Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Bioeetikko Joona Räsänen: "Nykyaikaiset deittimarkkinat tuottavat liikaa häviäjiä miehissä, ja se luo pohjaa konservatiivisuudelle"

Vierailija
23.07.2024 |

https://www.hs.fi/feature/art-2000010525230.html

Yhä useampi mies on jopa neitsyt päälle kolmekymppisenä eikä saa yrityksestä huolimatta mitään vastakaikua naisilta.

Samaan aikaan pienellä murto-osalla miehistä jotka ovat hyvännäköisiä, pitkiä ja atleettisia, on takana jopa satoja naisia ja heillä voi olla samaan aikaan 5-10 "situationship"- seksisuhdetta eri naisten kanssa.

Räsänen povaa, että radikalismin ja äärikonservatiivisuuden nousu jatkuu miesten keskuudessa, sekä miesten ja naisten poliittinen kartta on ideologioiltaan ja aatteiltaan päinvastainen. Sukupuolet eriytyvät yhä kauemmas toisisistaan.

Kommentit (738)

Vierailija
441/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo nelikymppinen mutta työn, harrastuksen ja perheen myötä paljon tekemisissä nuorten naisten kanssa ja mulla on jopa useita itseäni 10-20 vuotta nuorempia ystäviä.

Viime vuosina olen tajunnut mikä oman nuoren itseni erottaa heistä. Me oltiin nuorina romantikkoja (itse vieläkin) ja uskottiin rakkauteen, käsittääkseni se oli iso arvo myös miehille.

Nykyään nuoret naiset eivät tunnu uskovan siihen ja olen tullut siihen tulokseen että syy on netti, ei ehkä niinkään deittiäpit kuin tämän kaltaiset palstat ja kommenttiosiot. Naiset ovat luoneet mielikuvan miehistä tällaisten palstojen perusteella eivätkä edes halua tutustua miehiin syvemmin. Heille tuntuu olevan itsestään selvää että miehet ovat täysin pinnallisia ja kykenemättömiä rakastamaan naista. Tiedän naisia jotka k

Alepulla? Ei kuulu mun lähestymisrategioihin ainakaan.

(Ei mittä pilluhommii olis?)

Vierailija
442/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät voi ikinä ymmärtää sitä, että millainen häpeä kokemattomuus on miehelle - erityisesti reilusti yli 20-vuotiaana aikuisena. Jokainen päivä on itseinhon ja häpeän täyttämä. Koulussa ja työpaikalla joutuu todella tarkkaan miettimään mitä sanoo ettei kokemattomuus tule julki. Ulkonäköpaineet ovat miehillä myös äärimmäisen kovat - esim. ylipainoisella tai lyhyellä miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia nykypäivän treffimarkkinoilla, sillä vain hyvinpukeutuvia sekä komeitä miehiä halutaan ensisijaisesti.

Kyllä he ymmärtävät ja siksi iskevät siihen kipeimmillä tavoilla. Naiset löytävät aina heikoimman  yksilön ja kohdan jota sortaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että tällaisella tässä vaiheessa on enää väliä? Jopa tämä lopputulema sataa sen äärioikeiston ja radikalismin laariin. Vahinko on jo tapahtunut. Sukupuolet erkanevat toisistaan ja miehissä on todella suurta vihaa naisia kohtaan. Siis aivan silmitöntä vihaan. Sen muoto vaihtelee."

Aina on ollut olemassa miehiä jotka vihaavat naisia. Ei se ole mikään uusi keksintö tai uusi lopputulema. Se on todellisuus jossa suuri osa naisista kasvaa ja elää. Ja näin on aina ollut. Vahinko mitä aiheutuu koituu vain niille miehille itselleen jotka radikaalisoituu tai muuttuu konservatiivisemmiksi, sillä he itse ajavat itse itseään kauemmas naisista.

Vierailija
444/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin miehiä vaivaa hirveä epävarmuus. Miehelläni on kolmekymppinen ystävä, joka ei ole seurustellut tai deittaillut ikinä. Ulkonäössä ei ole mitään vikaa, hän on jopa hyvännäköinen. Hänellä on hauskat jutut ja on fiksu. Töissäkin käy. 

Mutta heti, kun hänen pitäisi edes vilkaista jotain naista, josta hän on kiinnostunut, lähtee päälle "en pysty en voi mitä sekin aattelee apua apua apua!". Sitten hän ei edes uskalla yrittää. Olen jopa todistanut tilannetta, jossa yksi nainen tulee häntä jopa iskemään, mutta tämä mies peruutti tilanteesta paniikissa pois. 

Monella on varmasti pääkopassa ne ahdistukset, jännitykset ja epävarmuudet, jotka syö mahdollisuudet mihinkään. Sitten kun vielä puhutaan näistä 5% miehistä saa haaremin ja loput ei, niin epävarmuus kasvaa. Itsevarmuus on seksikästä.

