Mies järjesti yllätysreissun, en pidä tällaisista yllätyksistä
Ilmoitti kolmea päivää ennen kuin reissuun lähtö olisi, että lähdetään. En tiedä minne, moneksi päiväksi ja mihin kellonaikaan. Olen ihminen joka ei tällaisista yllätyksistä pidä, koska pitäisi tietää mitä pakkaa mukaan ja vielä kun on 4kk ikäinen vauva niin lähteminen jonnekkin minne lie ei tunnu kovin mukavalta. Lisäksi hän on pyytänyt mukaan vanhempansa. Tämä siis minulle synttärilahjaksi niin en ymmärrä, että miksi isovanhempien on lähdettävä mukaan. Isovanhemmatkin tietävät minne ollaan menossa. Anopin kanssa en oikeen jaksa olla tekemisissä, toimeen tulen, mutta nyt tuntuu, että synttärit menee siinä, että en saa hetken rauhaa, kun anoppi säheltää jatkuvasti ympärillä. Olisin mieluiten lähtenyt oman perheen kesken, mutta mies perusteli asiaa sillä, että paikkaan ei mene julkisia ja meillä ei ole autoa. Hänen vanhemmillaan ei ole mikään tilava auto ja lapsen kanssa, kun lähdetään jonnekkin tavaraa pitää ottaa väistämättä mukaan enempi (rattaat, kaukalo, omat tavarat, vauvan tavarat) niin kiva sitten istua ahtaassa autossa ja kun ei tiedä kauan matka kohteeseen x kestää. Oli pakko vuodattaa tämä jonnekkin, koska olen tosi väsynyt, kun olen kaiken lisäksi raskaana.
Kommentit (71)
Olisiko kyseessä tunti Tuuriin eli Keskisen kyläkauppaan ?
Elätpä kontrolloivassa suhteessa.
En katselisi tuollaista. Aikuisena ihmisenä minä päätän ihan itse milloin olen missäkin.
Minä jäisin kotiin. Saisin olla siellä ihan rauhassa omin ehdoin.
Kiitos tiedosta, nyt sitten vaan soittamaan Seiskaan🥳🥳🥳🥳
Teillä on neljä kuukautta vanha vauva ja olet jo uudelleen raskaana? Suhteessanne on kyllä isompia asioita pielessä kuin joku synttärireissu.
Mitä sanoit miehelle, kun hän ilmoitti yllätyksestään?
Mies on kiinni vanhemmissaan. Varmasti olisi voinut keksiä vaikka kuinka paljon mukavaa vain teille kahdelle ja vauvalle.
No mieshän sitten pakkaa sopivat varusteet lapselle. Jos kerran tiedät, että menette autolla, tarvitset Suomen kesään sopivat vaatteet. Jospa nyt relaisit ja koittaisit nauttia. Kyllä kerkeet talvella olla lasten kanssa kotona. Jos kaikki menee perseelleen, niin ei tarvitse enää uudelleen moiseen suostua.
Älkää kiukutelko. Olkaa iloisia, että ylipäätään mies järjestää reissun. Sinun ei tarvitse muuta kuin koota tarvittavat tavarat ja istua autossa. Ei se niin ahdas ole kuin kuvittelet.
Jos joku järkkää kaiken valmiiksi niin nostan hattua. Minäkin haluaisin täysin valmiille reissulle.
Häpeä käytöstäsi. Ole hyvilläsi, ettet joutunut viikkoja suunnittelemaan ja pyörittelemään. Hienon jutun miehesi teki.
Trollihan tämä. 4 kk vauva ja uudestaan raskaana ja muijan suurin ongelma on joku synttärimatka. Joopa joo.
No älä lähde. Sinä, problem solved.
Mitä nopeammin kerrot asian myös mielikuvitusmiehellesi sen parempi. Ja noin silleen, vaikka en olisi tiineenä eikä kuvioon kuuluisi yhtään lasta niin noilla spekseillä en lähtisi minnekään.
Matkasta tässä on kyse, eikä perhesuhteesta. Siis matka on ydin. Montako päivää viivytte?
Kai tiedät sen vaippojen takia varautumisen.
Minullakin on nyt 4kk vanha vauva, enkä todellakaan suostuisi lähtemään mihinkään yllätysmatkalle. Hirveä ajatuskin. Ehkä jonkun todella helppoluonteisen, rauhallisen ja helposti nukahtavan vauvan kanssa voisi lähteä, mutta tämän kanssa ei todellakaan. Siitä matkasta ei nauttisi tasan tarkkaan kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tämä. 4 kk vauva ja uudestaan raskaana ja muijan suurin ongelma on joku synttärimatka. Joopa joo.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne näitä juttuja keksii? Toinen toistaan mielikuvituksen tuotetta.
Jaahas, pulla uunissa. Mikä on että yksi syntymäpäivän piloille meno on noin iso juttu ? Relaa !