Pykäsin fagiisitempun. Kymmenen vuotta sitten olin kouluttamaton kahden pienen lapsen äiti ja osa-aikainen matalapakkaduunari
Sitten repäsin ja opiskelin kaksi korkeakoulututkintoa ja pääsin mukavaan työhön. Tuntuu, että tein taikatempun.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Pykäsin fakiisitempun.. eli?
Fagiiri :D
Kahdella korkeakoulututkinnolla voisi kuvitella jo oppivan kirjoittamaan ymmärrettävää suomea.
Vai mitä kieltä "Pykäsin fagiisitempun" oli tarkoitus olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pykäsin fakiisitempun.. eli?
Se kirjoitetaan k:lla, ei g:llä, arvoisa akateeminen kansalainen.
Olin kyllä ihan raunio välissä. Mutta siitäkin selvisin. Ai nii jäi kertomatta, että myös ammattitutkinnon tekasin siinä samalla.
Oon super ylpeä itsestäni. Verrattuna siihen mistä lähin ja niistä lähtökohdista, olen tehnyt omasta mielestäni fagiiritempun.
Hyvät sulle! Mutta miksi kaksi korkeakoulututkintoa, eikö yksi riitä? Vai tarkoititko kandi-ja maisteri tutkintoja?
Vierailija kirjoitti:
Kahdella korkeakoulututkinnolla voisi kuvitella jo oppivan kirjoittamaan ymmärrettävää suomea.
Arvasin, että joku tulee sanomaan tietenki. Pidätkö itteäs nokkelana :D Ihan niin kuin jollain vauva palstalla pitäisi kirjoittaa kaikki aivopierut virheettömällä kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi...
Ei vieläkään oikein🤦
Vierailija kirjoitti:
Hyvät sulle! Mutta miksi kaksi korkeakoulututkintoa, eikö yksi riitä? Vai tarkoititko kandi-ja maisteri tutkintoja?
Ei vaan kaksi erillistä tutkintoa. Ajattelin, että työmahdollisuudet paranisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että joku tulee sanomaan tietenki. Pidätkö itteäs nokkelana :D Ihan niin kuin jollain vauva palstalla pitäisi kirjoittaa kaikki aivopierut virheettömällä kielellä.
Siitä voimme olla samaa mieltä, että kyseessä oli aivopieru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi...
Ei vieläkään oikein🤦
ok :D
No mitä sitten?
Hoh hoijaa taas...
Vierailija kirjoitti:
Juu, ilman muuta😆
Mitä? Ai uimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa, että olet kumminkin säilyttänyt tuon kouluttamattoman "matalapakkaduunarin" kielenkäytön kaikista tutkinnoistasi huolimatta. Aitoutta.
Onneksi olkoon! Hyvin opiskeltu.