Kela pakotti muuttamaan olen tuilla mutta löysin halvemman kaksion Espoossa á 715e/kk ja oma sauna...
Kela pakotti muuttamaan olen tuilla mutta löysin halvemman kaksion Espoossa á 715e/kk ja oma sauna, lasitettu parveke ja ompahan keittiössä astianpesukone. Ihanaa!
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri tällä palstalla on niin paljon saman asian jankuttajia?
Ajankohtainen aihe, ei tarvitse osallistua jos aihe ei kiinnosta, ihmettelen miksi osallistuu keskusteluun mikä ei kiinnosta tai kosketa omaa elmää.
Työelämä on vähän niin kuin jalkapallo. Ei kaikki voi olla hyökkääjiä. Tarvitaan myös maalivahteja ja puolustajia.
Mene TÖIHIN SIITÄ SAATANAN LOINEN, SINÄ ET MINUN VERORAHOILLA LOISI!
Vierailija kirjoitti:
Jaa no minulla on 100 neliön keskustakoti ja vastike pari sataa euroa. Enkä saa tukia.
On kyse vuokra asunnosta, sä pystyt vastikkeen itse maksamaan , siihen ei tukea tarvitse.
Minä olen iloinen ap puolesta, olen myös asumistukea saanut työssä ollessa. Mullakin on tiskikone, vaikka olenkin sen itse ostanut vuokra asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Älä huuda, miten olet jo tähän aikaan kotona.?
Vierailija kirjoitti:
Jaa no minulla on 100 neliön keskustakoti ja vastike pari sataa euroa. Enkä saa tukia.
Mietippä mikä ero on vastikkeessa ja vuokrassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 on samanlainen jankuttajien pesä samoin Ylilauta.
Juu ja myös ilonpilaajia. Ap toimi oikein kun muutti halvempaan asuntoon.
Kyllä tuilla on hyvä elää. Ei enää kiire mihinkään aamuisin, sen kun keittelee rauhassa kahvit ja heräilee siinä samalla, katsoo aamu-tv:tä. Sit tekee mitä haluaa jos huvittaa. 42 vuotta työelämää riittää yhdelle henkilölle, eläke on jo tienattu.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän oli ensimmäinen kerta palstan historiassa kun joku tosiaan muutti halvempaan eikä vaan jankuttanut miten sellaista ei löydy.
Mitä ilmeisimmin muutti myös parempaan.
Olisipa muutkin Kelan-asiakkaat samanlaisia kuin sinä.
Ompahan. Fam mita keili sa puhhu sheeesh
Vierailija kirjoitti:
Täällä vain näitä tuilla eläjiä. Eli muiden työllä tekemillä verorahoilla eläjiä.
No, kun ei oteta töihin koulutuksesta ja yrityksistä huolimatta niin minkäs teet. Vissiin liikaa ikää, 45.
Vierailija kirjoitti:
Mä maksoin uudesta omakotitalosta 365 tonnia ihan vaan siksi, ettei tartte asua Espoossa S-Omppujen keskellä.
>Espoo
>ei somppuja
Se olisi valintojen mailma, ystäväiseni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä vaan niilläkin loisin, ja ihan laillisestikin.
Ap
Sodan aikana jonkun täytyy hoitaa lapset ja tehdä muita töitä, mm. pyörittää aseteollisuutta ja maataloutta. Onko vaikea ymmärtää, ettei kaikkia tarvita tai edes voi laittaa rintamalle sotimaan, jos haluaa kansakunnan jatkuvan hengissä? Ei lapset elä pelkällä hengenravinnolla.