Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Bioeetikko Joona Räsänen: "Nykyaikaiset deittimarkkinat tuottavat liikaa häviäjiä miehissä, ja se luo pohjaa konservatiivisuudelle"

Vierailija
23.07.2024 |

https://www.hs.fi/feature/art-2000010525230.html

Yhä useampi mies on jopa neitsyt päälle kolmekymppisenä eikä saa yrityksestä huolimatta mitään vastakaikua naisilta.

Samaan aikaan pienellä murto-osalla miehistä jotka ovat hyvännäköisiä, pitkiä ja atleettisia, on takana jopa satoja naisia ja heillä voi olla samaan aikaan 5-10 "situationship"- seksisuhdetta eri naisten kanssa.

Räsänen povaa, että radikalismin ja äärikonservatiivisuuden nousu jatkuu miesten keskuudessa, sekä miesten ja naisten poliittinen kartta on ideologioiltaan ja aatteiltaan päinvastainen. Sukupuolet eriytyvät yhä kauemmas toisisistaan.

Kommentit (738)

Vierailija
421/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikien naisviha radikalisoituu nyt niin nopeasti, että Britanniassa tilannetta kuvaillaan kansalliseksi hätätilaksi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poikien-naisviha-radikalisoituu-nyt…

Jokainen voi kysyä itseltään halutaanko tuota ilmiötä Suomeen. Kannattaa varmasti kuunnella ja yrittää löytää ratkaisuja pelkän naureskelun sijaan.

Taas yksi syy olla hankkimatta poikalapsia

Vierailija
422/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole niin päin, että pelkuruus, laiskuus ja tyhmyys a.k.a.  oppimisvaikeus johtavat konservatiivisuuteen ja nämä yhdessä estävät kumppanin löytymisen.

Kukaan nainen halua 90-vuotiaan sedän asenteilla varustettua parikymppistä.

Mutta kovasti se incelin elämä pllun ympärillä tuntuu pyörivän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo nelikymppinen mutta työn, harrastuksen ja perheen myötä paljon tekemisissä nuorten naisten kanssa ja mulla on jopa useita itseäni 10-20 vuotta nuorempia ystäviä.

Viime vuosina olen tajunnut mikä oman nuoren itseni erottaa heistä. Me oltiin nuorina romantikkoja (itse vieläkin) ja uskottiin rakkauteen, käsittääkseni se oli iso arvo myös miehille.

Nykyään nuoret naiset eivät tunnu uskovan siihen ja olen tullut siihen tulokseen että syy on netti, ei ehkä niinkään deittiäpit kuin tämän kaltaiset palstat ja kommenttiosiot. Naiset ovat luoneet mielikuvan miehistä tällaisten palstojen perusteella eivätkä edes halua tutustua miehiin syvemmin. Heille tuntuu olevan itsestään selvää että miehet ovat täysin pinnallisia ja kykenemättömiä rakastamaan naista. Tiedän naisia jotka kokevat ikäkriisiä jo parikymppisenä, osa on ratka

TEidän käsitys romantiikasta on tämä: tarjottu alepulla ja kahvi 3,50, anna piluuu vtun huara.

Vierailija
424/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa näkis miehen joka ymmärtää lukemansa ja tajuaa kontekstin.

Vierailija
425/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikien naisviha radikalisoituu nyt niin nopeasti, että Britanniassa tilannetta kuvaillaan kansalliseksi hätätilaksi

Jokainen voi kysyä itseltään halutaanko tuota ilmiötä Suomeen. Kannattaa varmasti kuunnella ja yrittää löytää ratkaisuja pelkän naureskelun sijaan.

Tosin tarina ei vielä kerro johtuuko tilanne naisvihasta. Olisi myös mielenkiintoista nähdä tuossakin artikkelissa luvut miten miehiin kohdistuu väkivaltaa ja miten se on vuosien saatossa kehittynyt. Onko tasa-arvo tullut rikoksiinkin ja kummankin sukupuolen edustajat joutuvat yhä herkemmin uhriksi?

Vierailija
426/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ko. jutusta:

Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö kasvoi puolestaan 400 prosenttia vuodesta 2013 vuoteen 2022.

Karua.

Tuo selittyy kehitysmaalaisten miesten suurella osuudella britannian kaduilla. Se on ihan erilaista naisvihaa kuin kantaväestöön liittyvä, liekö sitten tahallista disinformaatiota tuo juttu.

Vierailija
427/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa näkis miehen joka ymmärtää lukemansa ja tajuaa kontekstin.

Kerro toki mikä sinusta on jutun konteksi.

Vierailija
428/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan kun ei tiedä mikä auttaisi. Nuoret miehet pois internetistä? Pojille pakollisia terapiakäyntejä? Onko ideoita?

Koraanin opit pois. Sillähän tuostakin selvitään.

Vierailija
429/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan kun ei tiedä mikä auttaisi. Nuoret miehet pois internetistä? Pojille pakollisia terapiakäyntejä? Onko ideoita?

Hyvä ja rakastava vanhemmuus. Oma poikani on 16, ensimmäisessä seurustelusuhteessa. Olen halannut poikaani useasti hänen jokaisena elinpäivänään. Olen sanonut hänelle rakastavani häntä joka päivä. Nyt hän tekee niin tyttöystävälleen. Ihanaa katse

Noh kohta se totuus valkenee kun tyttö hyppää kullikarúselliin. Nuoret naiset jaksavat vain jonkin aikaa vastustaa sitä valtavaa kysyntää mikä heihin kohdistuu. Siitä se siemen lähtee itämään.

Vierailija
430/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ko. jutusta:

Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö kasvoi puolestaan 400 prosenttia vuodesta 2013 vuoteen 2022.

Karua.

Tuo selittyy kehitysmaalaisten miesten suurella osuudella britannian kaduilla. Se on ihan erilaista naisvihaa kuin kantaväestöön liittyvä, liekö sitten tahallista disinformaatiota tuo juttu.

Kyllä tytöt ja naiset ihan joka maassa tietävät, että miehet ahdistelevat. Miehet. Ihan kaikista taustoista. Vain kantismiehet haluavat nähdä asian niin, että naisviha muualla on erilaista. Ei ole. Se on samanlaista kaikkialla.

Vierailija
431/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiähän syntyy enemmän, joten osa miehistä.väistämättä jää ilman parisuhdetta. Se ei ole naisten vika. Tuo epäsuhta korjaantuu vasta vanhuudessa.

Ei jää, kun useampi voi käyttää samaa muijaa.

Ja sitten lukee jotain tällaista ja muistan taas miksi minulla ei ole mitään tarvetta tutustua yhteenkään entuudestaan tuntemattomaan mieheen.

Kunhan se top10 mies tulee kohdalle..

Vierailija
432/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa harvoin noin vanhoja neitsyitä on. 80% miehistä menettää neitsyytensä alle 21-vuotiaana. 

Arveletko siis, että, jos kaikille miehille olisi tarjolla kevyitä suhteita ja seksiä, niin he olisivat liberaaleja? 

Ei se lukema taida ihan noin korkea olla missään länsimaissa...

Missään kädellislajissa kaikki uroot eivät saa aina halutessaan seksiä. Sitä saa pari lauman isointa ja symmetrisintä apinaa liki kaikilta lauman naarailta ja ne muut saavat rippeitä tai ei mitään, ja hoitavat ravinnon hankintaa tai muita työtehtäviä kuten vartiointia.

Ihminen on luonnontilassa haaremikäyttäytymiseen taipuva laji siinä missä muutkin apinalajit. Ilman avioliiton tai parisuhteen sosiaalista konseptia muutamat miehet saavat sadoilta yhteisön n

Ja monessako kädellisten joukossa maksetaan elareita ja kasvatusvastuu kestää yli vuosikymmenen? Haaremikäytös loppuu nopsaan noilla eväillä, ja se puoleen yhteiskuntakin.

Vierailija
433/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Peräkammarinpoikia on nykyään valtavasti enemmän kuin ennen.  Naiset tinderöi top-miesten kanssa ja tavikset jäävät kammareihin. Ennen tavikset löysivät kylältä sen tavis-tytön. Nyt tavis -tyttö panee kaupungilla ja kylillä miehet ovat ilman." 

- - - - - - 

Ja mikä tässä on väärin? Ihmiset saavat tinderöidä kenen kanssa haluavat kunhan molemmat sitä haluavat. Sama pätee panemiseen. Ala houkuttavammaksi mieheksi jos tunnet pakonomaista tarvetta tinderöidä tai paneskella. 

Ei siinä ole mikään muu väärin kuin se, että niiden peräkammarimiesten mielenterveys pettää ja he radikalisoituvat kuten tässä keskustelussa on todettu. Kun valtava miesjoukko radikalisoituu, seuraa sotia, väkivaltaa ja kaikenlaista todella ikävää.

He menettävät myös motivaation

Näin se kehitys kuitenkin menee vaikka sen miten naisselittää pois. Ei siinä tällaiset vetoamukset  ja häpäisy yritykset auta. Se vain jatkaa asian kiertelyä ja kaartelua. Joit sen hyväksyä et näin se sitten on, mutta et voi sitä tuollaisia keinoin estää.

Vierailija
434/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo nelikymppinen mutta työn, harrastuksen ja perheen myötä paljon tekemisissä nuorten naisten kanssa ja mulla on jopa useita itseäni 10-20 vuotta nuorempia ystäviä.

Viime vuosina olen tajunnut mikä oman nuoren itseni erottaa heistä. Me oltiin nuorina romantikkoja (itse vieläkin) ja uskottiin rakkauteen, käsittääkseni se oli iso arvo myös miehille.

Nykyään nuoret naiset eivät tunnu uskovan siihen ja olen tullut siihen tulokseen että syy on netti, ei ehkä niinkään deittiäpit kuin tämän kaltaiset palstat ja kommenttiosiot. Naiset ovat luoneet mielikuvan miehistä tällaisten palstojen perusteella eivätkä edes halua tutustua miehiin syvemmin. Heille tuntuu olevan itsestään selvää että miehet ovat täysin pinnallisia ja kykenemättömiä rakastamaan naista. Tiedän naisia jotka kokevat ikäkriisiä jo parikymppisenä, osa on ratkaissut asian luovuttamalla. He sanovat, että on help

Tuo vanhempien naisten pilkkaaminen ei edes osu kohteeseensa. Keski-ikään kuuluu tietty vapautuminen siitä, mitä muut ajattelevat, ja useimmat ovat jo päässeet.ulkonäköpaineistakin. Ei meillä keski-ikäisillä ole tarvetta olla nuoria ja kauniita, me oltiin jo, nyt on seuraavien vuoro. Meillä on omat historiat ja elämät, matkan varrella erilaisia miehiä, ne hyvät jääneet rinnalle kulkemaan. Huonoista on jo hankkouduttu eroon.

Omaa oksaansa ne siinä sahaavat, jotka saavat käytöksellään nuoret naiset kavahtamaan miesseuraa.  Mä olen tästä monesti huomauttanutkin, että jotkut eivät tajua, etteivät ne nuoretkaan naiset halua miehiä, jotka kirjoittavat _kenestä tahansa naisesta_ rumasti. Ja sitten alkaa itku kun ei seura kelpaa, no miksiköhän ei?

Vierailija
435/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään nuoret naiset eivät tunnu uskovan siihen ja olen tullut siihen tulokseen että syy on netti, ei ehkä niinkään deittiäpit kuin tämän kaltaiset palstat ja kommenttiosiot. Naiset ovat luoneet mielikuvan miehistä tällaisten palstojen perusteella eivätkä edes halua tutustua miehiin syvemmin. Heille tuntuu olevan itsestään selvää että miehet ovat täysin pinnallisia ja kykenemättömiä rakastamaan naista. Tiedän naisia jotka kokevat ikäkriisiä jo parikymppisenä, osa on ratkaissut asian luovuttamalla. He sanovat, että on help

Miksi luulet että tällaisella tässä vaiheessa on enää väliä? Jopa tämä lopputulema sataa sen äärioikeiston ja radikalismin laariin. Vahinko on jo tapahtunut. Sukupuolet erkanevat toisistaan ja miehissä on todella suurta vihaa naisia kohtaan. Siis aivan silmitöntä vihaan. Sen muoto vaihtelee.

