Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Tapasin todella mukavan miehen, mutta...

Vierailija
24.07.2024 |

Tapasin siis todella miellyttävän ihmisen, jonka kanssa olen ollut yhteyksissä jokusen viikon. Hän on lämmin, ystävällinen ja ajattelevainen mutta hänellä on noin 30 kg ylipainoa. Ajattelin, etten välitä asiasta ja haluan tutustua silti mutta kyllä asia vaivaa. Kun olimme intiimisti yhdessä, huomasin että asia vaivasi minua vaikka yritin ohittaa sitä kuinka. Huomasin ajattelevani että jos hän nipistäisi esim. 10 kg asia ei vaivaisi niin paljoa ja se jopa muuttaisi hänen olemustaan ehkä niin ettei olisi "liikalihavan" oloinen. 

Inhoan itseäni asian takia, mutta en kai voi muuttaa itseänikään. Harrastan itse liikuntaa päivittäin, olen normaaleissa mitoissa. 

Harmittaa koska muuten kaikki tuntuu olevan kohdillaan siihen että jutun voisi antaa edetä. Toisaalta mietin että totunko asiaan ja kuuluuko johonkin tottua. Ja entä jos hän lihoo lisää. Tämmöisiä pohdin. Kun ylipaino on myös terveyskysymys ennen kaikkea.

Onko muilla vastaavia kokemuksia ja mihin päädyitte?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi lihavan kanssa on ällöttävää. Miten edes pystyit seksiin hänen kanssaan?

Vierailija
42/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miesvihaaja,mee hoitoon 🤡 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi lihavan kanssa on ällöttävää. Miten edes pystyit seksiin hänen kanssaan?

Olet oikeassa,seksi lihavan naisen kanssa on kammottavaa touhua 🤮 

Vierailija
44/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin tämä! En minä vaadi mitään bodaria ja todellakaan pieni ylipaino ei ole mikään ongelma. Mutta toisaalta onhan tässä se pointti juuri, että pitkässä juoksussa sehän on suuri eroavaisuus meissä että itse tykkään liikkua ja olla aktiivinen ja toinen ei ainakaan siinä määrin. Senhän näkee kyllä. Mutta luonne hänellä on todella hyvä ja lämmin sydän. Täytyy varmaan katsoa peiliin ja myöntää että olen siis pinnallinen ihminen, vaikka itseäni olen muuna pitänyt.

Ap.

Vaikka kuinka liikkuisi, ei laihdu jos syö epäterveellisesti. Kuten minä.

Vierailija
45/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sille ukolle pitäisi edes alkaa tehdä jotain tiliä parin viikon tuntemisen jälkeen? Sanot vaan, että ei löydy kuin kaverillisia tunteita sinun puoleltasi ja annat olla.

Koska pidän hänestä ihmisenä! Jos en olisi kiinostunut hänestä tippaakaan tai arvostaisi häntä niin silloin kai olisi helppoa vaan todeta noin.

Ap

Eli sun logiikalla pitäminen ja arvostaminen tarkoittaa sitä, että annat miehelle vikalistan kuin katsastuksessa reputtaneelle autolle ja lähetät jatkamaan seuranhakua heikommalla itsetunnolla sen sijaan, että sanoisit jotain ympäripyöreää ja toivottaisit onnea sopivamman kumppanin löytämiseen.

Asia kunnossa.

Vierailija
46/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa pitkässä juoksussa tärkeintä on toisen luonne ja yhteiset arvot. Ulkonäkö menettää merkityksensä lopulta. Hyväkuntoinenkin voi lihoa vuosien saatossa ja en tiedä ketään, joka olisi siinä vaiheessa eronnut puolisostaan kun ne muut asiat painaa vaakakupissa enemmän. Mutta kyllä toisesta pitää viehättyä. Itse nyt mietit asian plussineen ja miinuksineen ja teet päätöksen.

Vierailija
47/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on 185 pitkä. Ihan hyvin omillaan toimeen tuleva niin kuin itsekin olen. 

Ap.

Pituus on tärkeämpi kuin paino. Pituus periytyy helpommin lapselle, painoon voi vaikuttaa ruokavaliolla.

Ala suhteeseen ja kannusta liikkumaan tai tarkkailemaan painoa puolen vuoden jälkeen. Jos ei muuta tapojaan arvioi haluatko jatkaa suhdetta.

Normaalipainoinen lyhyt mies löytää kyllä paljon helpommin kauniin naisen, kuin lihava pitkä mies.

t. Nainen

Vierailija
48/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitappa sanoa puolisolle että pitäisi painoa pudottaa niin se toisi vipinää niin petiin kuin hänen omaan oloonsakin. 

Ei ole helppoa kun se toista satuttaa ja stressaa. Toisaalta ei tahtoisi kärvistellä ja toisen kondis huolettaa.

Ei mikään helppo rasti. Toisaalta alussa sen sanominen olisi paras hetki. Kerta mies kyseessä niin se voisi antaa kaverille melkoisen motivaattorin pistää ittensä tikkiin. Suosittelen siis lyömään asian tiskiin nyt heti.

Jos kaverista kuoriutuu joku läski-aktivisti niin sitten ette ole yhteensopivia ja seuraavaa arpaa raaputtamaan.

No kai meitä on moneen junaan, mutta itse en kyllä alkaisi esim laihduttamaan tuollaisin ehdoin, kun ihan samanlaisia loruja olisi luultavasti edessä milloin mistäkin mielipahasta. 

Mitä taas tulee koko asiaan, niin itselleni ainakin outo ajatus, että ihastuisin ihmiseen, mutta sitten alkaisin vaatimaan, että hänen tuleekin "olla joku muu", että tämä homma toimisi. "pistäs neiti puoli vuotta spinningiä, niin katellaan onko peppu sitten seurustelukunnossa", luultavasti, ja ennen kaikkea ansaitusti ei taitaisi tulla kovin positiivista lopputulosta. 

Vierailija
49/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin miehen joka laihtui 30 kg. Mies oli niin erilainen sen jälkeen. Kadutti kyllä se kun jätin ja yritin saada miestä takas mutta se ei ottanut.

Vierailija
50/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naiset uskalla sanoa miehelle, että hänen pitäisi laihduttaa, koska luulevat sen satuttavan miestä? 

Vierailija
51/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama tilanne, tätä miestä kiinnostaa kuitenkin liikkua yhdessä ja usein nähdäänkin uimisen tai kävelylenkkien merkeissä. Selkeästi häntä itseään on häirinnyt ylipaino, vaikka hän ei aiheesta ole suoraan puhunut. On ollut totuttelua, myönnän...mutta ihminen alkaa ajan myötä näyttää paremmalta, kun löytää ne kohdat, jotka miellyttää silmää. Ja tämä ihminen on aivan ihana, kohtelee minua hyvin ym. 

Vierailija
52/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että hyvin hyllyy 😄😄😄

Vierailija
53/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin sanoin emännälleni tapailumme alussa, että hänen pitää pudottaa painoaan normaalipainoiseksi jos haluaa meillä olevan tulevaisuutta. Hänellä oli ylipainoa silloin vajaa 20kg. Nyt hän on vuoden aikana pudottanut reilu 10kg eli vielä on matkaa vähän siihen normaalipainoon, mutta suunta on oikea ja hän tällä hetkellä jopa nauttii liikunnan ilosta ja terveellisemmin syömisestä. Ei hän vaikuttanut yhtään loukkaantuneelta silloin, että minulla oli tuollainen vaatimus hänelle. Ennemminkin otti sen positiivisesti vastaan haasteena.

Ja jos hän ei olisi tavannut minua, niin todennäköisesti olisi tällä hetkellä vieläkin lihavampi mitä oli minut tavatessaan.

Vierailija
54/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä hänen omalääkäriin ja keskustele asiasta

Vierailija
55/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naiset uskalla sanoa miehelle, että hänen pitäisi laihduttaa, koska luulevat sen satuttavan miestä? 

Se että miehet ei pidä julkisesti niin suurta meteliä, vaikka porukassa heitettäisiinkin jotain läskijuttua, niin ei se sitä tarkoita, etteikö se pskalta tuntuisi heistäkin. Se sanotaan ääneen vasta sitten, yleensä kaljoittelun päätteeksi yön pikkutunneilla tai muiden silmiltä/korvilta suojassa esim saunanlauteilla. 

Vierailija
56/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nainen antaa pakit lihavalle miehelle. 

Vierailija
57/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies saisi tietää nämä kommenttisi hänestä, niin luuletko että hän haluaisi enää olla kanssasi?

Vierailija
58/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ota maahanmuuttajamiestä? Persut ovat tunnetusti lihavia. Ylipaino on sairaus, josta parantuminen voi ikävä kyllä viedä vuosikausia aikaa.

Vierailija
59/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä laihduttamaan se 10 kg vähintään. Tasosi on varmasti parempi kuin ylipainoisen, joten voit pyytää alempi tasoisen loukkaantumatta.

Vierailija
60/74 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies saisi tietää nämä kommenttisi hänestä, niin luuletko että hän haluaisi enää olla kanssasi?

Tämä! Ei takuulla haluaisi. Toivottavasti ap vielä löytää sen itselleen sopivamman linnakundin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi