Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos aiheuttaisit toisen elämään aviokriisin, jäisikö asia vaivaamaan sinua?

Vierailija
22.07.2024 |

Olet huomannut ihmisen olevan herkässä tilanteessa, jossa olisi otollista "iskeä kiinni"?

Tiedät mistä naruista vedellä saadaksesi haluamasi, vaikkapa tunnustuksen tunteista tai hänet sänkyyn? Omassa elämässäsi olisi kaipuu jollekin?

Tämä ihminen sitten sortuisi tähän, saisit ainakin osittain haluamasi ja jättäisit siihen. Tämä toinen olisi pilannut asiansa, kun lähti tunteiden vietäväksi.

Ja olisi sitten täysin pulassa sen jälkeen ja sinä jatkaisit elämääsi.

Voisitko vaan ajatella, että omapa oli mokansa? 

Kommentit (263)

Vierailija
141/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä olen jollain tavalla vähän turhan naiivi sitten. Siis että mä jollain tavalla ajattelin, että nää tunteet voidaan tunnustaa ja sitten niiden annetaan hiipua. 

Mulle tuli itselleni tämä pettäjä-olo, vaikka mielestäni en sitten kuitenkaan pettänyt. Olisi ehkä jäänyt sellaisena muistona mieleen, että oli toinen ihminen jonka kanssa oli näitä suuria tunteita ja niitä sitten salaa joskus muistella.

Omaa miestäni rakastan. Mutta kun tämä toinen mies tekikin selväksi että kyse on lähinnä hänen seksitarpeistaan ja unohti minut sitten kokonaan, ei tullut mitään tunteiden tunnustusta ja koko homma alkoi tuntua tosi inhottavalta. 

Olen ehkä vähän epäkypsä näissä asioissa. Mutta joka tapauksessa asiat ovat omassa suhteessani hyvin ainakin tällä hetkellä, mutta oloni on jotenkin katkera. Ap

Vierailija
142/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan onni onnettomuudessa, että emme sänkyyn ikinä päätyneet, koska siitä en olisi ikinä päässyt yli! Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena ei rouvien höylääminen tuntunut missään. Olin salaa jopa vahingoniloinen, jos tapsin näiden ukkoja. Huvitti, kun äijä selitti jostain lomamatkasta ja muija oli imenyt minua posket lommolla. 

3-kymppisenä tutustuin salilla yhteen Ylermiin, joka oli puukottanut miehen kuoliaaksi, kun oli saapunut armeijasta lomille ja muija oli sängyssä vieraan miehen kanssa. Tämä Ylermi oli yli 200 kg penkkaaja ja 300 kg jalkakyykkääjä. Tajusin, että minulla on ollut hyvää tuuria, koska en ole koskaan kohdannut tekojeni seurauksia, eli näitä petettyjä miehiä. Minusta ei olisi ollut mitään vastusta raivostuneelle Ylermille. 

Siitä alkoi prosessi, joka johti siihen, etten enää iskenyt ja torjuin kaikki varattujen naisten flirtit. Nykyään häpeän tekojani. Toki itsekkin menin naimisiin ja sain lapsia. 

Joskus mietin, että ajatteleeko joku kolli samoin minusta, kun seli

Kuulostaa keksityltä stoorilta.

Vierailija
144/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap limerentti, traumatisoitunut tai epävakaa? 

Vierailija
145/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tottunut, että miehet ovat fiksuja ja luotettavia, sanovat mitä tarkoittavat jne. Ap

Miksi odotat miesten olevan 'fiksuja ja luotettavia', ethän sinäkään ole tuollainen ollut omaa puolisoasi kohtaan?

Vierailija
146/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollutkaan, mutta kerroin asioista ja sain anteeksi. Ap

Vierailija
147/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus seksi varattujen kanssa on ollut niin huonoa, että suhde loppuu siihen.

Pitkällisen jahkaamisen jälkeen menin sänkyyn varatun työkaverini kanssa. Mikä järkytys!

Suuseksi, nou. Takaapäin, nou. Sormi hipaisi anusta, niin sain flitsarin. Spermaa yök.

Loppui suhde ja meni työpaikka vaihtoon. 

Vierailija
148/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai luuletko Saanees anteeks Ja todellisuus on se että puolisolla on jo uudet kuviot valmiina 

Vierailija
149/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta Asperger on. Ap

Vierailija
150/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en oikein usko. Autisminkirjolla oleva olisi keskimäärin loogisempi, oikeudentuntoisempi ja avoimempi kuin sinä. 

Vaikutat enemmän jollain tavalla persoonallisuushäiriöiseltä. 

Kukaan mukava ihminen ei olisi tehnyt lankaa jossa valittaa petettyään 8 sivua, miten epäreilua on kun pettäminen ei tuonutkaan elämän suurta rakkautta.

Tässä koko tapauksessa ongelma on se, että sinulla oli epäkypsä fantasia jonka projisoit johonkin ulkopuoliseen ja nyt purat pettymystä. 

Suosittelen että eroat ja menet terapiaan ja pysyt yksin kunnes olet käsitellyt omat ongelmasi. 

Tämän langan ymmärtäisi jos kysyttäisiin pettäjien vastuuta petettyjä kohtaan, mutta sinä toimit itse väärin ja nyt kerjäät sympatiaa. 

Vierailija
151/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en oikein usko. Autisminkirjolla oleva olisi keskimäärin loogisempi, oikeudentuntoisempi ja avoimempi kuin sinä. 

Vaikutat enemmän jollain tavalla persoonallisuushäiriöiseltä. 

Kukaan mukava ihminen ei olisi tehnyt lankaa jossa valittaa petettyään 8 sivua, miten epäreilua on kun pettäminen ei tuonutkaan elämän suurta rakkautta.

Tässä koko tapauksessa ongelma on se, että sinulla oli epäkypsä fantasia jonka projisoit johonkin ulkopuoliseen ja nyt purat pettymystä. 

Suosittelen että eroat ja menet terapiaan ja pysyt yksin kunnes olet käsitellyt omat ongelmasi. 

Haluan lisätä että tottakai sinua voi harmittaa, en kiellä oikeuttasi olla surullinen, mutta ota itse vastuu. 

Vierailija
152/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai saitko anteeksi?

Sähän kirjoitat, että pilasit asiasi, kun lähdit tunteidesi vietäväksi ja olet täysin pulassa, kun tämä eronnut mies vain jatkoi elämäänsä.

Kirjoitit:

"Tämä toinen olisi pilannut asiansa, kun lähti tunteiden vietäväksi.

Ja olisi sitten täysin pulassa sen jälkeen ja sinä jatkaisit elämääsi.

Voisitko vaan ajatella, että omapa oli mokansa? "

Vierailija
153/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mä olen jollain tavalla vähän turhan naiivi sitten. Siis että mä jollain tavalla ajattelin, että nää tunteet voidaan tunnustaa ja sitten niiden annetaan hiipua. 

Mulle tuli itselleni tämä pettäjä-olo, vaikka mielestäni en sitten kuitenkaan pettänyt. Olisi ehkä jäänyt sellaisena muistona mieleen, että oli toinen ihminen jonka kanssa oli näitä suuria tunteita ja niitä sitten salaa joskus muistella.

Omaa miestäni rakastan. Mutta kun tämä toinen mies tekikin selväksi että kyse on lähinnä hänen seksitarpeistaan ja unohti minut sitten kokonaan, ei tullut mitään tunteiden tunnustusta ja koko homma alkoi tuntua tosi inhottavalta. 

Olen ehkä vähän epäkypsä näissä asioissa. Mutta joka tapauksessa asiat ovat omassa suhteessani hyvin ainakin tällä hetkellä, mutta oloni on jotenkin katkera. Ap

Siis ihan oikeastiko olet sitä mieltä, että et ole pettänyt miestäsi? Kyllähän henkinen pettäminen on pettämistä siinä kuin fyysinenkin. Itse asiassa kahden vuoden kirjoittelu salaa tuon miehen kanssa, rakastuminen tuohon toiseen mieheen on pahempaa kuin yhden hetken känninen hairahdus sänkyyn ventovieraan ihmisen kanssa. Sulla on ollut oikeat rakkauden tunteet tuota toista miestä kohtaan ja olet ylläpitänyt ja vienyt suhdetta eteenpäin kahden vuoden ajan miehesi selän takana.

Et voi korjata asioita, joita et voi edes myöntää. Eli lähdetään nyt siitä, että sä myönnät itsellesi, että petit henkisesti aviomiestäsi kahden vuoden ajan rakastamalla salaa toista miestä ja olemalla tuohon mieheen yhteydessä koko tuon ajan.

Ja tähän kirsikkana vielä kakun päälle sua vituttaa suunnattomasti se, että tämä mies ei sitten loppupeleissä koskaan tunnustanut suurta rakkauttaan sinuun, vaan sinä olisit vain kelvannut seksiin, et muuhun. 

Mitä olisit tehnyt, jos tuo mies olisi halunnut sut vakavaan parisuhteeseen ja naimisiin asti kanssasi ja olisi tunnustanut koko ajan rakkauttaan? Olisitko sitten jättänyt miehesi?

Siis sua nyt harmittaa se, että tällainen salainen parin vuoden rakkausromanssi olikin yksipuolista, eikä molemminpuolista? Ja lopulta olisit kelvannut vain panoksi. Ja sua harmittaa, kun luulit, että mies sua rakasti. Niinkö?

Vierailija
154/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kerroit asiasta puolisollesi, kun et missään kohtaa ole hänestä halunnut erota ja rakastat häntä niin valtavasti?

Jos rakastat miestäsi niin paljon, niin miksi otsikossa kerrot teillä olevan aviokriisi ja sua ärsyttää, kun tuo toinen mies ei vastannutkaan sun rakkauteesi???

Vierailija
155/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkällisen jahkaamisen jälkeen menin sänkyyn varatun työkaverini kanssa. Mikä järkytys!

Suuseksi, nou. Takaapäin, nou. Sormi hipaisi anusta, niin sain flitsarin. Spermaa yök.

Mikä on flitsari? Miten lopetit suhteen tuon seksikerran jälkeen?

Vierailija
156/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ainakan tähänasti. Kerran kyllä pelkäsi semmoista mutta se äijä luuli omatekemäkseen.

Vierailija
157/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään moraalia, olen varmaan henkisesti nainen? Kiinnosta muut ihmiset paskaakaan.

Vierailija
158/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan koska jos liitto hajoaa niin se olisi hajonnut muutenkin.

Vierailija
159/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on flitsari? Miten lopetit suhteen tuon seksikerran jälkeen?

Löi avokämmenellä naamaan. 

Sanoin seuraavana päivänä töissä, että ei kannata jatkaa, koska seksimieltymykset ei kohtaa yhtään. Nainen tuohtui ja sanoi, että sinä lähdet sitten täältä vetämään. 2-viikkoa irtisanomisaika, joten se siitä varsin nopeasti. 

Vierailija
160/263 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse tuollaisesta asiasta huolehtia kun pystyn saamaan tosi kivan sinkunkin miehen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme