Verkkokauppa.com ei hyväksy enää yli 200€ käteisostoja lainkaan.
Ketjun myymälöissä yli 200 euron arvoisista ostoksista maksetaan käteisellä noin 10 prosenttia, eli tulee varmasti laskemaan myyntiä. Osake tulee halpenemaan tämän seurauksena.
Kommentit (461)
Ei hyväksy käteisostoja eli myy velaksi. No bisnesmallise on tuokin.
Verkkis tekee outoja päätöksiä nykyään. Menettää varmasti useita prosentteja myynnistä tuon päätöksen myötä. Osa haluaa kuitenkin käyttää käteistä myös tulevaisuudessa.
En edes tiennyt että tulla on olemassa kivijalkaliikkeitä. Kun olen joitain kertoja tilannut tuotteita verkkokaupasta, niin olen maksanut verkkopankkitunnuksilla.
Vierailija kirjoitti:
On näillä käteisfanaatikoilla saa tana ongelmat
Mikä sun ongelma on?
Kumma ettei Suomessa raha kelpaa , across the kilpailussa kilpailijat puhuivat Saksassa ollessaan että rahalla maksetaan kaikki .
Vierailija kirjoitti:
Olemassa on kortteja joilla maksut menee suoraan tililtä, joten velkaa ei tarvitse ostaa kun ostaa kalliimman tuotteen.
Venäläiset maksaa käteisellä, siksi tämä päätös
Vierailija kirjoitti:
En edes tiennyt että tulla on olemassa kivijalkaliikkeitä. Kun olen joitain kertoja tilannut tuotteita verkkokaupasta, niin olen maksanut verkkopankkitunnuksilla.
Silloin ei kannata lähteä ulos, voi järkyttyä nähdessään kivijalkaliikkeen.
Vierailija kirjoitti:
On näillä käteisfanaatikoilla saa tana ongelmat
Harhaluuloisuushäiriö on psykoosin kaltainen tila joka ei ilman hoitoa häviö. Luulevat kokonajan että isoveli valvoo.
Mummot lempiaiheensa parissa. Tai sen toisen, villasukkien kutomisen lisäksi.
Toimii lainvastaisesti.
Mutta mitä yritykset ei saisi suomessa tehdä. Kukaan ei valvo.
Vierailija kirjoitti:
Ai meinaat, että pankkikortilla (debit) ostaessa ostaa velaksi?
Vierailija kirjoitti:
On onneksi olemassa kivijalkaliikkeitä, tää on ainoa elektroniikkaketju, mihin mä suostun astumaan sisään sen lisämyynnittömän asiakaspalvelun takia.
Toimeentuloen saajat aina ulisee kun käteinen ei kelpaa 😆😁
Minulla on ikävä uutinen teille mummoille:
Kekkonen ei ole enää presidentti. Markka ei enää kelpaa maksuvälineenä. 😢
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset maksaa käteisellä, siksi tämä päätös
Sitten kannatan päätöstä
Hyvä 👍
Venäläisten ostaa käteisellä!
Hyvä Verkkokauppa 👍
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Venäläisten ostaa käteisellä!
Hyvä Verkkokauppa 👍
Kiitos
Miksi sitten koskee kaikkia ???
En käytä isoja riistäjäfirmoja muutenkaan.
Omituista. Ehkä ei kannata ostaa sieltä enää mitään. Mä olen alkanut taas käyttää käteistä enemmän kun on ollut näitä kaikkia digisotkuja niin paljon.