Anni Sinnemäki: "Tarvitsemme lisää vaihtoehtoja oman auton käytölle"
Siis mikä helvetti tuota muijaa oikein vaivaa? Eikö se pysty ajattelemaan kuin itseään? Miten me matalapalkka-aloilla työskentelevät käydään töissä jos omaan autoon ei ole enää varaa? Mulla on autossa perus raksatyökalut tikkaineen, miten se kuvittelee että voisin ne kuljettaa ympäri Helsinkiä ilman autoa?
Mä vihaan tuota ja muita Vihreitä jotka eivät tee mitään muuta kuin haittaa minun elämälleni.
https://www.helsinginuutiset.fi/paakirjoitus-mielipide/7299256
Kommentit (373)
Mulle kelpais auto ja kuljettaja valtion piikkiin. Tai jos ei oo mahdollista, niin voin tyytyä taksikorttiin. Kansanedustajat näyttää esimerkkiä.
Antaa Sinnemäen vaan kävellä, autosta en luovu.
Helsingin keskustasta on hävinnyt paljon liikkeitä ja kauppoja. Keskeinen syy on liikennejärjestelyt.
Voisko työttömät ruveta riksakuskiksi?
Oman auton sijaan minulle kelpaa kaupungin maksamat taksikyydit haluamallani automerkillä ja -mallilla. Järjestääkö Anni sellaiset?
ei ole aikaa identiteettipolitiikkaan? Vihreät ja Sinnetäti itse tehneet identeettipolitiikkaa, jopa kulkuneuvot on valjastettu osaksi sitä. Fillarikommunistit, bensalenkkarit jne
Helsingin liikenteellä ei ole mitään vaikutusta maapallon ilmastoon. Sen sijaan toimivalla liikenneinfralla on merkitystä stadilaisille ja yrityksille. Sisältää myös toimivan yksityisautoiluinfran
Eiköhän Sinnemäki tule auttamaan, että saatte ne työkalut kujetettua julkisilla. Ja voihan se vaikkaa kantaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Voisko työttömät ruveta riksakuskiksi?
Eivät voi, vaan Kokoomus tuo kehitysmaista huippuosaajia riksaa ajamaan paskapalkalla.
Eikös se ole lentokone? Joukkoliikenne, kuten metro tai HSL-bussit?
Samarinia myös.
En koskaan, kertaakaan, ole nähnyt vouhottajia liikenteessä.
😅
Vierailija kirjoitti:
Helsingin keskustasta on hävinnyt paljon liikkeitä ja kauppoja. Keskeinen syy on liikennejärjestelyt.
Millaiseksi nuo höyrypäät Helsingin keskustan vielä tekevät? Sellaiseksi, missä ei ole kauppoja juuri ollenkaan vaan ainoastaan kävely- ja pyöräteitä? Ja siellä sitten pöllöilee huumehöyryisiä huippuosaajia ja suomalaisten lapsia jengiytymässä?
Vierailija kirjoitti:
Keskeinen syy on asukaspysäköinti kadun varsilla. Suurin osa autoista ei liiku keskustasta kuukauteen.
Muistaakseni Osmo Soininvaara asui Skattalla ja pyöräili sieltäkäsin eduskuntaan aikanaan. Että sellaisia nämä cityvihreät ovat. Yksikään ei asu Kontulassa tai Myllypurossa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole lentokone? Joukkoliikenne, kuten metro tai HSL-bussit?
Samarinia myös.
En koskaan, kertaakaan, ole nähnyt vouhottajia liikenteessä.
😅
Mä olen kyllä nähnyt Sinnemäen pikaratikan kyydissä. Näiden vihreiden on välillä pakko käydä näyttäytymässä siellä, koska heitä arvostellaan tästä niin paljon. Mutta ei se muuta sitä faktaa, että duunari tarvitsee autoa. Ei autoa, ei töitä. Näin se vain menee.
pääkirjoituksen on pakko olla trollaus. Toihan on täysin mielipuolista sekoilua
Vierailija kirjoitti:
Antaa Sinnemäen vaan kävellä, autosta en luovu.
Sille tekisi hyvää kävellä - edes kerran viikossa. Ja Fatima lenkkiseuraksi.
Eikö noita vihreitä h*lluja voitais ottaa härän silmään?
Näin Presidentti Bidenin sanoin.
Mikään muu ei tunnu auttavan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiseksi nuo höyrypäät Helsingin keskustan vielä tekevät? Sellaiseksi, missä ei ole kauppoja juuri ollenkaan vaan ainoastaan kävely- ja pyöräteitä? Ja siellä sitten pöllöilee huumehöyryisiä huippuosaajia ja suomalaisten lapsia jengiytymässä?
Juuri näin. Helsinkiläiset ovat muuttaneet mielisairaalasta Kirkkonummelle, oululaisethan tuota enää miehittävät.
Miten olisi polkuauto? Tai kolmipyöräpoljin sohvaistuimella ja lämmitetty koppi. Vaarallisiako?
Nää ei vttu muuta tee kun kyttää housut märkänä niitä päästöprosenttejaan
Vihreän mielipuolisen ideologian papitar.