Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus: Minulle sopii paremmin kolme ateriaa päivässä kuin viisi

Vierailija
24.07.2024 |

Minulle sopii paremmin kolme ateriaa päivässä kuin viisi. Tällöin on helpompi pudottaa painoa, läskiä. Jaksan kuitenkin treenata. Mahtaako liityyä insuliiniresistenssiin. Minulla ei ole diagnoosia, mutta epäilen, että jotain siihen suuntaan on.

Lisäksi nautin pienestä nälästä. Syön tällä ateriarytmillä myös terveellisemmin. 

Miten teillä muilla?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaan aamupalan yleensä kahvilla kun ei ole nälkä. Sitten syön n. 1000 kaloria lounaalla, saman verran iltaruoalla ja iltapalan ennen nukkumaanmenoa. Töissä usein syön yhden välipalan kun tulee nälkä. Oon koko ikäni ollut normaalipainon ja alipainon rajoilla.

Vierailija
42/46 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole valetta säkärillä menee kevyesti,pyöräilen myös talvella mutta en niin paljon ,liukulumihiihdän lumitilanteesta riippuen joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole valetta säkärillä menee kevyesti,pyöräilen myös talvella mutta en niin paljon ,liukulumihiihdän lumitilanteesta riippuen joka päivä.

50 km on hyvä matka! Olet reipas!

Vierailija
44/46 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess, olen kiitollinen kaikille vastanneille. Kiitos paljon!

ap

Vierailija
45/46 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
46/46 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pyrin kolmeen, mutta neljä siitä tahtoo tulla. Jotenkin se iltapäiväkahvi on niin tärkeä hetki (Syön aina kahvin kanssa jotain). Syön sitten kevyen iltaruuan, jolla yritän kompensoida :)

Mutta tottahan se on, että jos syö vain kolme ateriaa, niin kaloreita tulee yleensä vähemmän. Nykyiset ylikalorit tulee kaiketi välipaloista, ainakin amerikkalaisilla. Ne syö saman verran aterioilla, kuin 70-80-luvuilla, mutta vetää välipaloja joka välissä (luin jostain).

Kaloreiden määrä ei riipu ruokailujen määrästä, vaan ruuan sisällöstä.

No, käytännössä jos on enemmän ruokailukertoja, niin on enemmän kaloreita, vaikka ruualla söisikin vähän reilummin. Poikkeuksena tietenkin nämä youtuben preppaajat, jotka puntarin kanssa tekevät lasikippoihinsa viikon ruuat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan