ilmaista tanssilla. Tanssi on universaali kieli.
En yhtään mitenkään. En koskaan ole ihmisten seurassa joista en pidä joten kysymyksesi on täysin epärelevantti.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään mitenkään. En koskaan ole ihmisten seurassa joista en pidä joten kysymyksesi on täysin epärelevantti.
Useat ihmiset joutuvat tahtomattaan olla tekemisissä ikävien ihmisten kanssa. Siksi kysymys ei ole epärelevantti.
Kaupassa päästelen ääniä läskeille hyllyn takaa: "Euuuugh! Äyyyyy. Öyyyyyyh? Iööööyyyyyyy!"
Hullulle naapurille, joka ei osaa muuta kuin huutaa ja kirota perheelleen (yleensä yöllä ja erittäin kovalla äänellä), sekä räkiä alakerran (=minun) parvekelaseihin sanoin, että opettelisi vaikka lukemaan ja kirjoittamaan, niin voisi oppia jopa uusia sanoja. Ainoa sana, jonka osaa virheettä sanoa on vttu. Sitä onkin sitten kuultu ihan riittämiin..
Vierailija kirjoitti:
Varastan heidän lemmikkinsä ja kidutan sen kuoliaaksi.
Harkitse lopullista henkilökohtaista ratkaisua. Lievempi versio siitä on lobotomia.
Normaali aikuinen ihminen pyrkii olemaan näyttämättä. Työelämässä tärkeäkin taito usein. On lapsellista olla tunteiden vietävissä.
Miksi aloitat keskustelun ja vastaat itsellesi?
T: Tuntematon