Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinulla olisi vapaata ja rahaa viettää kuukausi perheen kanssa jossakin lomalla, ihan missä vain, niin minne menisit?

Vierailija
24.07.2024 |

Ei saa ehdottaa paikkaa Suomessa tai muualla Skandinaviassa/pohjoismaissa. MIelellään ei ehkä edes Euroopassa.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen Seelantiin jos pitäisi yksi paikka valita. Mieluiten risteilisin jollakin valtamerialuksella käyden eri maissa.

Vierailija
22/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiaan ja Uuteen Seelantiin. Lähtisin heti jos saisi sen vapaan järjestettyä, olen jo vuosia haaveillut tuollaisesta reissusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin kauas, mihin ei nykyinen loma oikein riitä, eikä ole haluja tuhlatakaan. Vaimo on aina halunnut mennä Etelämantereen risteilylle katsomaan pingiinejä, joten ehkä sinne sitten eläkkeellä.

Vierailija
24/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johonkin kauas, mihin ei nykyinen loma oikein riitä, eikä ole haluja tuhlatakaan. Vaimo on aina halunnut mennä Etelämantereen risteilylle katsomaan pingiinejä, joten ehkä sinne sitten eläkkeellä.

Lisäksi olen haaveillut auton vuokrauksesta ja ajamisesta Los Angelesista New Yorkiin tai toisin päin. Myös Afrikan safarista, Niilin risteilystä ja Australian kiertomatkasta on puhuttu.

Vierailija
25/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

All Inclusive jostain lämpöisestä rannalta niin, että siinä on kuitenkin ihan sivistystä ja kaupunkeja järkimatkan/kulkuyhteyksien päässä. Voisi olla ja löhöillä ja sitten kun kyllästyttää, niin voisi käydä kaupoilla ja ihmisiä pällistelemässä.

Vierailija
26/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen Seelantiin, Aucklandin keskustaan, hyvään hotelliin. Tekisin reissuja pitkin pohjoissaarta. 

Vierailija
27/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynenmeren risteily tai junamatka Kanadassa tai Etelä-Afrikassa. Ajatuksena kiireetön matkanteko, majoitukset minimissään 2 yötä kerrallaan samassa paikassa.

Vierailija
28/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi-Seelanti tai Kanada. Australia on jo nähty. 

Vierailija
29/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi olen haaveillut auton vuokrauksesta ja ajamisesta Los Angelesista New Yorkiin tai toisin päin. Myös Afrikan safarista, Niilin risteilystä ja Australian kiertomatkasta on puhuttu.

Älkää hyvät ihmiset odottako eläkeikään saakka, silloin voi olla jo liian myöhäistä monestakin eri syystä. Ei noihin luettelemiisi matkoihin niin paljon aikaa kuluisi etteikö tavallinen loma riittäisi. Etelämantereen risteilyyn kului kaksi viikkoa sisältäen lennot Suomesta Ushuaiaan. Afrikan safarin ja Niilin risteilyn käy viikossa. Ajomatkassa ja Australian kiertämisessä saat kulumaan ihan niin kauan kun itse päätät, niihin toki kannattaa varata enemmän kuin pari viikkoa mutta normaalissa kuukauden lomassa ehtii jo paljon.

T: kaikissa noissa käynyt

Vierailija
30/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Australia-Fidji-NZ-Bali turnee

En tiedä miten onnistuin ensin nopeasti lukemaan tämän, että Azerbaijan ja ehdin jo ajattelemaan, että tämä vaatii kyllä lisäperusteluja.

Vierailija
31/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnanmäelle veisin..se on nykyään niin kallis paikka että siellä on vain miljonäärot

Ja nekin valittaa iltalehdessä että ei perse kestä maksaa...

Vierailija
32/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen lomaa perheestä, en perheenä.

Vierailija
33/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Azerbaijanhan on kiva! Baku on vähän kuin Lontoo, Pariisi, Wien ja Dubai - tai joku niiden yhdistelmä. Ja luonto on kaunista 

Vierailija
34/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää hyvät ihmiset odottako eläkeikään saakka, silloin voi olla jo liian myöhäistä monestakin eri syystä. Ei noihin luettelemiisi matkoihin niin paljon aikaa kuluisi etteikö tavallinen loma riittäisi. Etelämantereen risteilyyn kului kaksi viikkoa sisältäen lennot Suomesta Ushuaiaan. Afrikan safarin ja Niilin risteilyn käy viikossa. Ajomatkassa ja Australian kiertämisessä saat kulumaan ihan niin kauan kun its

Olen minä jo ehtinyt yli 40 maassa käymään, kuten Yhdysvalloissa New Yorkissa, Brasiliassa Rio de Janeiron karnevaaleilla, eri puolilla Japania, Kiinassa jne. 

Ai niin, Intiaan pitäisi mennä Taj Mahalia katsomaan.

Vierailija
35/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä vaikka Joulusaarelle rapujen migraatioaikaan. (Aiemmin jo mm. Uudessa-Seelannissa, Australiassa ja myös Aasiassa kierrelty eri puolilla, ja Etelä-Amerikassa trekkailtu ja Etelämantereen pingviinitkin jo nähty. Toki suosittelen noitakin kaikkia, jos vielä näkemättä.)

Vierailija
36/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tietenkin!

Vierailija
37/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen minä jo ehtinyt yli 40 maassa käymään, kuten Yhdysvalloissa New Yorkissa, Brasiliassa Rio de Janeiron karnevaaleilla, eri puolilla Japania, Kiinassa jne. 

Ai niin, Intiaan pitäisi mennä Taj Mahalia katsomaan."

Suosittelen. Taj Mahal kannattaa käydä katsomassa. Mutta ei tee kuitenkaan mieli palata takaisin. 

Vierailija
38/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen minä jo ehtinyt yli 40 maassa käymään, kuten Yhdysvalloissa New Yorkissa, Brasiliassa Rio de Janeiron karnevaaleilla, eri puolilla Japania, Kiinassa jne. 

Ai niin, Intiaan pitäisi mennä Taj Mahalia katsomaan."

Hyvähyvä! Kaukomaat kannattaa käydä "nuorena" kun vielä jaksaa lentää ja toipuu aikaerosta. Eläkkeellä sitten Etelä-Eurooppaan muiden eläkeläisten kanssa, se on ainakin oma suunnitelmani.

Vierailija
39/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran ei saa olla euroopassa, niin en lähtisi ollenkaan.

Vierailija
40/72 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan silti islanti koska siellä on viileää ja vähän ihmisiä, paratiisi