Väitän, että valtaosa naisista ei etsi situationshipiä vaan tavallista parisuhdetta. Sitten nämä haar

Ei vttu näitä etuoikeutettujen hanhien juttuja. Ota itse pelkkiä pakkeja , koe pilkkaa ja vähättelyä ja omaa sitten rautainen itseluottamus. Itse sinun ei tarvitse itseäsi koskaan laittaa sellaiseen tilanteeseen.

Vierailija
445/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyt v*ttu. Kyllä itsessä on vika jos ei KENELLEKÄÄN kelpaa. Kannattaisi katsoa peiliin.

Vierailija
446/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin miehiä vaivaa hirveä epävarmuus. Miehelläni on kolmekymppinen ystävä, joka ei ole seurustellut tai deittaillut ikinä. Ulkonäössä ei ole mitään vikaa, hän on jopa hyvännäköinen. Hänellä on hauskat jutut ja on fiksu. Töissäkin käy. 

Mutta heti, kun hänen pitäisi edes vilkaista jotain naista, josta hän on kiinnostunut, lähtee päälle "en pysty en voi mitä sekin aattelee apua apua apua!". Sitten hän ei edes uskalla yrittää. Olen jopa todistanut tilannetta, jossa yksi nainen tulee häntä jopa iskemään, mutta tämä mies peruutti tilanteesta paniikissa pois. 

Monella on varmasti pääkopassa ne ahdistukset, jännitykset ja epävarmuudet, jotka syö mahdollisuudet mihinkään. Sitten kun vielä puhutaan näistä 5% miehistä saa haaremin ja loput ei, niin epävarmuus kasvaa. Itsevarmuus on seksikästä.

Väitän, että valtaosa naisista ei etsi situationshipiä vaan tavallista parisuhdetta. Sitten nämä haar

Päälle kolmekymppisenä voi jo miehen mieli olla aika kyyninen ja epäluottavainen niin itseen kuin naisiinkin. Etenkin kun näkee ympärillään ihan täysien paskapäidenkin menevän parisuhdemarkkinoilla kuin kuumille kiville. Jopa väkivaltaisten ja narkkarien paremmin kuin miehen joka kärsii epävarmuudesta.. Naisenkaipuu ei silti katoa minnekkään.

Vierailija
447/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kokemattomuus tulee ilmi koulussa ja työpaikalla? Ei minulla ainakaan ole tullut mieleen kysyä miehiltä, että onkos sinulla ollut jo seksiä naisen kanssa. Jos kuulen jonkun olevan sinkku, en ala tentata häntä, että oletkos sinä seurustellut koskaan kenenkään kanssa. Millaisissa työpaikoissa te oikein olette?

Vierailija
448/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen filosooffi 

Vierailija
449/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentavaa ja ratkaisukeskeistä keskustelua.

Vierailija
450/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elukat ei osaa käyttäytyä, ne pitää heittää häkkiin tai neuteroitava. Loppuu riehuminen 

Vierailija
451/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että tällaisella tässä vaiheessa on enää väliä? Jopa tämä lopputulema sataa sen äärioikeiston ja radikalismin laariin. Vahinko on jo tapahtunut. Sukupuolet erkanevat toisistaan ja miehissä on todella suurta vihaa naisia kohtaan. Siis aivan silmitöntä vihaan. Sen muoto vaihtelee."

Aina on ollut olemassa miehiä jotka vihaavat naisia. Ei se ole mikään uusi keksintö tai uusi lopputulema. Se on todellisuus jossa suuri osa naisista kasvaa ja elää. Ja näin on aina ollut. Vahinko mitä aiheutuu koituu vain niille miehille itselleen jotka radikaalisoituu tai muuttuu konservatiivisemmiksi, sillä he itse ajavat itse itseään kauemmas naisista.

Defenssi. On tämä ihan eri sfääreissä nyt kuin koskaan. Nyt on siihen syy ja motiivi Huvikseenko tästä kehityksestä kirjoitetaan viikoittain?  Luuletko että se ei sinua koske kun yhteiskunta radikalisoituu? Tilanne on sama kuin Venäjän kanssa 2014. Silloin siihen olisi jo pitänytn puuttua vaikka silloinkin se oli jo myöhäistä. Tämän asian kanssa on samoin. Kuten sanoin tämä sataa koko ajan vain radikalisoitunisen laariin. Sieltä kyllä löydetään mielekästä ja korvaavaa tekemistä ja tarkoitusta elämälle. 

Vierailija
452/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehet hänen mukaansa haluavat vain kauemmas naisten arvoista. Sahaavat siis omaa oksaansa. Mikähän järki siinä on?

Myötäily ei ole seksikästä eikä kiinnostavaa. Tottakai miehen tulee pitää kiinni omasta linjastaan eikä falskisti feikata sitä mitä kuvittelee naisen arvostavan.

Vierailija
453/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikien naisviha radikalisoituu nyt niin nopeasti, että Britanniassa tilannetta kuvaillaan kansalliseksi hätätilaksi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poikien-naisviha-radikalisoituu-nyt…

Jokainen voi kysyä itseltään halutaanko tuota ilmiötä Suomeen. Kannattaa varmasti kuunnella ja yrittää löytää ratkaisuja pelkän naureskelun sijaan.

Vaan kun ei tiedä mikä auttaisi. Nuoret miehet pois internetistä? Pojille pakollisia terapiakäyntejä? Onko ideoita?

Ne haluaa pakottaa ne kaikkein kauneimmat naiset seksiorjikseen. Sitähän tuossa haetaan. Kiristystä, pimppaa kauneimmilta tai alan riehumaan. 

Vierailija
454/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset saa kaikki vikansa anteeksi? Ei haittaa epävarmuus, ei mt ongelmat, ei huono hygienia, eikä muutkaan elämänhallinnan ongelmat, mutta miehillä niitä ei siedetä yhtään.

Minulle on ihan ok jos kelvottomat miehet jää yksin, mutta niin pitäisi jäädä vastaavien naistenkin.

Vierailija
455/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän, että valtaosa naisista ei etsi situationship

Ei vttu näitä etuoikeutettujen hanhien juttuja. Ota itse pelkkiä pakkeja , koe pilkkaa ja vähättelyä ja omaa sitten rautainen itseluottamus. Itse sinun ei tarvitse itseäsi koskaan laittaa sellaiseen tilanteeseen.

Mä voin vanhana kotkana kertoa, että naiset kasvavat ihan liian usein pilkan ja vähättelyn kanssa. Suuri osa siitä tulee miehiltä. Mulla koulukiusaajatkin olivat aikanaan poikia. Sitä pillua olisi tietenkin silti pitänyt saada. Voivoi.

Vierailija
456/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikien naisviha radikalisoituu nyt niin nopeasti, että Britanniassa tilannetta kuvaillaan kansalliseksi hätätilaksi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poikien-naisviha-radikalisoituu-nyt…

Jokainen voi kysyä itseltään halutaanko tuota ilmiötä Suomeen. Kannattaa varmasti kuunnella ja yrittää löytää ratkaisuja pelkän naureskelun sijaan.

Vaan kun ei tiedä mikä auttaisi. Nuoret miehet pois internetistä? Pojille pakollisia terapiakäyntejä? Onko ideoita?

Ne haluaa pakottaa ne kaikkein kauneimmat naiset seksiorjikseen. Sitähän tuossa haetaan. Kiristystä, pimppaa kauneimmilta tai alan riehumaan. 

Miksi valehtelet? Useimmille pitkään sinkkuna olleelle riittää että naisella on syke.

Vierailija
457/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi nyt v*ttu. Kyllä itsessä on vika jos ei KENELLEKÄÄN kelpaa. Kannattaisi katsoa peiliin.

Epärelevanttia ja lisäksi ei vastaa totuutta

Vierailija
458/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vierailija kirjoitti:

Defenssi. On tämä ihan eri sfääreissä nyt kuin koskaan. Nyt on siihen syy ja motiivi Huvikseenko tästä kehityksestä kirjoitetaan viikoittain?  Luuletko että se ei sinua koske kun yhteis

Siitä kirjoittelevat nuoret miehet jotka luulee että "naisvihaa" on joku heidän oma keksintönsä. Ainoa asia mikä on ollut nousussa on se että nämä syyttää naisia ja nyky-yhteikuntaa omasta vihastaan kun eivät ymmärrä että ovat ihan niitä samoja naisia vihaavia miehiä joita historia on täynnä. Kova äänien porukka joka ei suostu näkemään että ihan itse oman ongelmansa aiheuttavat, totta kai naiset heitä karttaa ja välttelee. 

Vierailija
459/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa jos tutkimuksia tarkemmin selailee miesten ja poikien arvot eivät juurikaan ole muuttuneet.  Nuoret naiset sensijaan ovat langenneet täysin kommunismin pauloihin ja siirtyneet roimasti vasemmalle.

Vierailija
460/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset saa kaikki vikansa anteeksi? Ei haittaa epävarmuus, ei mt ongelmat, ei huono hygienia, eikä muutkaan elämänhallinnan ongelmat, mutta miehillä niitä ei siedetä yhtään.

Minulle on ihan ok jos kelvottomat miehet jää yksin, mutta niin pitäisi jäädä vastaavien naistenkin.

Joku mieshän ne naisten viat antaa anteeksi, ei kai homma muuten toimisi. Turha siis syyllistää naisia TÄSTÄKIN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi