Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pykäsin fagiisitempun. Kymmenen vuotta sitten olin kouluttamaton kahden pienen lapsen äiti ja osa-aikainen matalapakkaduunari

Vierailija
23.07.2024 |

Sitten repäsin ja opiskelin kaksi korkeakoulututkintoa ja pääsin mukavaan työhön. Tuntuu, että tein taikatempun.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät sulle! Mutta miksi kaksi korkeakoulututkintoa, eikö yksi riitä? Vai tarkoititko kandi-ja maisteri tutkintoja? 

Ei vaan kaksi erillistä tutkintoa. Ajattelin, että työmahdollisuudet paranisi.

Niin itse kävin korkeakoulun heti lukion jälkeen. Sain hyvän työpaikan ja olen ollut työelämässä kohta 35 v. olematta työtön.

Vaatii muuten kyllä ihan extra voimia lähteä kääntämään laivaa, jos ei ole päässyt tuolle uralle jo heti lukion jälkeen. On mahdollista, mutta hankalaa.

Vierailija
42/46 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Tuolloin palkka 1789€/kk, nyt 4220€/kk. Tosin kahden lapsen lisäksi syntyi kolmas opiskelujen ohessa.

Onnea! Hyvä sinä!!!!! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fägistemppu!

Vierailija
44/46 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fägistemppu!

Almost but not really.

Vierailija
45/46 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakiiri vs fagiisi. Ymmärtäisin, jos tekisi yhden kirjoitusvirheen, mutta kaksi samassa sanassa on jo saavutus. Kyllä siihen jo kaksi korkeakoulututkintoa vaaditaan.

Vierailija
46/46 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakiiri vs fagiisi. Ymmärtäisin, jos tekisi yhden kirjoitusvirheen, mutta kaksi samassa sanassa on jo saavutus. Kyllä siihen jo kaksi korkeakoulututkintoa vaaditaan.

Think fast.