Vierailija
436/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin miehiä vaivaa hirveä epävarmuus. Miehelläni on kolmekymppinen ystävä, joka ei ole seurustellut tai deittaillut ikinä. Ulkonäössä ei ole mitään vikaa, hän on jopa hyvännäköinen. Hänellä on hauskat jutut ja on fiksu. Töissäkin käy. 

Mutta heti, kun hänen pitäisi edes vilkaista jotain naista, josta hän on kiinnostunut, lähtee päälle "en pysty en voi mitä sekin aattelee apua apua apua!". Sitten hän ei edes uskalla yrittää. Olen jopa todistanut tilannetta, jossa yksi nainen tulee häntä jopa iskemään, mutta tämä mies peruutti tilanteesta paniikissa pois. 

Monella on varmasti pääkopassa ne ahdistukset, jännitykset ja epävarmuudet, jotka syö mahdollisuudet mihinkään. Sitten kun vielä puhutaan näistä 5% miehistä saa haaremin ja loput ei, niin epävarmuus kasvaa. Itsevarmuus on seksikästä.

Väitän, että valtaosa naisista ei etsi situationshipiä vaan tavallista parisuhdetta. Sitten nämä haaremimiehet uskottelevat heille, että sitoutuvat kyllä joskus, roikottavat. Jos se ns tavallinen mies ei uskalla edes hei sanoa, se haaremimiehen röyhkeä itsevarmuus on koukuttavaa. 

Eli menkää, epäonnistukaa, ja lopulta onnistukaa. Epäonnistumisen pelko ja epävarmuus ovat pahimmat viholliset.

Vierailija
437/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät voi ikinä ymmärtää sitä, että millainen häpeä kokemattomuus on miehelle - erityisesti reilusti yli 20-vuotiaana aikuisena. Jokainen päivä on itseinhon ja häpeän täyttämä. Koulussa ja työpaikalla joutuu todella tarkkaan miettimään mitä sanoo ettei kokemattomuus tule julki. Ulkonäköpaineet ovat miehillä myös äärimmäisen kovat - esim. ylipainoisella tai lyhyellä miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia nykypäivän treffimarkkinoilla, sillä vain hyvinpukeutuvia sekä komeitä miehiä halutaan ensisijaisesti.

Vierailija
438/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään nuoret naiset eivät tunnu uskovan siihen ja olen tullut siihen tulokseen että syy on netti, ei ehkä niinkään deittiäpit kuin tämän kaltaiset palstat ja kommenttiosiot. Naiset ovat luoneet mielikuvan miehistä tällaisten palstojen perusteella eivätkä edes halua tutustua miehiin syvemmin. Heille tuntuu olevan itsestään selvää että miehet ovat täysin pinnallisia ja kykenemättömiä rakastamaan naista. Tiedän naisia jotka kokevat ikäkriisiä jo parikymppisenä, osa on ratka

Tämä on jo radikalisoituneiden piirissä tarkoituskin. Syventää jakolinjaa entisetään ja saada lisää " jäseniä" . Te teette osaltanne siinä tärkeämpää työtä kuin itse radikaalit jopa johtohenkilöt mukaanlukien. Heillw riittää vain osoittaa, että hei katsokaa miten teitä kohdellaan. se qika on jo ohi kuten britanniankin kehityksestä.näkee, että.ilmiön voi kuitata vaim täl peräkamarinpoika latteudella.

Vierailija
439/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs käsienheiluttelija tämä Räsänen on? 

Vierailija
440/738 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehet hänen mukaansa haluavat vain kauemmas naisten arvoista. Sahaavat siis omaa oksaansa. Mikähän järki siinä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi