Max on fiksun näköinen mies, mutta ei kelpaa monellekaan naiselle
https://www.is.fi/viihde/art-2000010519451.html
Aika korkeatasoinen saa mies naisille olla, jos jopa Max nähdään monen naisen silmissä ei kelpaa-ketegoriassa.
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Lukon takana. Mikä Maxin ongelma on?
Ei ole yli 180 cm pitkä.
Veikkasin 10 vuotta vanhemmaksi, mitään muuta ei tuosta saa selville. Muuten ihan taviksen näköinen.
Maxissa voi olla monia muitakin vikoja kuin ne ulkoiset ominaisuudet. On miehilläkin vastaavia toiveita; täytyy olla isot rinnat, vaaleat hiukset tms. En jää märehtimään tuollaista, kun tarkoituskaan ei ole kerätä itselle mitään mieshaaremia vaan yksi joka tykkää.
Aika ihana.
Max, ota yhteyttä niin pisteellään vähän tsukutsuku!
Liian lyhyt, vain 165cm pituutta.
Vaikka on suosittu muuten, niin tässä fakta siitä,ettå naisille ulkonäkö on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on suosittu muuten, niin tässä fakta siitä,ettå naisille ulkonäkö on tärkein.
Niin on, ei onneksi ihan niin tärkeä kuitenkaan kuin miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yli 180 cm pitkä.
Kerrottiinko kuinka pitkä/lyhyt hän sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Itsellesi on, se on sulle päähänpinttymä.
Minkäpituinen tää Mini on?
Vanhemmilla ollut huumorintajua:D
Liian nuori mun makuun. Jos olisi esim. 20 vuotta nuorempi, niin kyllä kiinnostaisi. Olen nyt siis 45v. En tiedä mikä Maxin ongelma sitten oli. Onko oikeasti tuossa aiemmin mainittu pituus vai mikä. Mä olen 168cm ja olin naimisissa mua 2cm lyhyemmän miehen kanssa. Lapsen olen saanut 175cm pitkän miehen kanssa. Ei kaikki naiset katsele vain pitkiä miehiä.
N45
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan pöljä? Tuskin vanhemmat ovat nimeä antaessaan tienneet minkä pituinen heidän pojastaan tulee.
N45
Ehkä Maxilla ei ole penistä? Se kyllä vähän harmittaisi jos omalla miehellä ei olisi?
🤔
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 175 cm nainen, ja koroilla yli 180, niin miehen pitää olla vähintään 180 cm.
Voi tätä nyt taas pyöritellä ja kierrellä ja kaarrella, mutta onhan 165cm pituus aivan järkyttävä miinus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan pöljä? Tuskin vanhemmat ovat nimeä antaessaan tienneet minkä pituinen heidän pojastaan tulee.
N45
Pituus on vahvasti perityvä ominaisuus. Tuskin vanhemmatkaan ovat siis pitkiä. Mini ois sopinut siis paremmin
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Maxilla ei ole penistä? Se kyllä vähän harmittaisi jos omalla miehellä ei olisi?
🤔
Vähän vaan harmittais :D
No joo. Sellainen Max.
Mitä erityistä tuossa nyt sitten pitäisi olla?
Jos sisältä ei löydy kuin sahanpurua en ainakaan minä kiinnostu.
Taitavat tosiaan vältellä lyhyyden vuoksi. Mutta se on naisten oikeus = valkata.