Miten paljon ihmiset omistaa vaatteita että näyttää freesiltä joka päivä?
Kommentit (9)
Etkö tiedä että vaatteita voi pestä?
Ota selvää, mikä on kapselivaatekaappi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo vaatteiden määrästä ole kiinni.
Ei todellakaan. Eri
Ostan vähän mutta laadukasta ja vain sellaisia, jotka istuvat kunnolla.
Eihän tuohon edes tarvitse kovin isoa vaatekaappia. Jos pesee pyykkiä vaikka viikon välein niin pakollisena 7 paria sukkia, 7 alushousut, 7 paitaa, parit housut sekä pari päällyspaitaa ja tietysti ulkovaatteet. Siihen päälle tietysti pari varakappaletta kun ei koskaan tiedä mitä päivän aikana sattuu, esim. ruuat kaatuu syliin.
Hyvälaatuiset, sopivat vaatteet, tuuletus, pesu, silittäminen - siis vaatehuolto, joka vaatii hiukan rutiinia on freesiyden kulmakivi, ei suurensuuri vaatemäärä.
Kolme kysymystä ympätty aloitukseen. Minulla on alusvaatteita, sukkia ja paitoja joka viikonpäivälle, viikossa vaihtelen housuja 2 kertaa. Vaatteet ovat rypyttömiä ja kangasta, joka ei hikoiluta.
Ostan vaatetta tarvittaessa. Tänä vuonna olen ostanut vain yhden paidan. Yleensä vaatteisiin menee n.150-400e/ vuosi pois lukien kengät ja päällysvaatteet.
Kenkiä ostan liian harvoin, niitä on vaikein löytää. Kävelykengät ja kahdet ballerinat arkikäytössä.
Freesiyteen vaikuttaa muukin ulkonäkö. Pesen hiukset joka toinen päivä, suihku kahdesti päivässä, ulkoilen,m ja teen kevyen meikin puuteri, ripsari ja kulmat joka arkipäivä.
Vierailija kirjoitti:
Kolme kysymystä ympätty aloitukseen. Minulla on alusvaatteita, sukkia ja paitoja joka viikonpäivälle, viikossa vaihtelen housuja 2 kertaa. Vaatteet ovat rypyttömiä ja kangasta, joka ei hikoiluta.
Ostan vaatetta tarvittaessa. Tänä vuonna olen ostanut vain yhden paidan. Yleensä vaatteisiin menee n.150-400e/ vuosi pois lukien kengät ja päällysvaatteet.
Kenkiä ostan liian harvoin, niitä on vaikein löytää. Kävelykengät ja kahdet ballerinat arkikäytössä.
Freesiyteen vaikuttaa muukin ulkonäkö. Pesen hiukset joka toinen päivä, suihku kahdesti päivässä, ulkoilen,m ja teen kevyen meikin puuteri, ripsari ja kulmat joka arkipäivä.
Meikkaaminen on tunkkaista.
Ei tuo vaatteiden määrästä ole kiinni.