Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En päässyt aikanaan Nokian Salon tehtaille töihin

Vierailija
24.07.2024 |

On sitä tullut vaikka mihin haettua tässä vuosikymmenten aikana.  Silloin olin nuori ihminen.  Mihinkään ei ole koskaan huolittu.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ammatteja olet opiskellut näiden vuosikymmenenten aikana?

Vierailija
22/25 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ammatteja olet opiskellut näiden vuosikymmenenten aikana?

En mitään. En ole saanut merkonomin tutkintoa suoritettua enkä pääse moniin opiskelupaikkoihin tuki ja liikuntaelinsairauden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt minäkään aikoinaan nokialle, mutta samoissa hommissa ollaan nyt kuitenkin entisten nokialaisten kanssa. Itsellä vaan kokemusta muustakin kuin pelkästä bittien siirtelystä paikasta toiseen.

Vierailija
24/25 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä kiinnostavaa lukea Ammattivalittajan työhakemus.  :)

Minä olin tuolla Salon tehtailla haastattelussa.

Olit varmaan haastattelussa ihan oma itsesi.

Mä pukeuduin ihan siististi, olin käynyt kampaajalla. Olin silloin hoikka ja hyväkuntoinen. Ajelin paljon polkupyörällä. Ihan asiallinen olin haastattelussa.

Tehtaalle oli niin paljon tulokkaita ettei kaikkia mitenkään voinut palkata. Toisaalta välillä sitä porukkaa katsoessa ihmetteli mikä puusilmä nekin olisinne palkannut XD Kiihkeimpinä aikoina todennäöisesti ihan jokainen joka selvinpäin rekrytoijan pakeille käveli palkattiin. Olihan sinne tiettyjä vaatimuksia joista ei tingitty eli jos et niitä läpäissyt niin sitten se oli ei kiitos. Mikä oli parempi sekä työnantajan että ennen kaikkea työntekijän kannalta.  Minä en olisi tehtaalle kelvannut, onneksi työtä oli muuallakin.

Vierailija
25/25 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä kiinnostavaa lukea Ammattivalittajan työhakemus.  :)

"Olen ahkera, iloinen ja energinen monitaitoinen kokenut osaaja ja hyvä tiimipelaaja."

Mutta annatko varmasti 110%? Annatko? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän